به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

مشکل نماینده خوزستان برای سفر به رفسنجان

مشکل نماینده خوزستان برای سفر به رفسنجان

خوزستان اسپورت- نماینده فوتبال خوزستان برای مصاف با مس رفسنجان با مشکل تآمین هزینه‌های سفر مواجه است.

به گزارش خوزستان اسپورت، با خاتمه مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران چهره هشت تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شد و تیم‌های ولایت و ملی‌حفاری اهواز به این مرحله از بازی‌ها راه یافتند تا برای صعود به لیگ برتر جوانان با حریفان رقابت کنند.

براساس جدول، تیم ولایت اهواز به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و تیم ملی‌حفاری اهواز باید با خلیج‌فارس شیراز مسابقه بدهد. بازی‌های این مرحله بصورت حذفی رفت‌وبرگشت انجام خواهد شد و دو نماینده دیار کارون در صورت عبور از حریفان به نیمه‌نهایی صعود می‌کنند.

با توجه به سقوط تیم جندی شاپور دزفول از لیگ برتر به لیگ دسته اول جوانان ایران، از سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر جوانان فقط یک تیم باقی مانده است. این دیار که تا چندسال قبل چهار نماینده در لیگ برتر جوانان کشور داشت، برای فصل آینده تنها فولاد خوزستان را در لیگ برتر می‌بیند و به همین دلیل صعود تیم‌های ولایت و ملی‌حفاری اهواز به لیگ برتر جوانان کشور برای فوتبال پایه‌ای خوزستان بسیار حایز اهمیت است.

در همین راستا، تیم ولایت اهواز برای انجام سفر طولانی به شهر رفسنجان و رویارویی با تیم صاحب امکانات مس رفسنجان با مشکل تأمین هزینه‌های سفر و اقامت در آن شهر مواجه است. ولایت اهواز که با هزینه شخصی اداره می‌شود، در مرحله گروهی عملکرد درخشانی داشت و مقتدرانه صدرنشین منطقه جنوب شد، اما برای ادامه مسابقات لیگ دسته اول جوانان نیاز به حمایت مسئولان شهری و استانی دارد.

در شرایطی که باشگاهی مانند مس رفسنجان دارای ورزشگاه اختصاصی، امکانات سخت‌افزاری و بودجه مالی مناسب است، حداقل انتظار تیم ولایت اهواز از مسئولان استان خوزستان تأمین هزینه‌های سفر طولانی به رفسنجان و اسکان در آن شهر برای مقابله با حریف رفسنجانی است.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، فوتبال خوزستان تا فصل 93-94 چهار نماینده شامل فولاد خوزستان، استقلال اهواز، صنعت‌نفت آبادان و نفت اهواز را در لیگ برتر جوانان ایران داشت و اکنون فقط یک نماینده دارد. بنابراین انتظار می‌رود که مسئولان استانی از نمایندگان این خطه حمایت لازم را به عمل آورند تا باز هم شاهد حضور پرتعداد تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر جوانان کشور باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
به خدا زشته برای استان زرخیز خوزستان که حتی هزینه سفر تیم جوانان مرکز استانش را نداشته باشه ، خدا لعنت کند باعث و بانی کسانی را که ثروت های خوزستان را حرامشون می کنند و یک استان ثروتمند را تبدیل به یک استان محروم کرده اند ، بابا خود رفسنجانی در نماز جمعه گفت اگر خوزستان نبود ملت باید کاسه گدائی دست می گرفتند ٫ پس مگر مسئولین استان خوابند که استان باید محروم باشه ؟
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
باسلام مسولین ورزشی وغیر ورزشی میدونم شما حتی حاضر نیستید وظایف و مسئولیتهای اجتماعی خودتان را انجام بدید چه برسد به خوندن چنین مطالبی اره شما مسئولان مایه ننگ خوزستانید یه بارهم کار حلال انجام دهید خدا ناراحت نمیشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
اولا خوشحال میشیم اگه مسئولان استان به این تیم کمک کافی بکنن ولی بما حق بدید که بگیم اگه چنین کمکی از طرف مسئولان استان صورت بگیره یقین خواهیم کرد که این مسئولان استان فقط مسئولان اهواز هستن و نه سایر تیمهای استان . وقتی صنعت نفت آبادان بهمراه دو نماینده دیگر استان در لیگ برتر آبروی استان هستن و همین مسئولین اصلا براشون مهم نیست که وضعیت مالی صنعت نفت فاجعه باره و هیچ کاری انجام نمیدن پس چگونه انتظار دارید که همین مسئولین به تیم ولایت اهواز کمک مالی کنن و ما سکوت کنیم .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
دوست ناشناس (20:36) فکر کنم متوجه اصل موضوع نشدید مشکل این تیم محروم تهیه یک اتوبوس برای رفت و برگشت به سیرجان هست . تیم صنعت نفت برای لیگ برتر که مشکل اتوبوس ایاب و ذهاب نداره .
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
هیچ استانی به اندازه خوزستان بی صاحب نیست بله وقتی تیم صاحب نام صنعت نفت ابادان که بزرگترین پالایشگاه نفت خاورمیانه در این شهر است بی پول و محروم هست چه توقعی از ولایت اهواز داشته باشیم انگار که خوزستان فرزند خونده این کشوره
یک رفسنجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
متاسفم برای تیم عزیز خوزستانی
دوستان باشگاه مس رفسنجان هم مشکلات زیادی دارد چون به زور باید هزینه های باشگاه های کرمان را هم بدهد
ودست مسولین کرمان فقط پیش رفسنجان دراز هست که با همت مسولین رفسنجان امیدواریم این دست کرمانی ها قطع شود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها