به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

پیروانی: به تیم‌های بزرگ یک موقعیت هم ندادیم

پیروانی: به تیم‌های بزرگ یک موقعیت هم ندادیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت بادان معتقد است، در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ می‌توانند نتایج خوبی به دست آورده و رتبه‌ای بهتر از سال گذشته کسب کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیمی است که خودش را در جدول پیدا کرده و یک کادر فنی خوب هم دارد. تیم ما هم بعد از پشت سر گذاشتن مشکلاتی که همه به آن واقف هستند و نیاز به بازگویی ندارد، خوشبختانه تمرینات خوبی را انجام داده است. امیدواریم که همان شرایط خوبی را که در نیم‌فصل اول و 10 هفته ابتدایی داشتیم، دوباره پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به فشردگی مسابقات، بازیکنان مصدومی داریم که نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. البته بازیکنان جوان و مستعد خوبی داریم و می‌توانیم جایگزین کنیم. ان‌شاءالله نتیجه‌ای را که مدنظرمان است، بگیریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه این تیم چندین هفته است در گلزنی موفق نبوده، خاطرنشان کرد: هواداران حق دارند که نسبت به عدم گلزنی تیم ما نگران باشند. وقتی که یک تیم را ارزیابی می‌کنند، اگر آن تیم توپ را خوب به محوطه جریمه حریف برساند مشکلی ندارد، ولی وقتی در گلزنی موفق نیست بخش زیادی از آن به مسائل روحی و روانی مربوط می‌شود. امیدواریم که با رفع شدن مشکلات‌مان و البته با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم مشکل گلزنی ما حل شود و به گل هم برسیم.

پیروانی در مورد اینکه صنعت نفت مانند سال گذشته در نیم‌فصل دوم وارد بحران شد و اینکه این تیم برای خروج از بحران در ادامه لیگ برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: سال گذشته تیم صنعت نفت علی‌رغم تمام مشکلاتی که داشت تیمی بود که نفراتش دو سه سال کنار هم بودند، ولی تیم ما امسال جدید است و خیلی طول می‌کشد تا بازیکنان جدید هماهنگ شوند. ما در بازی‌هایی که واگذار کردیم، منهای یکی دو بازی مستحق شکست نبودیم. در بازی با پدیده یا مقابل پرسپولیس و حتی سپاهان، بازی‌های خوبی انجام دادیم. ما به لحاظ آماری کیفیت خوبی داشتیم و به تیم‌های بزرگی که در آسیا حرف اول را می‌زنند، یک موقعیت گل هم ندادیم. در یکی دو بازی آخر هم روی ضربات ایستگاهی گل دریافت کردیم. امیدواریم که فردا شرایط متفاوتی داشته باشیم و امیدواریم که استارت موفقیت دوباره صنعت نفت مقابل آلومینیوم زده شود.

وی در پاسخ به این سؤال که «صنعت نفت می‌تواند رتبه فصل گذشته‌اش در لیگ را کسب کند؟»، گفت: اگر اشتباه نکنم رتبه سال گذشته تیم هفتم بود. ما براساس ذهنیتی که داریم امیدواریم که رتبه تک رقمی داشته باشیم و این رتبه می‌تواند پنجم، ششم و یا هشتم هم باشد. ما بازی‌های ساده‌تری روی کاغذ داریم و شش بازی در خانه با تیم‌های انتهای  جدولی داریم. اگر آن امتیازات را کسب کنیم شاید بتوانیم رتبه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به این موضوع که این تیم در هفته‌های پایانی بازی‌های سختی مقابل تیم‌های انتهای جدولی خواهد داشت، عنوان کرد: این موضوع یک مقدار به ما کمک می‌کند. تیم‌ها مقابل ما در آبادان فوتبال رو به جلو بازی می‌کنند و ما بهتر می‌توانیم استفاده کنیم. تیم ما مشکلاتی داشته است. مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها و عدم تقویت تیم برای‌مان دردسر ایجاد کرده است. همه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم تقویت شدند، اما ما دچار مشکل بودیم. ما امیدوار هستیم تا بازی‌های پایانی را با پیروزی به پایان برسانیم تا نتیجه بهتری بگیریم و از بحران خارج شویم. تیم‌هایی موفق هستند که طبق برنامه‌ریزی جلو بروند، ولی ما در یکسری از اوقات نتوانستیم خوب مدیریت کنیم و من به‌عنوان مربی این تیم امیدوارم که شرایط خوبی برای تیم رقم بزنیم.

پیروانی در پایان درباره محروم و مصدومان تیمش اظهار کرد: سه بازیکن مصدوم داریم که امروز مشخص می‌شود می‌توانند فردا به ما کمک کنند یا نه. قطعاً یکی دو نفر از آنها نمی‌توانند در بازی فردا حضور داشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
فرداتونم میبینیم .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
موقعیت ندادیم و 10 بازیه میبازیم اگه موقعیت میدادیم چی میشد
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
اقای پیروانی صنعت صدرنشین جدول بود حالا تو میگی برنامه ما رده 6 تا 8 جدوله !!!!
با این همه بازیکن باتجربه که صنعت داره اگه بدون مربی میرفتیم توی لیگ جزو 4 تیم بالای جدول میشدیم حیف از این تیم که افتاده دست یه کادرفنی رفوزه
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
حالا که ویروس کرونا افتاده بجون بازیکنای آلومینیوم باید سه امتیاز این بازی رو بگیریم
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
آقای امیرحسین خان شمارا بر اساس کدام پیشینه و کارنامه موفق ب باشگاه بی صاحب صنعت نفت تحمیل کردند اگر شما کارایی و علم وو وو داشتی حتمن دریکی آنزیمهای رنگی تهران بکار می گرفتند اما کجا بی صاحب تر از باشگاه صنعت نفت آبادان لطفان لطفان شما درمورد مسائل فنی فوتبال در آبادان صحبت نکنید بخدا آمدن شما و پورموسوی ب تیم بزرگ صنعت نفت آبادان خیانت آشکار ب تمامیت فوتبال آبادان بود و هست لطفان بس کنید قصه تعریف نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
بابا رو که نیست سنگ پا قزوینه . خجالت هم خوب چیزیه.
نمیدونم چرا مخاطبین سکوت میکنن جوابشو نمیدن مثل بنز دروغ میگه از خیبر حداقل پنج گل باید میخوردین فیلم بازیهای قبلتر ببین بعد حرف بزن
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
باور کردنی نیست! بعد از افتضاحات کادر فنی و بازیکنان بی مسئولیت، این بابا چطور با خیالت راحت و بدون هیچگونه شرم و حیایی میاید در کنفرانس مطبوعاتی این توجیهات را تحویل میدهد!؟ نکند این آقا واقعاً خودش هم باورش شده که دکتر است!؟ اگر فوتبال این مملکت حساب و کتابی داشت و بزرگان فوتبال آبادان مدیریت تیم را بر عهده داشتند ایشون کارگر باشگاه بزرگ صنعت نفت هم نمیشد چه برسد به مربی! برو آقا کشکت را بساب، برو شرم کن.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
َشما ب قد یک کودک 10 ساله آبادانی هم درک از مسائل فنی فوتبال نداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
فقط سه امتیاز بقیه حرفا را ول کن بره
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
کاربران محترم وعزیز و معترض کاملا حق دارید اما افرادی مثل پیروانی تقصیری ندارن خانه از مدیریت خرابه واگه مورینو هم بیاد همین داستانه اقایون مطمن بدونید تیمهای ابادانی نباید قدرت پیداکنن مگه یادتون رفت تیم کمالوند چش بود دیدید فغانی حروم لقمه و کمکهایش چطوری سرصنعت و جلوی چشمان خودمون بریدن همون موقع مدیرعامل همین عیسی زاده بود چکارکرد چی گفت پس نه خودتونو ناراحت کنید ونه خانواده فوتبالی ابادان را. خدا لعنتشون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
موقعیت ندادی واینهمه باخت آوردی.. شاید هم ازپشت دروازه توپ وارد شده و داور اشتباه سوت گل زد... واقعا تووهم گرفته پیروانی.. در آخر رتبه ۸ رو هم نمیگیری. خداکنه تیم نبرید دسته یک.. هرچند کارشناسان صنعت راتیم سقوط کننده تا اینجا میدانند
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
سلام جناب آقای طاهری گرامی ماهم مثل شما براین باوریم که مشکلات باشگاه صنعت نفت ریشه ای است و بسیاری با جان گرفتن فوتبال آبادان مشکل دارند اما و اما این علت باعث تبرئه آقایان پیروانی و پورموسوی نمیشود برادر جان در 10 بازی گذشته تیم صنعت ب ماست بندی بهبهانی نه نگفته اگر مشکل فنی نیست اگر مشکل افکار اشتباه مربیان نیست پس لابد تقصیر من و شماست که 6 بازی نتوانستیم حتی یک گل بزنیم بی گناه دانستن این کادر فنی دقیقان اثبات این رویکرد غلط است که چون صنعت نفت هرگز قهرمانی نداشته پس این چه ایرادی دارد درجدول هشتم شود یا دوازدهم این دوستان کادر فنی که فریاد پول نیست پول نیست آنها را تمام دنیا شنیده باید پاسخگوی میزان و سهم تقصیر خود باشند باید بدانند با حرف های بی ربط نمیتوان هوادار را فریب داد برادر بزرگوارم برای شما و تمام عاشقان صنعت بهترینها را آرزو دارم
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
اقای عرب زاده امیدوارم این نظر را بخوانی لطفا آمار وارقام اعلام نکن فقط بازی را گزارش گن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها