به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
ولایت اهواز در هفته پایانی 21 امتیازی شد

صعود جوانان حفاری و سقوط صنعت نفت آبادان

صعود جوانان حفاری و سقوط صنعت نفت آبادان

خوزستان اسپورت- تیم ملی‌حفاری اهواز به مرحله بعدی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران به انجام رسید و شش تیم خوزستانی در گروه نخست مقابل هم به میدان رفتند.

شش نماینده خوزستان شامل ولایت اهواز، صنعت‌نفت آبادان، ملی‌حفاری اهواز، نفت امیدیه، نفت اهواز و پولاد اکسین ایذه در گروه اول طی 10 هفته بصورت دوره‌ای رفت‌وبرگشت به رقابت پرداختند تا چهره 2 تیم صعودکننده به مرحله بعدی و یک تیم سقوط کننده به زیرگروه مشخص شود.

تیم ولایت اهواز که با مربیگری حسن عساکره از هفته قبل بعنوان صدرنشین این گروه صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود، عصر امروز در مصاف با صنعت‌نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و با 21 امتیاز مقتدرانه راهی دور بعدی شد.

زردپوشان صنعت‌نفت آبادان که از چند بازیکن تیم اصلی نظیر احمد شریعت‌زاده، پیام پارسا و ... استفاده می‌کردند، با کسب این نتیجه 9 امتیازی باقی ماندند و طعم تلخ سقوط به زیرگروه را چشیدند.

دیدار تیم‌های نفت امیدیه و پولاد اکسین ایذه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ایذه‌ای خاتمه یافت. با رقم خوردن این نتیجه هر دو تیم 10 امتیازی شدند و از سقوط رهایی یافتند.

اما در حساس‌ترین بازی هفته دهم، تیم‌های نفت و ملی‌حفاری اهواز در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی کردند که نفتی‌ها برای صعود نیاز به کسب پیروزی و یاران حفاری نیاز به تساوی داشتند. این مسابقه در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و صعود تیم حفاری مسجل شد.

حیدر حیدری، مربی نام‌آشنای فوتبال پایه خوزستان که زحمات زیادی در سالیان متمادی برای این رده‌های سنی کشیده است، بعنوان سرمربی تیم جوانان ملی‌حفاری اهواز هدایت این تیم را به‌عهده دارد. دانیال بابادی، هافبک سابق و بااخلاق باشگاه‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز نیز به‌عنوان مربی در تیم جوانان حفاری فعالیت می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با خاتمه دور گروهی لیگ دسته اول جوانان ایران، تیم‌های جوانان ولایت و ملی‌حفاری اهواز به مرحله بعدی راه یافتند و برای کسب جواز صعود به لیگ برتر جوانان با حریفان صعودکننده از سایر گروه‌ها رقابت می‌کنند. تیم جوانان صنعت‌نفت آبادان نیز به رقابت‌های زیرگروه منطقه‌ای سقوط کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
اگر هواداران صنعت نفت آبادان میخواهند بدانند چرا وضعیت تیم صنعت دائم بد و اسفبار است کافی است ب حال و روز تیمهای جوانان و امید و نوجوانان صنعت نگاه کنند مدیریت آقایان از آبادان فقط یک نام باقی گذاشتن سالهاست تیمهای پایه صنعت زنگ تفریح لیگهای دسته های پایین شدن آقایان آگاهانه فوتبال آبادان را نابود کردند هرسال دریغ از پارسال
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
تیم بزرگسالان صنعت که با مربی بیسواد همش میبازه تیمهای پایه هم که با مربیای سفارشی سقوط میکنن اقای عیسی زاده کجایی دقیقا کجایی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها