به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

انتقادات شدید نفتی‌ها به قضاوت داوران نیمه نهایی

انتقادات شدید نفتی‌ها به قضاوت داوران نیمه نهایی

خوزستان اسپورت- اعضای تیم پالایش نفت آبادان نسبت به قضاوت پر حرف و حدیث داوران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال اعتراض کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم پالایش نفت آبادان د حالی که شایستگی صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران را داشت، در مصاف طولانی با تیم مهرام تهران که پنج بازی به طول انجامید، از ناحیه تصمیمات داوران دچار مشکل شد و از رسیدن به فینال و جام قهرمانی باز ماند.

در خاتمه پنجمین بازی بین پالایش نفت آبادان و مهرام تهران که چهارشنبه شب در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شد، سرمربی و بازیکنان نفت در گفت‌وگو با خبرنگاران از قضاوت داوران انتقاد کردند که گزیده‌ای از آن را مرور می‌کنیم:

سامری: باخت نفت به مهرام فنی نبود
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: باخت ما مقابل مهرام فنی نبود، اگر در مسابقه چهارم به اتفاقاتی که درون زمین افتاده بود، توجه بیشتری می‌کردند، در بازی پنجم ما بازنده نبودیم و به فینال می‌رسیدیم.

حماد سامری، در ادامه انتقادهای خود گفت: مسائل دیگری غیر از مسائل فنی در باخت ما دخیل بود. من مربی خوبی نیستم، چرا که پس از مسابقه چهارم نتوانستم حق تیمم را بگیرم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت عنوان کرد: ما سعی کردیم با مسائل غیر فنی کاری نداشته باشیم، اما اتفاقاتی که د درمسابقه قبلی افتاد، کاملا غیر فنی بود و امروز هم ادامه پیدا کرد.

داورپناه: حالم از این بسکتبال به هم می‌خورد
 کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: کثیف ترین کار ور حق نفت صورت گرفت و حالم از این بازی به هم می‌خورد.

سعید داورپناه، اظهار کرد: حالم از این بسکتبال به هم می‌خورد که باید سر و گردن یک نفر بشکند، تا فیلم بازی‌ها را ببینند. اصلا برای کسی اهمیت ندارد که فیلم‌ها را ببیند. حرفم را می‌زنم حتی اگر به ضررم تمام شود. کثیف‌ترین کار در حق نفت انجام شد و واقعا از این موضوع ناراحت هستیم.

کاپیتان نفت آبادان با اشاره به اینکه کجای دنیا بازیکن از پشت با مشت به گردن حریف می‌زند؟ گفت: من بازیکن را جا گذاشته‌ام و از پشت با مشت به سر من می‌کوبد. وقتی هم می‌گویم چرا می‌زنی می‌گوید کار خوبی کرده‌ام و باز هم می‌زنم.

وی عنوان کرد: داوران چهار بازی به این شکل سوت زده‌اند و فدراسیون فیلم داوری‌ها را نمی‌بیند. واقعا چرا؟ ما حرفی نزدیم تا شاید خودشان رسیدگی کنند اما هیچ کس به آن توجه نکرد و اهمیتی برایشان نداشت. من هم می‌توانستم به هم تیمی هایم بگویم که بزنند اما ما این کارها را نمی‌کنیم چون با کسی ارتباطی نداریم.

داورپناه با اشاره به اینکه ما هم هزینه کرده‌ایم و زحمت کشیده‌ایم، تاکید کرد: این کارها درست نیست. ما بدون یار خارجی در این فصل بازی کرده‌ایم و واقعا هم عملکرد خوبی داشتیم. دست تک به تک این بچه‌ها را می‌بوسم. بازیکن را به زمین فرستاده‌اند که از اول تا آخر بازی به من فحاشی کند! با آرنج آرن داودی را می‌زنند داور به بازیکن ما خطای فنی می‌دهد. در مجموع آنها بسکتبالی بازی نکردند و همه فهمیدند که مهرام، نفت آبادان را با کثافت‌ کاری برد.

حسن‌زاده: امیدوارم جیب داور پر از پول باشد!
بازیکن ملی‌پوش تیم پالایش نفت آبادان گفت: بعد از مصدومیتی که داشتم توانستم در بازی پنجم به میدان بروم اما ما به تیمی باختیم که پرافتخارترین تیم ایران است، اما افتخاری که همه ما به نحوه کسب آنها شناخت داریم!

محمد حسن‌زاده ادامه داد: برای همه ستاره‌های مهرام احترام قائلم اما اتفاقاتی که افتاد در شان بسکتبال ایران نبود. به رضا آذرافزا داور بازی قبلی هم که زحمات هفت ماهه تیم ما را به باد داد، تبریک می‌گویم، امیدوارم جیبش پر پول باشد. مهرام یکبار دیگر به فینال رفت و من به آذرافزا تبریک می‌گویم!

ستاره نفتی‌ها در این فصل عنوان کرد: یکسری کارها در بازی چهارم و پنجم کردند که هر چیزی بود جز بسکتبال. مهرام به فینال رفت، اما کاش این پیروزی در زمین رقم می‌خورد نه با کارهای غیر بسکتبالی. اشتباهات یک داور وقتی بیش از دو سه بار باشد، دیگر اتفاق نیست.

حسن زاده با اشاره به اینکه دیگر فصل برای ما تمام شده است، گفت: امیدوارم رضا آذرافزا هر کجا که هست تنش سالم باشد، اما زمین گرد است و می‌چرخد. این داور زحمات هفت ماهه نفت را به باد داد و با این حال خدایی بالای سر هست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
جناب آقای سعید داورپناه و تمام بازیکنان باغیرت و بسیار فنی و تکنیکی پالایش و پخش آبادان همگان دیدند که قضاوت تمام این 5 دیدار چقدر بد بود و تمام تلاش مجموعه فدراسیون و داوران در راستای صعود ناجوانمردانه مهرام تهران بود برای ما هواداران شما قهرمانان واقعی ایران هستید حتی ترس تیم گرگانی آمریکایی با آبادان باعث اتحاد پشت پرده تمام ارکان فدراسیون و داوران و مربی تیم ملی که فعلان مربی گرگان است بله حق آبادان را پایمال کردند تا مثل سال قبلش آبادان قهرمان نشود اما الحق برای تمامی مردم آبادان شما قهرمانان واقعی هستید
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
چندشب پیش یکی از بازیهاشونو دیدم که داوری واقعا فاجعه آمیز بود بازیکن مهرام با مشت زد تو صورت بازیکن نفت داور خطای بازیکن ابادان رو گرفت !!
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
قبلا هم گفتم بسکتبال هم مثل فوتبال مافیایی شده وسطحش رو به نزول تیمی که قهرمان آسیا شد ولی الان از سوریه میبازه کم کم از افغانستان هم میخوریم
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
اقای داورپناه خسته نباشید شما عضو پایین ترین تیمهای غیر ابادانی باش هم حقتو میدن به موقع دریافتیهات واریز میشه داوران جرات نمیکنند نگاهت کنن مگه فدارسیون فوتبال با فغانی حروم لقمه چکارکرد که حالا ف.بسکتبال بکنه نه اقا تا پشه های این مملکت زورشان به ابادانیها میرسن وما زیر پای همه له میشیم
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
دوستان بچه های تیم واقعا ن زحمت خودرا کشیدن انجام 5 دیدار متوالی توان هر تیمی را میگیرد آقای حسن زاده کمر درد شدید داشت یکی دونفری مصدوم داشتیم بااین حال اگر فدراسیون و داوران اجازه میدادن تیم نفت عالی کارکرد وقتی خطاها برعکس گرفته میشه عماد سامری چکار میتونه بکنه تیم مهرام باید باید ب فینال می رسید چون علاوه بر فدارسیون مربی تیم ملی بدنبال رغیب ضعیف برای پیروزی تیم گرگان بود همه باهم دراین بی عدالتی شریک شدن شما دیدید وقتی بازیکن مهرام بعد گل از حلقه آویزان شد همه ی ملت ایران دیدن ولی داوران بازی ندیدن بایستی اخراج میشد اما خطای اورا اعلام نکردن بچه های ما عالی بودن
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
همه دیدن که داوران چه بلایی سر تیم نفت دراورد ودر مقابل بازی کثیف مهرام هیچ واکنشی نشون نمیدادن وانها را تشویق میکردن بازیکنان. ما باغبرت بازی کردن ولی حریف فدراسیون وداوران نشدن بازیکنان با غیرت نفت خسته نباشید وکاپیتان ما یعنی سعید داور پناه که واقعا در سطح ان بی ای بازی میکنه چیزی از اونا کم نداره تبریک میگیم که با بازیهای زیبا وپاک هواداران را شاد کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
دست مريزاد بچه هاي نفت ، بجز بازي اول واقعاً خيلي خوب كار كردن.. واقعا بازي چهارم فاجعه بود . ايكاش نفت بالا ميومد ايكاش.. فينالِ خوب و جذابي نخواهد بود . بايد نفت دو فينال بود و با آتش بازيهاشون دود در چشمِ حسوداشون ميذاشتن.. درود بر حماد سامري و بازيكنان و دست اندركاران نفت آبادان.شما برايِ ما قهرمان هستيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
من خودم گلستانی هستم ولي از اول بازيها طرفدارِاين تيم خوب و با انگيزه ي ِ خوزستان بودم كه با بازيكنانِ تماماً ايراني و مربيِ خوشفكر ديدارهاي جذابي داشتن.. شما قهرمانِ ما هستيد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها