به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
هافبک نفت: وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان خطرناک شده بود

کریمی: پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی دارند

کریمی: پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی دارند

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شوک تغییرات در کادر فنی این تیم و بازگشت فکری به مسجدسلیمان را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد، نفتی‌ها بهترین نتیجه را بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرید بهزادی کریمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت این تیم بعد از تساوی برابر سپاهان گفت:‌ وضعیت تیم ما خوشبختانه خوب است و تساوی در اصفهان توانست شرایط روحی تیم را عوض کند. ما بازی سختی داشتیم، آنهم برابر تیمی که چند برد پیاپی به دست آورده بود و قصد داشت با برد در این بازی دوباره به صدر جدول برسد، ولی ما توانستیم به خوبی مقاومت کنیم و یک امتیاز باارزش در اصفهان بگیریم.

وی با اشاره به حضور محمود فکری در نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم و وضعیت تیم خطرناک شده بود به همین دلیل به یک شوک نیاز داشتیم و در نهایت هم باشگاه تصمیم گرفت تا محمود فکری را انتخاب کند. خوشبختانه شرایط تیم با آمدن ایشان بهتر شد و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم. تمام هدف ما این است که بهترین رتبه را به دست بیاوریم.

بهزادی کریمی در مورد بازی تیمش برابر مس رفسنجان خاطر کرد: مس امسال نتایج خوبی گرفته و در نیم‌فصل دوم هم با جذب چند بازیکن خوب قوی‌تر شده است. ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی در زمین خودمان بازی می‌کنیم و محکوم به برد هستیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راجع به رقابت مدعیان قهرمانی و اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: رقابت بین چند تیم فشرده است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. در حال حاضر شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان یکسان است، ولی مشخص نیست در هفته‌های بعد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. از طرفی استقلال هم می‌تواند شانس خودش را برای قهرمانی امتحان کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی
|
United States of America
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
این بازیکن چون خودش اصفهانیه این حرف رو زده تو کاری به تیم قهرمان نداشته باش اگه بازیکن خوب هستی حداقل یه گل بزن تا آخر فصل منتظر میشیم
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
بله برادر تیم قرمزپوش تهرانی چند سال است که به لطف حمایت های بی دریغ وزیر محترم و مهندسی بازی ها و عبور از پنجره های بسته و ... شانس اول قهرمانی قلابی بوده هست و خواهد بود. مافیا یعنی همین دیگه
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
اقای علی به هر کس که فوتبال بلد باشه بپرسی کدوم تیم قهرمانه یا سپاهان میگه یا پرسپولیس بنده خدا اقای بهزادی درست گفت دیگه چه ربطی به کجایی بودنش داره چه حرفهای نسنجیده ای میزنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها