به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

فکری: تیم نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی دارد

فکری: نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه به وی اجازه داده نشد کارش را در این تیم انجام بدهد، به تشریح شرایط نفت مسجدسلیمان و قبول مسئولیت جدید در این باشگاه پرداخت.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از امروز کارمان را با تیم شروع خواهیم کرد و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. قرار است یک اردوی چند روزه را در تهران برگزار که بتوانیم خود را آماده دیدار برابر سپاهان کنیم.

وی درباره دستیارانش در نفت مسجدسلیمان و اینکه آیا همان کادر فنی خود در تیم استقلال را به تیم جدید می‌برد؟ تصریح کرد: تقریباً همان همکار ان در کنار من خواهند بود. البته یک یا دو مربی بومی هم به جمع ما اضافه می‌شوند تا بتوانیم با تشکیل یک کادر فنی قوی آماده رقابت‌های لیگ شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا اتفاقاتی که در استقلال برایش افتاده را فراموش کرده است؟ گفت: تقریباً همه چیز برای ما تمام شده، فوتبال بالا و پایین زیادی دارد. سختی‌های زیادی را در استقلال تحمل کردیم و شروع خوبی داشتیم اما مشکلات به وجود آمده اجازه نداد روند مثبت ما ادامه پیدا کند. ما سعی داشتیم تمامی هدف‌هایمان را در استقلال به سرانجام برسانیم اما بعضی از آقایان اجازه ندادند کار کنیم و امتیازات لازم را با استقلال بگیریم البته من سعی کردم گذشته را فراموش کنم و تمام تمرکزم را برای موفقیت نفت بگذارم.

فکری افزود: جایگاه ما در جدول خوب بود اما برخی فشارها از داخل و خارج از باشگاه باعث شد که ادامه کار غیرممکن شود؛ تمام تلاشم را می‌کنم تا با نفت مسجد سلیمان موفق شوم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: به حمایت هیئت مدیره، مدیرعامل، پیشکسوتان و هواداران نفت مسجدسلیمان نیاز داریم تا یک تیم خوب را در ادامه فصل داشته باشیم. جایگاه واقعی نفت مسجد سلیمان بالاتر از جایگاه فعلی است. بنابراین باید همه دست به دست هم دهیم تا نفت مسجدسلیمان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وی درباره قبول هدایت تیم نفت از میانه‌های لیگ و ریسک قبول این کار، گفت: تیم نفت از نفرات خوبی سود می‌برد، بازیکنان جوان و باتجربه در کنار یکدیگر هستند و همه تلاش می‌کنیم تا تیم موفق باشد. به اعتقاد من، نفت خوب بسته شده و بازیکنان باانگیزه‌ای در تیم وجود دارند؛ کادر فنی هم تلاش خواهد کرد که این انگیزه را بیشتر کند.

فکری ضمن تشکر از مجتبی حسینی سرمربی سابق نفت گفت: حسینی تیم خوبی را در ابتدای فصل بست و با وجود مشکلات، نتیجه خوبی هم گرفت. داریوش یزدی هم مدت کوتاهی سرمربی این تیم بود و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا موفق باشد. ما از تجربیات این افراد استفاده خواهیم کرد و احترامشان را حفظ می‌کنیم چرا که عملکرد آنها در نفت مسجدسلیمان قابل قبول بوده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
درود بیکران بر جناب فکری عزیز لطفاً از داریوش یزدی بزرگواردعوت کنید تا در کنار همدیگه بتوانید نفت مسجدسلیمان رو عالی تر از عالی کنید . مرسی. ،
حسین قیصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
دوست عزیز بودن داریوش یزدی الان در کنار تیم صلاح نیست، چه بسا موجب سقوط تیم شود، میتونه سال آینده از داریوش یزدی دعوت کنه، ولی الان نه
چون به بعضی از بازیکنان انگ کم کاری زده و الان بیاد و.....
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
مجتبی حسینی، محمود خان همشهری خودته دیگه به بازیکنهات نگو کم کاری کنند و لاقل به احترام محمود خان انسان باشند
یکم هم انسانیت را تجربه کنند ببینند چه لذتی دارد انسانیت
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
بله دوست عزیز ما هم به بعضی از بازیکنان شک کردیم و مطمئن باشند یه روزی یه جایی تلافیش میکنیم از سر این بازیکنان که کم کاری کردند و حسابی از خجالتشون بیرون میاییم .تمام .
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
دررود بر محمود فکری ، خوش آمدی با کادر فنی قدرتمندی اومدی
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
دوست عزیز جناب سلطانی. فقط شک کردید؟ اینها که تابلو بودند. اصلا هیچ شرم و حیایی هم نداشتند. جالب اینجاست که 50 در صد هم گرفته بودند و با آبروی فوتبال مسجدسلیمان و یزدی بازی کردند. به نظرم باید 20 در صد از قراردادشان کم شود.
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
0
بازیکنان مربی سابق مجتبی حسینی برای بد بازی کردن مقابل نساجی با هماهنگی مجتبی حسینی و هماهنگی با بعضی مدیران وزرات نفت ، بازیکنان را شارژ مالی کردنند و یک نتیجه بد رو رقم زدنند ، مجتبی حسینی بلاخره برای بازی با تیم نفت ،به شهر مسجدسلیمان تشریف میاورید یا میخواهید باز با بازیکنانت در تیم نفت صحبت کنید بد بازی کنند و تیم ذوب آهن رو بالا بکشی ؟!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها