به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

دو بازیکن نفت آبادان جریمه و محروم شدند

دو بازیکن نفت آبادان جریمه و محروم شدند

خوزستان اسپورت- دو ستاره‌ی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از سوی فدراسیون بسکتبال با جریمه نقدی و محرومیت تعلیقی مواجه شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت آبادان در رقابت سخت و نفس‌گیر مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال روی اشتباهات داوران مغلوب تیم مهرام تهران شد و از رسیدن به فینال و قهرمانی ایران باز ماند.

بعد از پنجمین بازی دور نیمه‌نهایی، سعید داورپناه و محمود حسن‌زاده، دو ستاره‌ی تیم نفت آبادان به شدت از نحوه قضاوت داوران انتقاد کردند. کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در همین راستا جلسه‌ای تشکیل داد و رای زیر را در خصوص بازی مذکور اتخاذ کرد:

الف– سعید داورپناه (بازیکن تیم پالایش نفت آبادان) به 100/000/000 ریال جزای نقدی و دو جلسه محرومیت (تعلیقی) در فصل مسابقاتی جاری یا آینده (در صورت اتمام مسابقات) محکوم شد.

ب– محمد حسن‌زاده (بازیکن تیم پالایش نفت آبادان) را به 200/000/000 ریال جزای نقدی و دو جلسه محرومیت تعلیقی در فصل مسابقاتی جاری یا آینده (در صورت اتمام مسابقات) و اعلام عذرخواهی رسمی از داور مورد نظر محکوم می‌نماید.

همچنین جلسه کمیته انضباطی صمد نیکخواه بهرامی بازیکن تیم مهرام تهران نیز با طرح سه پرونده تشکیل شد. اولین پرونده مرتبط با شکایت باشگاه شیمیدر قم نسبت به صحبت‌های وی در خصوص صفرزاده قائم مقام این باشگاه بود و در نهایت شکایت باشگاه شیمیدر نسبت به نیکخواه بهرامی وارد اعلام شد. پرونده دوم در مورد مصاحبه تحریک‌آمیز و جنجال برانگیز وی با رسانه‌ها پیش از بازی پنجم مهرام تهران و پالایش نفت آبادان بود. پرونده سوم در مورد ضربه پنهان مانده از دید داوران و ناظر مسابقه در رقابت‌های مرحله نیمه نهایی با تیم پالایش نفت آبادان نسبت به یکی از بازیکنان این تیم بوده که علی رغم سبک بازی درگیرانه و فیزیکی وی، این عمل به موجب ماده 73 آیین نامه برگزاری مسابقات، تخلف تلقی شد. احکام زیر در رابطه با این سه پرونده به صورت تجمیعی برای صمد نیکخواه بهرامی صادر شد:

نامبرده را به 300/000/000 ریال جزای نقدی و سه جلسه محرومیت تعلیقی از شرکت در مسابقات ورزشی (باستناد بندهای (3) و (11) ماده (8) آیین نامه انضباطی) محکوم نمود.

شایان ذکر است، تیم پالایش نفت آبادان در پایان این فصل از مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
باز هم مثل همیشه مدیریت باشگاه به جهت حفظ منافع خود در برابر ظلم و ناحقی داوران در حق پالایش نفت آبادان سکوت مفتضحانه خود را ادامه داد . این به میز چسبیده ها باید و باید با فشار مستمر هوادارا به بیرون باشگاه رانده بشن تا شاید امکان جلوگیری از اینهمه ظلم در حق فوتبال صنعت نفت و بسکت پالایش نفت آبادان فراهم بشه
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
کاربر عزیز ناشناس خیلی ازمدیران ومسولین متاسفانه هم کور وهم کر وهم لال هستن ازشون گلایه ای نداشته باش البته این سه ایتمی که گفتم بعضی مواقع ودرشرایط خاصی سالم شده وعمل میکنن.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
با این احکام بر ضد بازیکنان نفت فرار رو به جلو کردن و فکر کردن میتونن فضاحت داوری رو ماستمالی کنن.
زهی خیال باطل....
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
بفرمایید تا حرف حق بزنی جریمه ومحروم میشی یعنی ما گفتیم و خواستیم مهرام بره فینال وداوران هم با اجازه ما به ضرر شما قضاوت کردن وشما باید ساکت باشید چقدر فدراسیون بسکتبال وکارکنانش با انصاف وپاک تشریف دارن
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
این حق خوری ها این محرومیت ها وبی عدالتی ها فقط برای ابادان و خوزستان اتفاق میفته چون مسولین بومی خود ابادان واستان از غریبه ها بدترن و حسود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها