به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

خلیفه‌اصل: جایگاه استقلال خوزستان لیگ برتر است

خلیفه‌اصل: جایگاه استقلال خوزستان لیگ برتر است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به امید خدا قوی‌تر از قبل کار و حرکت می‌کنیم تا بتوانیم امتیازات را درو کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر خلیفه اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص شرایط تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: تیم ما همیشه بی‌سروصدا به کارش ادامه می‌دهد و آرام آرام جلو می‌رود. اوضاع تیم خدا را شکر خوب است بعد از شکست مقابل آرمان‌گهر به بازیکنان استراحت دادیم و الان با یک ریکاوری روحی-روانی خوب، آماده یک بازی سخت مقابل ملوان بندر انزلی هستیم و امیدواریم بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

وی در مورد شکست استقلال خوزستان مقابل آرمان‌گهر در هفته بیست و دوم لیگ آزادگان عنوان کرد:‌ در لیگ یک حدود 9-8 تیم مدعی صعود هستند. در همین هفته تیم 90 ارومیه که پنجره‌اش بسته بود و نتوانست خوب یارگیری کند، از مس کرمان صدرنشین امتیاز گرفت. این نشان می‌دهد  تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند و بازی‌ها سخت و فشرده‌اند. تیمی موفق می‌شود که کمتر اشتباه کند و از موقعیت‌هایی که در بازی‌ها به دست می‌آورد حداکثر استفاده را داشته باشد.

خلیفه اصل تصریح کرد: ما مقابل آرمان‌گهر موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در مقابل روی غافلگیری و عدم تمرکز بازیکنان دروازه‌مان باز شد و شکست خوردیم اما چیزی از ارزش‌‌های بچه‌های ما کمک نمی‌شود. به امید خدا قوی‌تر از قبل کار و حرکت می‌کنیم تا بتوانیم امتیازات را درو کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص بازی این تیم مقابل ملوان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ دسته اول اظهار داشت: ملوان تیمی قابل احترام، بسیار خوب و ریشه‌دار است. قطعاً می‌آید که ما را اذیت کند و یک بازی سخت، فیزیکی و تاکتیکی را پیش‌رو داریم اما مصمم هستیم که سه امتیاز را بگیریم و فاصله خودمان را با صدر جدول کمتر کنیم تا راه‌مان برای صعود به لیگ برتر هموار شود.

وی در مورد اینکه هواداران استقلال امیدوار به صعود این تیم به لیگ برتر هستند، گفت: استقلال خوزستان تیم بسیار بزرگی است و طرفداران زیادی دارد. سعی و تلاش می‌کنیم و هم قسم شدیم که امسال اتفاق خوبی را رقم بزنیم. جایگاه واقعی استقلال خوزستان لیگ برتر است. ان‌شا‌الله بتوانیم این تیم را به جایگاه خودش برسانیم. از همه مردم خوب خوزستان که حامی ما هستند تقاضا دارم ما را دعا کنند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. همه همدل شده‌ایم که ان‌‌شاالله در پایان فصل جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
یعنی خیالمون راحت باشه که تیم لیگ برتری میشه ؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
امسال بهترین فرصته برای صعود به لیگ برتر رقیبامون اکثرشون مشکل دارن باید هرطور شده بازیهای باقی مونده نتیجه بگیریم که صعود بکنیم
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
انشاءالله با قدرت بازی کنید و شک نکنید استقلال خوزستان صعود میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
آقای خلیفه اصل انشاالله که به همراه استقلال خوزستان موفق و پیروز باشید. در مصاحبه تان علت شکست مقابل آرمان گهر را با مثال امتیاز گرفتن ۹۰ ارومیه مقابل مس کرمان توجیه میکنید که به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. شما شکست خوردین و فوتبال برد و باخت داره کاری به نتایج دیگر تیمها نداشته باشید با قدرت تا آخرین روز مبارزه کنید تا انشاالله سال آینده فوتبال خوزستان ۴ نماینده داشته باشه که برازنده اش هم هستیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
با این نتایج سینوسی بعیده
چهرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
جوجه را آخر پائئز میشمارن.
من که بازی های تیم شما را خیلی خوب باصلابت قدرتمندی ندیدم
اما ارزو میکنم به لیگ برتر صعود کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها