به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

سسما: در بیست دقیقه آخر تحت فشار بودیم

سسما: در بیست دقیقه آخر تحت فشار بودیم

خوزستان اسپورت- مربی اسپانیایی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قول می‌دهم که بچه‌های ما با احساس و قدرت هرچه در توانشان داشته باشند در زمین خواهند گذاشت تا هواداران را سرافراز کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، یوسو سسما، مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از پیروزی برابر الوحدات اردن، به خبرنگاران گفت: بازی خیلی پیچیده و مشکلی بود. مشخص بود که آن‌ها آمده بودند برای مهار کردن ما و قصد داشتند تا از توپ‌های بلند استفاده کنند. چند موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که خوشبختانه در اواخر نیمه اول پنالتی گرفتیم و توانستیم نتیجه را یک بر صفر کنیم. بازی در نیمه اول پر فشار بود اما در نیمه دوم به قصد گل دوم به زمین آمدیم و کار را یک سره کنیم که چند فرصت خوب داشتیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشدند.

وی افزود: یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که به تیرک دروازه زدیم و این فرصت طلایی را از دست دادیم. آن‌ها هم دست‌های خود را پایین نیاوردند و در بیست دقیقه آخر ما را تخت فشار قرار دادند اما توانستیم نتیجه بازی را حفظ کنیم و سه امتیاز طلایی را گرفتیم و آن را به ایرانی‌ها مخصوصا خوزستانی‌ها تقدیم می‌کنیم.

سسما همچنین گفت: تیم الوحدات با تعویض هایش خط حمله را تقویت کردند و فشار زیادی به خط دفاع ما آوردند و ما توانستیم به خوبی آن‌ها را مهار کنیم. باید توجه داشته باشید که ما یک بازی بیشتر انجام داده بودیم و این موضوع طبعا در میدان خود را نشان خواهد داد اما این بهانه‌ای نیست و به شما قول خواهم داد با نظم، شور و امید به کار خودمان ادامه می‌دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد نزدیک تر بشویم. هنوز چند بازی باقی مانده و راه درازی در پیش داریم، قول می‌دهم که بچه‌های ما با احساس و قدرت هرچه در توانشان داشته باشند در زمین خواهند گذاشت تا هواداران را سرافراز کنند.

وی  درباره بازی با النصر افزود: اکنون از همه مهم‌تر این است که استراحت کامل داشته باشیم تا ریکاوری خوبی برای بازی بعدی داشته باشیم، در ضمن از تیم پزشکی خود تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند تا بچه‌ها بتوانند خوب ریکاوری بکنند و بتوانند برای بازی بعد آماده باشند. این بازی نشان داد که همه تیم‌هایی که اینجا هستند سطح همه تیم‌ها بالاست، برد النصر برابر السد شاید سورپرایز باشد اما مطمئنم نتایج دیگری خواهد بود که غیر قابل انتظار باشد.

یوسو سسما در انتها گفت: ممکن است در هر گروه یک یا دو تیم مدعی باشند اما امروز النصر نشان داد همه تیم‌های گروه ما سطح بالایی دارند و هیچ تیمی نمی‌تواند به سادگی از سد رقیب خود بگذرد. این نتیجه شاید کمی گول زننده باشد اما باید بگویم در این گروه هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
همه چیز دقیقا در اختیار ما بود به قول فوتبالیستها توپ و میدان در اختیار ما، نتیجه یک هیج به نفع ما و علاو بر آن این ما بودیم که هجومی و برای زدن گل دوم خیلی قشنگ داشتیم بازی را اداره میکردیم که به یکباره سرمربی دقیقا مثل بازی قبلی در مقابل السد اقدام به تعویض پنچ تا از بازیکنان خود میکند و به بازیکنان تیم حریف جرات میدهد که از لاک دفاع خارج شوند و هجومی بازی کنند و بازیکنان ما برگردند عقب و مجبور بشوند بیست دقیقه آخر را کاملا دفاعی دنبال کنند و آن بازی قشنگ و هوادار پسند تبدیل بشود به یک بازی بسیار خطرناک که هر لحظه احتمال مساوی شدن و هواداران لحظه به لحظه و دم به دم و با استرس به ساعت نگاه میکنند که کی نود دقیقه تمام شود دقیقا همان استرسی که تا قبل از تعویضهای نکونام هوا داران الوحدت اردن داشتن ولی به یکباره ورق چرخید آن هم بدلیل تعویضهای بی دلیل ما، البته امشب شانس آوردیم که الوحدت مثل السد نتوانست از حملات خودش استفاده ببرد ولی چرا باید آن بازی قشنگ و هوادار پسند را با دست خودمان به یک بازی خطرناک و پر استرس تبدیل کنیم این سوالی است که ذهن تمام هواداران فولاد را درگیر کرده و دوست داریم که کارشناسان دلیل آن را بیان کنند درسته که تیم برنده باید از برد خود محافظت کند ولی آیا این راه درست است آیا بازی السد برایمان تجربه نشد
پولاد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
فولاد تو تعویض ها هنوز مشکل دارد ،موسی چرا بازی نمیدهید،چرا وقتی تیم جلو هست دفاع آخر اضاف نمی کنید ،، درکل خسته نباشید.
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Italy
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
اقای نکونام در بازی با النصر هواست باشه اونها توپ بلند قطری و عمقی میفرستن جلو دفاع تا فشار بیارن هواست باشه دوتا هافبک دفایی بزاری دفاع باید تمرکز صددرصدی داشته باشه. نیمه اول پاسکاری تو خط دفاع و ارسال برای ساسان و حردانی از جناحین سانتر وسه شیمبا و توپ برگشتی جلو پاتوسی . اقای ادمین لطفا پیام منو به اقا جواد برسونید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
مدیران باشگاه فولاد بایستی نکونام رو مورد مواخذه و سوال قرار بدن ؟ تیمی که حریف رو مچاله کرد چرا یکباره در موضع ضعف قرار بگیره ؟ چرا نبایستی ما هم مثل استقلال و پرسپولیس با ۳ و ۴ و ۵ گل پیروز بشیم ؟ اتفاق دیشب ما رو یاد باز با مس رفسنجان انداخت که نکونام تیمی تو چنگ بازیکنان فولاد بود با تک گل فولاد سیر شد و رفت تو لاک دفاعی و دقیقه ۹۰ در اهواز با مس رفسنجان مساوی کردیم . واقعا دیگه نکونام شورش رو درآورد با این بی تدبیریش . انسان بعضی موقه اینقد حرصش میگیره که دوست داره تیمش گل بخوره شاید مربیانش تنبیه بشن . نکونام و کادر فنی بایستی برای بازی با السد تنبیه مالی بشن . این فرد داره لجبازی میکته . شاهکار دیگش هم موسی کولیبالی هست . واقعا کسی نمیدونه این فرد چرا حتی تو ذخیره ها هم نیست .
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
سلام ضمن عرض تبریک بابت ۳ امتیاز روی سخنم با کادر فنی تیم هستش که از دقیقه ۶۰ به بعد بیخود و بی جهت بازی پر استرسی رو واسه بیننده رقم زدن ..درسته کمبود بازیکن داریم منتهی لااقل بازیکن آماده از لحاظ روحی و روانی استفاده بشه نه میری که گل خالی رو با استرس زیاد با ی ضربه بی هدف به تیر دروازه بزنه یا اینکه استپ سر شو پشت هجده قدم حریف به دستای خودش بکوبه یا حسین ابراهیمی که نمی دونست توپ رو بکجا ی زمین میبره یا خطای ساده پشت هجده قدم فولاد تقدیم حریف میکرد این ها باید رفع بشه و تیم بی جهت به لاک دفاعی فرو نره و بازی هدفمند نیمه اول رو به حال خودش رها نکنه
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
در جواب دوست ناشناس ۴:۴۹ دلیل تعویض بازیکنان از دقایق ۶۰ و ۷۰ به بعد واضح و روشن است شما چهره بازیکنان تعویضی که از زمین خارج شدند را دیدی چقدر خسته بودن یکی سن بالا و دلیل دیگرش اینکه بازیکن ایرانی بازیکن آلمانی نیست که مثل یک ماشین ۱۲۰ دقیقه بدود تازه بعدش هم ریکاوری و دور زمین دویدن ، از طرف دیگر هر چند دست نکونام جهت تعویض بازیکنان اصلی بر روی نیمکت خالیه ولی متاسفانه بازیکنان خوبی هم مثل کولیبالی و عبدالله زاده که داره یا فیکس نیستن و یا بازی نمیده و باز هم بنابر دلائل نامعلوم بازیکنانی مثل میری ، ابراهیمی و عباسی که در سطح فولاد و آسیا نیستن و بیشتر برای رقیب بازی می کنند را بازی میده ، مسئله اینجاست که اگر بازیکنان اصلی از نظر بدنی از وسطای نیمه دوم افت می کنند بجای تعویض های خطرناک بهتر است در طی بازی تقسیم انرژی صورت بگیره درست مثل دوچرخه سوارهای حرفه ای که اینکار را می کنند از قدیم گفتن رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود ، تازه اگر قرار باشه تحت شرایط موجود بازی کنیم پس باید حداقل نیمه اول دو گل بزنیم که اگر آخر های بازی یک گل خوردیم مشکلی پیش نیاد در هر صورت صلاح با مربی است و مسئولیت هم با اوست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها