به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

نظری: می‌خواهیم نفت را به جایگاه واقعی‌ برسانیم

نظری: می‌خواهیم نفت را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می‌گوید با کادر فنی جدیدی که آمده است، قرار است شرایط تیمش بهتر شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد نظری مدیرعامل نفت مسجدسلیمان، در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) تیمش اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه ما نتایج ضعیفی در هفته‌های گذشته داشتیم، سعی کردیم تیم خود را احیا کنیم و تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و فرصت را بیشتر از این از دست ندهیم.

او درباره شرایط داریوش یزدی گفت: ایشان در بازی آخر تیم، با بازیکنان خداحافظی کرد و من از زحمات ایشان تشکر می‌کنم. اینکه ایشان خداحافظی می‌کنند دیگر نمی‌دانم اسمش را چه بگذاریم.

نظری درباره مشکلات مالی گفت: ما در این فصل وضعیت بهتری داشتیم و 50 درصد پرداختی داشتیم که در لیگ برتر بسیار خوب بوده است. ما برای ۲ کادر قبلی حدود ۵۰ درصد پرداختی داشتیم و امیدوارم در نیم فصل دوم برنامه‌های خود را جلو ببریم و با اسپانسرهای خود بتوانیم منابع لازم را تامین کنیم.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان درباره شکایت از مجتبی حسینی و رفتن این مربی به تیم ذوب‌آهن گفت: ایشان بدون خداحافظی از تیم رفتند و شکایت ما هم به فدراسیون رفت و پیگیری می‌شود. اگر ایشان با ما توافق کنند، از شکایت خود می‌گذریم.

او درباره اهداف تیم گفت: ما با توجه به اینکه در نیم فصل دوم بازی‌های سخت‌تری داریم، باید تیم را تقویت می‌کردیم و باتوجه به اینکه کادر خوبی به تیم آوردیم، هدف ما این است تیم در لیگ برتر بماند و در وهله بعد رتبه تک رقمی کسب کنیم. ما تا انتهای فصل با آقای فکری قرارداد داریم و بعد از آن اگر طرفین رضایتمند باشند، برای فصول بعد برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهیم.

نظری در خصوص حمایت‌ هواداران نفت مسجدسلیمان گفت: در شهرستان مسجدسلیمان و شهرهای هم‌جوار و در خارج از کشور طرفداران زیادی برای این تیم وجود دارد و ما هم این روند را پیش گرفتیم که جواب مثبت به هواداران بدهیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و به نحو مطلوب کار را پیش ببریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
0
درود بر شما جناب نظری ، شکی درش نیست که نفت قدرتمند خواهند شد با مدیرت خوب شما ، عالی بود تشکر فراوان با آرزوی موفقیت تیم محبوبم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
امید داریم تیم در لیگ باقی بماند
جایگاه واقعی شما با این بازیکنان همین جا است
انشاالله با مدیریت ومربیگری بهتر جایگاه تیم ارتقاء یابد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها