به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

زنگ خطر برای نفت مسجدسلیمان به صدا در آمد

زنگ خطر برای نفت مسجدسلیمان به صدا در آمد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیش از پیش به منطقه‌ی خطر جدول رده‌بندی لیگ برتر نزدیک شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، شکست خانگی تیم نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی مازندران باعث کاهش فاصله امتیازات تیم‌های پایین جدولی با نفت مسجدسلیمان شد و زنگ خطر برای زردپوشان به صدا در آمد.

 نفت مسجدسلیمان که در ابتدای نیم‌فصل دوم با هدایت داریوش یزدی صاحب 2 تساوی مقابل تیم‌های تراکتور و سایپا شد، در دو هفته اخیر 2 شکست را برابر پرسپولیس و نساجی تقبل کرد و بیش از پیش به منطقه خطر جدول نزدیک شد.

نتایج ضعیف تیم نفت مسجدسلیمان البته فقط مختص به دور برگشت نبوده است و در واقع نفتی‌ها در 4 هفته‌ی پایانی حضور مجتبی حسینی روند نزولی را در پیش گرفتند و در 4 بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم نیز همین وضعیت ادامه پیدا کرد.

نفت مسجدسلیمان آخرین بار در هفته یازدهم لیگ مقابل پدیده مشهد به پیروزی رسید و پس از آن دیگر طعم بردن را نچشیده است.

نفت در 4 بازی پایانی دور رفت با مربیگری مجتبی حسینی متحمل 3 تساوی و یک باخت شد و از 4 بازی فقط 3 امتیاز گرفت.

با آغاز نیم‌فصل دوم نیز با مربیگری داریوش یزدی در 4 بازی اخیر 2 تساوی و 2 شکست برای نفت مسجدسلیمان رقم خورده است و از این 4 بازی 2 امتیاز به نفتی‌ها تعلق گرفت.

بنابراین روند نزولی نفت مسجدسلیمان به دو مقطع 4 هفته‌ای تقسیم می‌شود که یک مقطع از آن با هدایت مجتبی حسینی و مقطع دوم با هدایت داریوش یزدی بوده است.

نفت مسجدسلیمان در این 8 هفته از 24 امتیاز ممکن فقط 5 امتیاز گرفت و همین موضوع باعث نزدیک‌تر شدن تیم‌های پایین جدولی به نفت مسجدسلیمان شد.

گرچه نفتی‌های مسجدسلیمان در 8 هفته اخیر بیشتر از صنعت‌نفت آبادان امتیاز گرفته‌اند (نفت آبادان از 8 بازی اخیر فقط 4 امتیاز کسب کرد)، اما بدشانسی نفت مسجدسلیمان این بوده است که تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان طی دو بازی اخیرشان هرکدام شش امتیاز به دست آوردند و فاصله‌شان با نیت مفجدسلیمان را کاهش دادند.

پس از خاتمه بازی نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن اصفهان شنیده شد که داریوش یزدی بصورت شفاهی از ادامه مربیگری تیم نفت کناره‌گیری کرده است.

باید دید که تکلیف داریوش یزدی با نفت مسجدسلیمان به کجا می‌انجامد؛ آیا این مربی رسما از تیم نفت جدا خواهد شد؟ و آیا در صورت جدایی داریوش یزدی نتایج این تیم بهتر خواهد شد یا خیر؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
بازیکنان نفت مخصوصا این طور بازی کردند تا یزدی استعفا دهد. اینها شمالی هستند و عرق خوزستانی بودن ندارند. یزدی انسان بسیار با شخصیت و با دانشی بود. کجای دنیا یک مربی را با دو مساوی و دو باخت کنار میگذارند؟ دیروز در این بازی بوی خیانت میآمد.
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
متاسفانه وکیل باشگاه نفت خیانت بزرگی به باشگاه کرد که تو قرارداد مجتبی حسینی بند جدایی صد میلیون تومنی گذاشت خیانت اقای وکیل باعث شد نفت تخریب بشه بعدش هم که حسینی رفت اقایون اجازه ندادن بهروزخان مکوندی سرمربی بشه چون اگه بهروزخان سرمربی میشد اجازه دخالت به این دلالها رو نمیداد. الان هم که اقای یزدی نشون داده در سطح سرمربیگری لیگ برتر نیست و باید زودتر چاره اندیشی بشه قبل از حتمی شدن سقوط نفت
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
نفت هیچ بازیکنی در نیمفصل از دست نداد پنج بازیکن جدید هم گرفت و 50 درصد پول همه بازیکنها پرداخت شد ولی نتایج خیلی بد شد باخت جام حذفی به تیم دسته یک و این دوتا باخت آخری تیمو نابود کرد اگه تغییرات ندن سقوط حتمی میشه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
باسلام متاسفانه تیم نفت دست تعدادی افراد بی کفایت افتاده وباعث شده تیم نتیجه نگیره آوردن آقای یزدی فقط سیاسی بود چرااقای یزدی میشینه توخونه تابشه سرمربی نفت تیم آلوده مسائل سیاسی شده شک نکنید تیم سقوط میکنه آقایون شما دلسوز تیم نیستین شما دنبال منافع خودتون هستین آقای یزدی دیگ توانایی سرمربی گری راندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
استفاده از مربی بی دانش که هیچ رزومه کاری موفقی نداره مشخصه که منتج به چنین نتایجی میشه وتعجبی نداره
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
کم کاری و خیانت بازیکنان نفت مسجدسلیمان غیرقابل بخشش است ، مدیریت باشگاه در صورت تایید کم کاری حق این را دارد که از مبلغ قرار داد بازیکنان درصدی را بکاهد ، روح بازیکنان تیم نفت با سرمربی یزدی نبود برای همین یزدی این تیم رو ترک کرد چون بلاخره یزدی کاملا احساس کرد که بازیکنان نمی خواهند آنطورکه یزدی میخواهد باشند اگر یک سرمربی نتواند از لحاظ روحی روانی با بازیکنان ارتباط برقرار کند محکوم به ترک تیم است ، من فکر کنم تیم نفت مسجدسلیمان بیشتر از یک سرمربی به یک روانپزشک نیاز دارد .
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
ما هواداران تیم نفت مسجدسلیمان به این راحتی از بازیکنانی که کم کاری میکنند و نون تیم نفت مسجدسلیمان را می خورنند نمی گذریم و باید تنبیه ، مجازات ، و به مردم شریف مسجدسلیمان و سرمربی مستعفی جواب پس بدهند و دلایل کم کاری خود را عنوان کنند من نمیدونم چرا مدیریت باشگاه به این موضوع رسیدگی نمی کند ، قطعا بازیکنان شمالی تیم توسط تیم نساجی شارژ مالی شدند تا خوب بازی نکنند والا چطور ممکنه یک تیم اینهمه بد بازی کنه و فرامین سرمربی رو اجرا نکنند خواستار رسیدگی فوری به نحوه بازی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان هستیم .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
اقای فرامرز تیم نفت نه تنها بازیکنی از دست نداد بازیکن هم جذب کرد پس هیچ بهانه ای واسه باختهای تکراری و بازی ضعیف نبود بهترین کار استعفا بود و من به اقای یزدی بابت استعفا تشکر میکنم
فرهود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
امکانات نیس از مربی تو 4 بازی انتظار معجزه دارن
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
به نطر من هم هیچ کم کاری وجود نداشت و متاسفانه مربی نفت دانش لازم رو برای هدایت تیم نفت نداشت تنها نکته مثبت ایشون ترک تیم نفت قبل وخامت اوضاع این تیم بود البته ایرادی هم که وارده به ایشون اینه که اقای یزدی شما که از توانایی های خودت خبر داری و میدونی در حد این تیم نیستی چرا هدایت این تیم رو قبول میکنی که الان زنگ خطر برای نفت به صدا در بیاد؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها