به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
فوتبال ایران باید به این تیم فولاد افتخار کند

نکونام: فشار بازی‌های لیگ آسیایی خیلی بالاست

نکونام: فشار بازی‌های لیگ آسیایی خیلی بالاست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه فوتبال شده استقلال و پرسپولیس و به تیم ما با توجه به عملکرد درخشان و فوق‌العاده‌اش هیچ توجهی نمی‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو، در رابطه با عملکرد فولادی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: جلوی العین خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم و خداراشکر خوب کار کردیم اما فکر نمی‌کردیم چهار گل بزنیم. توانستیم از تک موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و پیروز شویم. وارد مرحله گروهی شدیم و مقابل السدی قرار گرفتیم که با اختلاف زیادی از دیگر تیم‌های قطری بهتر است. این گروه نسبت به تیم ما که فقط یک ملی پوش دارد قابل قیاس نیست و خداراشکر توانستیم جلوی السد بازی قابل قبولی انجام دادیم.

او اضافه کرد: من اگر بازیکن داشتم می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما مجبور شدیم یوسف کی‌شمس را بازی بدهیم که تا به حال در لیگ برتر ایران هم برای ما بازی نکرده است. استقلال، پرسپولیس و تراکتور بازیکنانی دارند که تجربه آسیایی دارند اما تیم ما چنین بازیکنی را ندارد. واقعا باید به این تیم تبریک گفت. برخی از بازیکنان ما حتی قرارداد آنچنانی نداشتند ولی آن‌ها در تیم ما شایستگی بسیار زیادی دارند. توانستیم تیمی را جمع کنیم که به معنای واقعی تیم است. شیمبا در 38 سالگی این کیفیت خوب را دارد. ما قبل از این‌که به این‌جا بیایم موسی کولیبالی و ایوب والی را از دست دادیم و در این‌جا هم شروین بزرگ را از دست دادیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: تیم‌ ما با النصر در زمین اختصاصی خودش بازی کرد و مساوی گرفت. این تساوی در شرایطی بود که یک بازی بیش‌تر نسبت به آن‌ها انجام دادیم، پنجره نقل و انتقالاتی‌مان بسته است و چند بازیکن‌مان را از دست دادیم. این تیم به السد قطر سه گل زد ولی مقابل ما فقط دو موقعیت روی دروازه ایجاد کرد. النصر بازیکنان بزرگی دارد و فقط یک دروازه‌بان‌شان به دلیل کرونا در زمین حضور نداشت. دروازه‌بان دوم‌شان همان دروازه‌بانی است که مقابل تیم ملی آرژانتین بازی کرده است. متاسفانه ما بازیکنی نداریم که بتوانیم موفق عمل کنیم و تا اینجا شاهکار کردیم و حتی اگر سه بازی بعد هم شکست بخوریم باید به این تیم افتخار کرد و فوتبال ایران هم باید به این تیم افتخار کند.

نکونام اضافه کرد: پرسپولیس توان مقابل با این تیم‌ها را دارد اما تیم ما با این تیم‌ها قابل قیاس نیست. همین که تیم ما توانسته النصر را در زمین خودش متوقف کرد و این‌که نتوانست ما را شکست دهد یعنی کار بزرگی انجام دادیم. تجربه خیلی مهم است و ما آن را نداریم. اگر تیم ما سال بعد هم در آسیا حضور داشته باشد قطعا می‌تواند نتایج بهتری کسب کند.

جواد نکونام در پایان گفت: فشار بازی‌ها خیلی بالا است و من که فقط مربی هستم، خسته شدم و چه برسد به بازیکنانی که در زمین می‌دوند. واقعا کار سخت است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
به امید قهرمانی فولاد محبوب. ثابت میکنیم که از استقلال و پرسپولیس کمتر نیستیم. ما فولادیم.
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
انشالا با همت بازیکنان و کادرفنی صعود می کنیم
Fouladi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
یوسف کی شمس از سال 96 تو لیگ برتر بازی کرد در اولین حضورش مقابل نفت تهران تونست گلزنی کنه بجای پافشاری روی خریدهای بی کیفیتتون اگه به این جوانان آکادمی بازی میدادین این طور به بن‌بست نمیخوردین
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
با سلام و خسته نباشید به آقای نکونام ، به هر حال تیمی که به آسیا راه پیدا می کند نماینده کشورش توی این بازیهاست ولی از قرار معلوم فولاد فقط نماینده خوزستان است که دستش را از نظر گرفتن بازیکن بسته نگه داشتن و براشون هم مهم نبوده که تیم صعود نکند فقط اگر با معجزه و همت بازیکنانش صعود کرد آنوقت سنگش را به سینه میزنند و از خداشون خواهد بود که روبروی یکی از سرخابی ها بیفته تا با حق کشی پلی شود جهت صعود آنها به مرحله بعد ، علاوه بر اینکه تمام امکانات یک کشور در اختیار آنهاست . با تمام این اوصاف شما قبل از بازی با السد گفته بودی ما با تیر کمان به جنگ ژ-۳ می رویم ولی دیدید که با همت بچه ها و خواست خدا میشه ژ-۳ را هم متوقف کرد هر چند که گروه D سخت ترین گروهه ولی نباید انرژی منفی داد و حرف های نا امید کننده زد و بازیکنان فولاد چیزی از تیم های دیگر آسیا کم ندارند فقط مشکلشون خراب کردن گل های ۱۰۰٪ است که این مشکل گل نزدن در لیگ هم بوده و باید رفع شود ، تا اینجای کار خوش درخشیدید انتظار یک استان و هواداران در سراسر دنیا این است که به همین منوال ادامه دهید و با تمام توان در بازیها ظاهر شوید و قدر موقعیت های گل زدن را بدانید فولاد چیزی کم از دو تیم نور چشمی وزرا و نمایندگان کم ندارد
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
اقای نکونام شما و تیم فولاد فوقالعاده خوب کار کردید و باعث شدید تمام اسیا به فولاد به عنوان یک تیم با برنامه و مقتدر نگاه کنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
با سلام
جانب آقای نکونام ، اگر واقعا مشکل فوروارد دارید هنگام تعویض پاتوسی ، از آقای نجاریان بعنوان گوش راست و از آقای انصاری در نوک و آز آقای حردانی هافبک پشت سر انصاری استفاده بکنید این جوانان خیلی بهتر از میری و عباسی بازی میکنند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
با سلام خواهش میکنم از هواداران فولاد که به جای تخریب تیم به تیم روحیه مضاعف بدهید به نظر من فولاد تا بدین جا بهترین تیم ایران هست وبهترین عملکرد را داشته. تراکتور با اون همه بازیکن معروف و باتجربه هنوز حتی برد پیدا نکرده در ضمن گروهش هم خیلی سخت نیست فولاد اگر تو اون گروه بود میتونست راحت صعود کنه من. که هوادار فولادم از همه تیم راضی هستم و به نظرم خیلی عملکرد خوبی داشتند .
fouladi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
اگر شروین بزرگ تو زمین بود هم هیچ کاری نمیتونست بکنه قبول کنید که اول فصل خریدهای جیب پر کنی رو انجام دادید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
تا حدود زیادی حرفای نکونام درسته ولی باز هم نکونام و کادر فنی تقصیراتی دارند که فقط یکیش ؛ با توجه به مسجل شدن رای فدراسیون برای بسته شدن پنجره فولاد ، بایستی روی خرید بازیکن در اول فصل دقت بیشتری میکردن . قبول داریم که بازیکن با کیفیت برا فولاد و تیمهای جنوبی هزینه بالاتری نسبت به تیمهای خوش آب و هوا داره ولی وقتی کاملا مشخص بود در آسیا بایستی با غول های هزینه و کیفیت مسابقه بدیم ، بایستی دست به جیب بیشتر و با دقت بهتر ، بازیکن میگرفتند . بهرشکل اعتقاد دارم خود مجوعه فولاد و خود نکونام هم کاملا میدونن که تقصیراتی در این خریدها دارند ولی عامل بی تجربگی و اعتماد باعث چنین اتفاقی شده . به نظرم نکونام در سال بعد مربیگریش بسیار پخته تر عمل میکنه . و خرید بازیکنانش رو براساس شیوه تهاجمی انتخاب میکنه. چون در همین لیگ آسیا هم در بسیاری از مواقع دست از شیوه دفاعی میکشید و متوجه شده که حمله و هجوم بهترین دفاع هستش منتها ابزارش برای شیوه تهاجمی کامل نیست .
از هواداران خواهش میکنم فولاد در یک موقعیت بسیار حساسی قرار داره . من شخصا خودم دل چرکین شدم از فولاد خصوصا در لیگ داخلی ولی بایستی پذیرفت که الان وقت تخریب و نقدهای تند و تیز نیست . واقعا تمام ارکان فولاد در حال تلاش هستند . درسته فولاد ایده آل ما هواداران نیست ولی تلاش و انظباط تیمی در حد عالی هست پس از ارسال نظراتی که باعث دلسردی و عدم اتحاد بازیکنان و کادر میشه دست بکشیم چون تک تک این نظرات توسط بازیکنان و خانواده هاشون رصد و خونده میشه.
بازی فولاد و النصر فوق العاده حساسه . یک پیروزی ، امکان زیاد حداقل به عنوان تیم دوم ما رو به دور بعد میبره . حمایت کنیم حمایت کنیم حمایت کنیم .
یادمون باشه نکونام درسته از نظر فنی هنوز راه زیادی تا سطح عالی مربیگری داره ولی واقعا تیمش از نظر انظباط خیلی خوبه . و دسیپلین نکونام هم در سطح آسیا و بین المللی خیلی به کار فولاد اومده .
جاوید باد وطن
پرآوازه باد خوزستان
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
اگه توی این دو سالی که سرمربی فولاد هستی به بازیکنان جوان میدان می‌دادی الان دستت باز بود مثل قائدی استقلال که سنش کم بود لیگ برتر بازی کرد الان ستاره تیمش هست.
جوان های خوزستانی هیچی کم ندارن فقط باید به اون ها اجازه بازی کردن داده بشه تا خودشون رو ثابت کنن.
در ضمن کی شمس دوره پورموسوی یک بازی انجام داد و یک گل به ثمر رسوند اگه راست میگی جسارت داشته باش و بقیه بازی های آسیایی ولیگ وجام حذفی از کی شمس وکی شمس ها استفاده کن نه نیمکت نشین کردن،محو تدریجی اون ها یا صرفاً بعنوان بازیکن تعویضی جهت وقت تلف کردن برای حفظ نتیجه بازی.
اکثر بازیکنان فولاد تجربه لیگ قهرمانان رودارن:
فروزان وپاتوسی با استقلال
فرشاد احمدزاده با پرسپولیس
دو تا بازیکنی که از ذوب آهن اومدن
شیمبا، ساسان، ایوب والی که الان مصدوم هست
پس خواهشاً نگو بی تجربه هستن بهتره بگی خودم و کادر فنی کم تجربه هستیم .
کسی منکر زحمات بازیکنان و کادر فنی نمیشه اما وقتی میشه براحتی اشتباهات فنی رو برطرف کرد چرا اون رو به عوامل دیگه نسبت داد؟
اگه میبینی بازیکنی ضعف فنی داره وچند بازی اشتباهات سریالی تاثیرگذار داره لزومی نداره بازی های بعدی هم بازی کنه فقط به این دلیل که کمبود بازیکن داریم اگه قرار هست بازیکن اشتباه کنه بذار بازیکن جوان باشه تجربه کسب کنه برای آینده تیم نه بازیکن مسنی که آخرین سال های فوتبالیش هست
مصطفی هرمزگان
|
Netherlands
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
آقای نکونام کی شمس عالی بازی میکنه بایددرترکیب باشه یادش بخیرلیگ پنجمین دوره فولادیه میلادزنیدپورداشت که عالی بازی میکرد
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Italy
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
مربی اسپانیایی فولاد بهتر و امیدوارانه مصاحبه میکنه اون چون خیلی با جو باشگاههای ایران مثل پرسپولیس و استقلال اشنا نیست و فقط فوتبال میشناسه به توانایی بازیکنان فولاد اطمینان داره و گفته صعود میکنیم. اتفاقا بچه های فولاد چون مغرور نیستتن با قلبشون بازی میکنن و فوتبال خوب ساده بازی کردن و کار گروهی و پاس دادن به هم تیمی ها هست که فولاد فوتبال روز در اسیا انجام میده
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
حمایت و دفاع از عملکرد تیم یعنی چه؟؟؟
من نمیدونم اگر ضعیف هستیم و تیم های عربی بیشتر خرج کردن و زنگ تفریح هستیم برا چی رفتیم تو اسیا؟ چرا خواستیم فولاد اسایی بشه؟؟ میخایم بریم اونجا که بگیم فلاانی بیشتر خرج کرده و باخت ما چیزی از ارزش هامون کم نمی کنه!!! اگر اینطور بود نمی رفتیم.
همه اینا بهونس خام حرفهای اینا نشین ما هم جوانهامون بهترن هم خارجی ها ....
بهترین امکانات ایران تحویل نکونام بوده و اذری کجا تفنگ بادی هستیم.پرداختی های به موقع..
مقصر مربی و مجموعه فولاد هست.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
بهترین سرمایه های فولاد آکادمی ، مدیرعامل کاربلد ، مربی باهوش، هواداران هستند اگر این اضلاع با اتحاد و همدلی کنار هم باشند قطعا سال بعد هم تیمی مقتدر بسته خواهد شد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
دوستان گرچه گفتن برخی از گلایه ها و نقدها فعلا تکرار مکررات است، اما این تیم فولاد با این بی کسی و بی حمایتی از طرف زعمای قوم در پایتخت عالی کار کرده و از جان مایه گذاشته، تصور کنید گروه فولاد را با گروه پرسپولیس و یا تراکتور عوض می کردن، شک نکنید فولاد با اقتدار قهرمان گروه خودش میشه، چون سطح اون تیم ها از العینی که فولاد چهار گل بهش زد بسیار پایین تره. منتهی ببینید وقتی پرسپولیس یکی از اون تیم ها را می بره چنان جوی راه می اندازند که انگار بارسلونا رو بردند.
ما از جواد نکونام عزیز و بازیکنان دونده و زحمتکش تیم بسیار ممنونیم خصوصا زمانی بیشتر این موضوع را درک می کنیم که فولاد یک بازی هم بیشتر از سایر رقبایش انجام داده، آن هم درست چند روز قبل از آغار رقابت ها.
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
اقای فرخ زادباسلام وخداقوت.. برادر چه بگوییم چه ساکت شویم مرام وراهکارحضرات همین است. ولاغیر
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
در جواب آقای فرخزاد : دوست عزیز سلام ، همیشه هم اینطور نیست که بر فرض اگر تیمی بیشتر خرج کند حتما صعود خواهد کرد و یا قهرمان خواهد شد ، این پول نیست که در زمین حرف اول را می زند بلکه بازیکنان هستند که فعل خواستن را به توانستن تبدیل می کنند همین پرسپولیس که تمام امکانات یک کشور را داره و همه وزیر وزرا و نمایندگان حمایتش می کنند طی چهل سال اخیر چه گلی به سر فوتبال ایران زده ؟ امسال شانس هم آورده و در گروه ساده ای افتاده و مدیای آنها کلی جار و جنجال راه انداختن و مثلا خوشحالند که تیمی از هند را برده اند خخخ ، مسلما بودجه فولاد محدود بوده و پنجره نقل و انتقالات را هم که روش بستند از ابتدا هم بازیکنان خوزستانی کمتری جذب کردند ولی با اینحال این تیم با این مجموعه تحت عنوان فولاد دارند تمام سعی خودشون را می کنند که افتخار آفرینی کنند و اگر فکر می کنی در این لحظه که در اوج مسابقات هستیم کار بیشتری جز تشویق کردن و دلگرمی دادن به بازیکنان و مربیان از دست هواداران می تواند بر آید لطف کنید پیشنهاد بدهید ، اینکه چرا فولاد نسبت به سرخابی ها دچار تبعیض شده این مربوط به کل استان خوزستان در بسیاری از زمینه ها هم میشه و بحث آن جداست که متاسفانه دلیل آنرا باید در بعضی از نمایندگان بی کفایت سرخابی دوست و مطیع و بله قربان گوی مرکز نشینان جستجو کرد که اگر توانستند از حق آبه کارون دفاع کنند و جلوی تونل جدید الحداث را بگیرند و آب و فاضلاب شهرها و روستاهای خوزستان را سر و سامان دهند آنوقت مطمئنن آنطور افرادی بجز تیم های خوزستانی هوادار هیچ تیم دیگری نخواهند شد و وضع تیم های نفتی هم سر و سامان خواهد گرفت .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها