به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

21 بازیکن در ترکیب آسیایی فولاد خوزستان

21 بازیکن در ترکیب آسیایی فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تعداد 21 بازیکن در چهار بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای تیم فولاد خوزستان به میدان رفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان که بازی‌های خوبی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته است، اواخر شب گذشته با نتیجه 2 بر صفر مغلوب النصر سعودی شد و در رده سوم جدول گروه D قرار گرفت.

در چهار مسابقه سپری شده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مجموعاً 21 بازیکن در ترکیب فولاد خوزستان به میدان رفته‌اند تا به صعود تیم‌شان از این مرحله کمک کنند. ضمن اینکه 9 بازیکن از لیست 30 نفره فولادمردان هنوز در این مرحله بازی نکرده‌اند.

محسن فروزان، مجتبی نجاریان، صالح حردانی، عارف آقاسی، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مهران درخشان‌مهر، وحید حیدریه، محمد آبشک، محمدزبیر نیک‌نفس، احمد عبدالله‌زاده، محمد میری، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، حسین ابراهیمی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، یوسف کی‌شمس، محمد قاسمی‌نژاد، لوسیانو پریرا و ساسان انصاری 21 بازیکن فولاد خوزستان هستند که در چهار بازی گذشته برای این تیم به میدان رفته‌اند.

فولادمردان جنوبی دو بازی مهم دیگر مقابل السد قطر و الوحدات اردن پیش رو خواهند داشت و در صورت کسب امتیازات لازم می‌توانند به صعود از این مرحله امیدوار باشند.

طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا 5 تیم اول در 5 گروه غرب آسیا مستقیماً راهی دور بعدی خواهند شد و از بین 5 تیم دوم نیز 3 تیم که امتیازات بیشتری گرفته باشند به مرحله حذفی صعود می‌کنند که مجموعاً 8 تیم از منطقه غرب و 8 تیم از منطقه شرق آسیا راهی مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها