به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

لطفی: تلاش می‌کنیم با دست پر از اصفهان برگردیم

لطفی: تلاش می‌کنیم با دست پر از اصفهان برگردیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از چهارشنبه به تیم نفت اضافه شده‌ایم و شناخت‌مان از تیم هنوز نسبی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سعید لطفی عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قبل از هر چیز از مهمان‌نوازی باشگاه سپاهان و مردم اصفهان تشکر می‌کنم. برای بازی فردا مقتدایی تنها بازیکن محروم ما است و بازیکن مصدومی نداریم. از چهارشنبه به تیم نفت اضافه شده‌ایم و شناخت‌مان از تیم نسبی است و تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم.

وی افزود: این قول را به هواداران نفت مسجدسلیمان می‌دهیم که فردا تمام تلاش خود را انجام دهیم تا دست پر از اصفهان بازگردیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است و جایگاه فعلی این تیم در جدول اصلاً اتفاقی نیست. عملکرد مجموعه سپاهان از مدیریت گرفته تا کادرفنی، بازیکنان خوب و تیم پشتیبانی آنها نشان می‌دهد که جایگاه سپاهان شانسی نیست و همه آنها برای حفظ این جایگاه کار می‌کنند و زحمت می‌کشند. قطعاً هر 2 تیم فردا بازی سختی پیش رو دارند. تیم جوان و با انگیزه‌ای هستیم و سپاهان نیز تیمی باتجربه و جنگنده است و امیدوارم فردا بازی تماشاگرپسندی شاهد باشیم.

لطفی درباره شناخت کادرفنی جدید نفت مسجدسلیمان از بازیکنان این تیم‌ ادامه داد: بازیکنان تیم و همچنین بیشتر تیم‌های لیگ برتر را از قبل می‌شناختیم چون شغل ما این‌طور ایجاب می‌کند که تیم‌ها را رصد کنیم و از آنها شناخت داشته باشیم، اما برای اینکه بازیکنان با تفکرات محمود فکری و اعضای کادر فنی هماهنگ شوند حداقل چند هفته زمان می‌برد.

وی اضافه کرد: با این حال از چهارشنبه هفته گذشته که به تیم اضافه شده‌ایم تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم که تفکرات آقای فکری و کادر فنی را به بازیکنان القا کنیم و خوشبختانه آنها نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که نظر آقای فکری را جلب کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
انشاءالله به امید پیروزی وارد زمین بشین که حدا قل مساوی بگیرین . تمام تیمهای خوزستانی هر زمان با سپاهان بازی دارن در مصاحبه های قبل بازی بخش اعظم گفته هایشان تعریف و تمجید از سپاهان است اما در مقابل مربیان سپاهان از تیم مقابل کمتر تعریف و تمجید میکنند و مرتبا از قدرت خودشان حرف میزنند که با این کارشان باعث افزایش روحیه بازیکنان خود قبل از مسابقه میشوند و این نکته ظریف نشان دهنده هوش و زیرکی مربیان اصفهانی است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها