به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حنفی: دیدار سختی مقابل گل‌گهر داریم

حنفی: دیدار سختی مقابل گل‌گهر داریم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از فاصله بین مسابقات استفاده کرده و روزی دو جلسه تمرین کردیم تا با آمادگی کامل به مصاف گل‌گهر برویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی حنفی در گفت‌وگو با میزان، در آستانه بازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل گل‌گهر اسیرجان ظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم از نظر فنی خوب است. تمرینات شادابی را در هفته جاری پشت سر گذاشتیم. چند جلسه صبح و بعدازظهر کار کردیم و آمادگی لازم برای بازی با گل‌گهر را داریم. دیدار سختی است و امیدوارم برنده از میدان خارج شویم.

وی با اشاره به افت تیم صنعت نفت نسبت به ابتدای فصل، عنوان کرد: با شروع نیم فصل دوم رقابت‌ها سخت‌تر شد و از طرفی فشار مسابقات باعث شد برخی بازیکنان مصدوم شوند. در کل بد شانسی آوردیم و نتایج خوبی نگرفتیم. در نتیجه شرایط کمی سخت شد.

بازیکن تیم صنعت‌نفت مسائل مالی را در عملکرد تیم تاثیر گذار دانست و تاکید کرد: بدون شک این مسائل و مشکلات در عملکرد تیم تاثیرگذار است، اما بازیکنان همه تلاش‌شان را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرند. گویا شرایط مالی با پیگیری‌های پورموسوی و مدیر تیم به زودی حل می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
هر چند که میدانیم دیگه نامها و سوابق گذشته ورزشی و نام تیمهایی مانند صنعت نفت که لرزه بر اندام هر تیمی می انداخت در میدان مسابقه بازی نمیکنند بلکه امروزه مدیریت ، امکانات و بودجه کافی است که در میدان مسابقه نتایج را عوض میکند مانند ( گل گهر و مس ..) اما آقای حنفی عزیز زمانی که هنوز تیمی به نام گل گهر وجود خارجی نداشت و شخصی مانند قلعه نویی ارزوی سرمربی گری در تیمهایی مانند استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان را داشت ما با افتخارات ۶۰ ساله در میادین میدرخشیدیم . بنابرین اینقدر حریف را قوی نشمارید و برو به فکر فوتبال خوب و تهاجمی باش و امیدوار به شکست حریف و تیمهای کوچکتر از نام صنعت نفت باش که این تصورات به شما انگیزه پیروزی و موفقیت میدهد.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
روزی 2 جلسه تمرین ولی روز مسابقه 4 تا پاس نمی تونید بهم بدید معلوم نیس چرا صنعت اینقد بی هدف بازی میکنه فقط منتظر حرکات فردی طالب هستیم
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
گلگهر دو ساله تو لیگه ولی تیمی مثل صنعت از روز اولی که. فوتبال درست شد حضور داشته وبا هم قابل مقایسه نیستن ولی خوب مدیریت ما کجا ومدیریت آنها کجا کلا نتایج صنعت مهندسی شده تست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
آقای حنفی لطفا برید و بجنگید وقتی کادر فنی از شما بخوبی استفاده نمیکنه و علی آل کثیر را که اینروزا داره در نساجی آقایی میکنه و دفاع تیمهای حریف را اذیت میکنه و وقتی کادر فنی حامد پاکدل سرعتی و جنگنده را بی جهت به نیمکت میچسبونه و بجاش بازیکن باند خود را بدون هیچ کار خاصی ۹۰ دقیقه در زمین نگه میداره و او هم مجبور میشه از تیم جدا بشه و اینروزا در آلومینیوم با ۸ گل زده داره برای تیم جدیدش آقایی میکنه مشکل تیم بی پولی نیس مشکل تیم باند حاکم بر تیمه که بازیکنای خوب تیم را نیمکت نشین و یا فراری میده . قصه سرمربی تیم مثل مسئولین دولته که بخاطر ناکارآمدی تحریمهارو بهانه ای برای سرپوش برناتوانی خود قرار داده اند . خدا لعنتت کنه عیسی زاده روزی که از تیم بری قطعا یه مرغ و خروس قربونی میکنم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها