به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

نظری: داریوش یزدی تیم نفت را ترک کرد

نظری: داریوش یزدی تیم نفت را ترک کرد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: داریوش یزدی بعد از بازی مقابل نساجی مازندران از بازیکنان تیم نفت خداحافظی کرد و از تیم جدا شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد نظری در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی، در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهارد اشت: در چند هفته گذشته نتایج ضعیف و غیرقابل قبولی گرفتیم. سرمربی ما پس از آخرین دیدار در روز 14 فروردین، با اعضای تیم خداحافظی و تیم را ترک کرد. به دنبال شرایطی بودیم که مطابق ظرفیت‌های تیم، نتایج نیم‌فصل اول را احیا کنیم. چند گزینه را بررسی کردیم که فکری اولین گزینه بود. شب گذشته (دوشنبه) به نتیجه رسیدیم و توافق انجام شد.

وی در مورد دستیاران محمود فکری در نفت مسجدسلیمان گفت: ما یکی دو پیشنهاد به فکری دادیم و او هم با تعدادی مربی هماهنگ می‌کند، اما قطعاً کادر قبلی در تیم فعالیت نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان راجع به مدت قرارداد سرمربی جدید نفتی‌ها بیان کرد: قرارداد فکری تا پایان فصل است و در چند هفته باقیمانده در خدمت فکری هستیم. پس از آن اگر از یکدیگر رضایت داشتیم و به توافقی رسیدیم، می‌توانیم ادامه دهیم.

نظری در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه برای رسیدن به جایگاهی خاص در جدول، برای فکری شرط گذاشته است یا خیر، تصریح کرد: وضعیت تیم در نیم‌فصل اول خیلی خوب بود، اما در نیم‌فصل دوم به نیمه پایین جدول سقوط کردیم. این یعنی نفت مسجدسلیمان سیر نزولی داشته است. بقا در لیگ برتر یک برنامه است و تک رقمی بودن و حضوری شایسته در جدول، شرایط دیگری دارد.

وی درباره دریافتی اعضای تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: همه باشگاه‌ها مشکلاتی دارند، اما در این فصل بهترین امکانات را گذاشتیم و پرداختی اعضای تیم را تا پایان نیم‌فصل، به 50 درصد رساندیم. حتی دریافتی کادر فنی جدید را هم به همین مبلغ رساندیم. پرداختی ما از بسیاری از باشگاه‌های دیگر، بهتر بوده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا داریوش یزدی مطابق توافق از نفت جدا شد یا خیر، گفت: نتایج تیم ضعیف بود. هر کسی در شکست‌ها سهمی دارد و باید ببینیم سهم مدیرعامل، بازیکنان و سرمربی چقدر است. اگر منصفانه نگاه کنیم، مشخص است که مشکل کجا بوده است. گفتیم باید مشکل را ترمیم کنیم و اگر این کار را انجام ندهیم، کار در هفته‌های پایانی روز‌ به روز سخت‌تر می‌شود. در آن زمان دیگر نمی‌توانیم به انتظاری که از تیم می‌رود، برسیم و اکنون چنین اقدامی کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
0
درود بر شما به موقع اقدام کردید ، لطفا نحوه بازی بازیکنان در بازی آخر رو آنالیز کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
0
فکری با اونهمه مهره در استقلال فقط مساوی آورد حالا نمیدونم با این بازیکنای گمنام در مسجدسلیمان چطوری میخواد موفق عمل کنه . خدا کنه موفق بشه
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
0
هدف خیلی وقته اینه که بازیکن و مربیای بومی خوزستان نابودشن .نفت مثل فولاد شده شمالی و برکناری یزدی و اوردن فکری شمالی بحث داره .حسینی هم بازیا اخر هم همین نتایجو اورد ولی مدیرا التماسش میکردن که بمونه
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
0
جناب آقای نظری لطفاً با داریوش یزدی صحبت کنید در کنار محمود فکری بماند و تیم رو هدایت کنند و از وجود داریوش یزدی عزیز هم در نفت استفاده کنید بلاخره از پیشکسوتان مسجدسلیمان است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها