به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

خروج چهار بازیکن از لیست آسیایی فولاد خوزستان

خروج چهار بازیکن از لیست آسیایی فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- چهار بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از لیست آسیایی این تیم خارج شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کاروان تیم فولاد خوزستان عصر دیروز در میان استقبال مسئولان باشگاه النصر عربستان سعودی و فدراسیون فوتبال آن کشور وارد شهر ریاض شد تا برای مسابقه پلی‌اف برابر العین امارات آماده شود.

طبق قوانین AFC هر تیم حق معرفی 30 بازیکن برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا را داراست و تیم فولاد خوزستان با رعایت همین قانون اسامی 30 بازیکن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرد.

چهار بازیکن تیم فولاد خوزستان به اسامی وحید نامداری، امید صیدالی، علی سبحانی و رضا جلالی دروازه‌بان جوان این تیم نیز از لیست آسیایی فولاد خط خوردند و برای ادامه تمرینات در ایران باقی ماندند.

سرخ‌پوشان فولاد خوزستان شنبه 21 فروردین به دیدار العین امارات خواهند رفت و در صورت کسب پیروزی در این مسابقه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
سلام بنظرم این چهار بازیکن که توی لیگ ایران هم هیچ بازی نکردن الان که از لیست اسیایی خط خوردن بنظرم اگر به فولادنوین فرستاده بشن خیلی بهتره در فولادنوین بازی کنند که بدنشون آماده بشه و برای تیم اول فولاد هم مفید واقع شوند چون اگر یکسال پشت خط بمونند افت میکنند و از اقای نکونام خواهش دارم این بازیکنان جوون رو به تیم فولادنوین بدهند تا بازی رسمی کنند و از نظر بدنی آماده بشوند.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
بانظر آقای بهنام کاملا موافقم،،،،ضمنا گفته بودند ابراهیم سلجوقی 29ساله ازفولادرفته،،،،این مدافع سه ساله درفولاد چه میکند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها