به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

علوی: بازی مقابل تیم النصر فینال زودرس است

علوی: بازی مقابل النصر فینال زودرس است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان دیدار با النصر را یک فینال زودرس دانست و گفت: بازیکنان ما با غیرت و تعصب در حال انجام بهترین بازی‌ها هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت موفقیت‌های اخیر فولاد در آسیا، اظهارکرد: فولاد در لیگ برتر هم به همین صورت عمل می‌کند اما در آسیا این موفقیت دو برابر خود را نشان می‌دهد زیرا بازیکنان‌مان باتوجه به اینکه بازی‌های آسیایی ویترینی است که می‌توانند خود را به فوتبال کشورهای عربی و اروپا نشان داده و به تیم‌های فوتبال این کشورها راه پیدا کنند؛ دو چندان تلاش می‌کنند. بازیکنان ما با غیرت و تعصب در حال انجام بهترین بازی‌ها هستند.

وی در ادامه نیز بیان کرد: خدا را شکر ریکاوری کرده‌ایم و پیش از بازی با النصر شرایط خوبی داریم و آماده این بازی هستیم. اگر بازیکنان‌مان مغرور نشوند و فکر نکنند که بازی‌ها تمام شده است، می‌توانیم بازی خوبی را مقابل النصر انجام دهیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: النصر نیز همانند فولاد در دومین بازی خود به برتری رسیده است و من احساس می‌کنم بازی خیلی سختی با این تیم داریم و در واقع یک فینال زودرس محسوب می‌شود. بازیکنان‌مان باید حواس‌شان جمع باشد و به نکاتی که مربیان به آن‌ها گوشزد می‌کنند، توجه کنند. آن‌ها اگر مانند بازی‌های گذشته نیز در دو دیدار متوالی با النصر با تمام وجود بازی کنند، فولاد پیش خواهد افتاد و خیال‌مان کمی راحت‌تر می‌شود.

وی درباره میزبانی عربستانی‌ها نیز عنوان کرد: شرایط میزبانی خیلی خوبی است و هر آن چه خواسته‌ایم در اختیار ما قرار داده‌اند و کم و کاستی را رفع کرده‌اند. زمین تمرین، هتل و اتوبوس‌هایی که اعضای تیم را از هتل به محل تمرین می‌برند و باز می‌گردانند نیز خوب هستند. البته فقط متاسفانه کمی غذای هتل مناسب نیست که روز گذشته قول دادند که غذا هم بهتر شود که تا حدودی بهتر شده است. تغذیه بازیکنان خیلی مهم است زیرا باید به خوبی از همه نظر ریکاوری شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
fouladi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
نکونام باید به بازیکنانی که تو ترکیب میزاره بیشتر توجه کنه بعضی از این بازیکنان تو بازی قبل استفاده کرد در حد آسیا نبودن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
انشاالله به امید موفقیت فولاد خوزستان. فقط نکونام باید در تعویضهایش دقت کند و هشیار باشد و باز هم از دقیقه شصت تیم را به لاک دفاعی فرو ببرد، چون تیم های عربستانی کند و با حوصله بازی می کنند و بسیار زیرک هستند و از تک موقعیت هایشان اسنفاده می کنند، همان کاری که با النصر کرد. شیمبا هم باید انرژی اش را ذخیره کند تا دیرتر تعویض شود، چون تا وقتی که در زمین است دفاع حریف را سرگرم خودش می کند.
زنده باد فولاد کبیر
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
با درود وخسته نباشید به خوزستان اسپورتی های عزیز، حامیان وهمراهان همیشگی ورزش خوزستان.
با توجه به اینکه شیمبا دوگل مقابل العین به ثمر رسونده و دو گل هم در دو بازی گذشته فولاد، پس با این حساب باید چهار گله باشه و اگه اشتباه نکنم بازیکن چهار گله تا الان نداریم وشیمبا باید صدرنشین گلزنان باشه،اما چرا فقط دو گلش در مرحله گروهی رو حساب میکنن ومیگن دو گله ست؟
مگه برای آقای گلی گل های پلی آف هم محسوب نمیشن؟
مدیر پایگاه
با سلام
در محاسبه نهایی گلهای پلی‌اف محاسبه نمی‌شوند و برای تعیین آقای گل جام فقط گل‌های مرحله مقدماتی به بعد قابل استناد است.
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
با درود خدمت همه فولادیای عزیز
دوستان بنظرم فولاد اگه میخواد فردا با نتیجه خوب از میدان خارج بشه باید مثل بازی با السد بازی کنه واگه به امید خدا گل بزنه و برگرده لاک دفاعی ضرر میکنه فولاد متاسفانه از دقیقه ۷۰ به بالا بازی یک طرفه میشه و حتی یک حمله درست حسابی هم انجام نمیدن که این واقعا خیلی خطرناک فولاد فقط یک فوروارد شش دانگ مثل طالب ریکانی نیاز داره کاش فولاد این همه هزینه ایی که کرده یک فوروارد شش دانگ کنار شیمبا خریداری میکرد والان هم اگه فولاد فردا شب که مطمنم فولاد جلو میفته واگه با یک گل جلو افتاد امیدواریم بازهم حمله کنه چون که تیم های عربی بعداز دریافت گل ازهم پاشید میشن مثل تیم الریان قطر که مقابل پیروزی بعداز دریافت گل ازهم پاشید شدن که پیروزی به تیم الریان فرصت نداد به خودشون بیاد و باز هم حمله کرد و دیدید چگونه ضربه ایی به تیم قطری وارد کرد که تا خواستن به خودشون بیان دو گل دیگه دریافت کردن یقین داشته باشید که اگه فولاد مقابل السد باز حمله میکرد بازهم گلهای دیگری به السد میزد ولی متاسفانه بازیکنای فولاد زود از گلی که میزنن سیر میشن و تمایلی به حمله کردن و زدن گلهای دیگری نمیکنن مثل لیگ خودمون انشالله فردا شب باهر نتیجه ایی که بازی تمام بشه بسود فولاد عزیزمون باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها