به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

پیگیری فوتبال خوزستان بعد از ماه مبارک رمضان

پیگیری فوتبال خوزستان بعد از ماه مبارک رمضان

خوزستان اسپورت- دبیر هیات فوتبال خوزستان از برگزاری مجدد مسابقات فوتبال در استان خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از هیات فوتبال خوزستان، علی قاسمی گفت: در جلسه کمیته مسابقات و با هماهنگی ستاد پیشگیری از کرونا مسابقات فوتبال این استان از اواخر اردیبهشت ماه و پس از  پایان ماه مبارک رمضان آغاز و برگزار می‌شود.

علی قاسمی در خصوص این جلسه عنوان داشت: جلسه کمیته مسابقات با حضور اعضای این کمیته، نائب رییس و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال خوزستان در محل هیات برگزار شد که در پایان مقرر شد با کمک اداره کل ورزش و جوانان و با مجوز ستاد پیشگیری از کرونا در استان در صورتی که شرایط برگزاری تمرینات و مسابقات از سوی باشگاه ها برقرار شود، این رقابت‌ها را پس از پایان ماه مبارک رمضان در اواخر اردیبهشت ماه برگزار نماییم.

وی در ادامه اظهار داشت: اولویت ما برگزاری لیگ های فوتبال برتر و دسته اول بزرگسالان، برتر جوانان ، امید و زیر 17 سال که بصورت نیمه تمام باقی مانده‌اند و باید در اسرع وقت نماینده‌های خود را به سازمان لیگ معرفی نماییم، می‌باشد و در صدد هستیم در صورت مهیا شدن شرایط لازم، سایر لیگ‌ها را برگزار نماییم.

در این جلسه، مجید دهقان رییس کمیته مسابقات، حسن محمدیان مسئول دپارتمان مسابقات، علیرضا جرفی مسئول نقل و انتقالات و زیدانی واحد داوران هیات فوتبال خوزستان برای از سرگیر مجدد لیگ‌های فوتبال در استان اعلام آمادگی کردند.

شایان ذکر است، لیگ‌های رده‌های سنی مختلف فوتبال خوزستان از اواخر سال گذشته به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونا در این استان متوقف شدند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها