به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

مهدی: بحث قرمز بودن شهر آبادان اصلا مطرح نیست

مهدی: بحث قرمز بودن شهر آبادان اصلا مطرح نیست

خوزستان اسپورت- مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برای تعویق دیدار صنعت نفت و استقلال بحث قرمز بودن شهر آبادان مطرح نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، سهیل مهدی در یک مصاحبه زنده رادیویی درباره برگزاری هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به اینکه باید تیم فولاد در پلی‌آف لیگ قهرمانان شرکت کرده و زودتر راهی عربستان شود، دیدار لیگ برتر این تیم برگزار شد تا فولاد با آرامش بهتری جلو برود. سایر مسابقات هم از امروز تا دوشنبه پیش‌رو داریم امیدوارم مسابقات خوبی را تقدیم مردم کشورمان کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه صنعت نفت آبادان به تعویق دیدار این تیم مقابل استقلال عنوان کرد: بحث قرمز بودن شهر آبادان مطرح نیست بلکه در همین خوزستان مسابقات دیگر هم برگزار می‌شود. امروز نفت مسجدسلیمان در خوزستان میزبان نساجی مازندران است. اصلا بحث شهرها و استان‌های قرمز رنگ نیست. باشگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را خیلی خوب اجرا کردند و از تمام آنها تشکر می‌کنم. به همین دلیل توانستیم بازی‌ها را با کمک پزشکان و ستاد کرونا مدیریت کردیم.

مهدی اضافه کرد: هفته گذشته باشگاه استقلال درخواستی ارسال و در آن موارد و پروتکل های بهداشتی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا اجرا شود گوشزد کرد. این پروتکل‌ها بسیار سختگیرانه است. سال گذشته هم در دیدار پرسپولیس و نساجی این اتفاق افتاد. باز هم می‌گویم بحث سفر به شهرهای قرمز نیست. باشگاه‌ها موظف هستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داخلی خودمان به شهرهای مختلف بروند و بازی کنند.

وی تصریح کرد: ‌طبق پروتکل‌های داخلی،‌هر تیمی می‌تواند با استفاده از 11 به اضافه 5 بازیکنی که کرونا نداشته باشد در مسابقات شرکت کند، اما در لیگ قهرمانان آسیا حتی یک مورد ابتلا به کرونا آن هم در کشوری مثل عربستان و شهرهایی مثل ریاض و جده می‌تواند برای نمایندگان ایران مشکل‌ساز شود به همین دلیل ستاد کرونا تصمیم به تعویق بازی گرفت و این موضوع را به ما ابلاغ کرد. سازمان لیگ هم تاریخ مسابقه صنعت نفت و استقلال را تغییر داد.

مسئول مسابقات سازمان لیگ درباره مطرح شدن مذاکره فدراسیون فوتبال با فیفا برای استفاده از سیستم VAR توضیح داد: پروژه VAR تا جایی که من می‌دانم دو سه بار شروع شده و برخی مراحل مقدمای مثل آموزش آن هم پیش رفته است. امیدواریم این پروژه همچنان پابرجا باشد و البته سرعت بگیرد. نمی‌توان گفت این پروژه تازه شروع شده است زیرا چیز جدیدی نیست و از قبل شروع شده است.  اکنون باید سرعت بگیرد و زودتر به شرایط خوب بازگردد.

مهدی درباره اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان برخی تیم‌ها مثل استقلال پس از ابتلا به کرونا زودتر از قرنطینه دو هفته‌ای به تمرینات بازمی‌گردند عنوان کرد:‌ در این زمینه وظیفه‌ای ندارم زیرا از مسائل پزشکی بی‌اطلاع هستم. این موارد پزشکی است و سوادی هم ندارم که بخواهم نسبت به آن اظهارنظر کنم. بحث تست‌هایی است که گرفته می‌شود. ابتلا این عزیزان در کمپ تیم ملی مشخص شد و عدم ابتلا آنها هم با تست‌هایی که در ادامه گرفته شد مشخص شد.

وی اضافه کرد: مطمئن هستم همکاران من در کادر پزشکی تیم‌ها و ستاد مقابله با کرونا در فوتبال بنا به تعهدی که در امر پزشکی دارند برای جان آدم‌ها بحث شائبه را مطرح نمی‌کنند. مصداق حرف هم هم ابتلا زیر 2 درصدی در جامعه فوتبال به ویروس کروناست. این آمار مربوط به کل فوتبال است نه لیگ برتر.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: در مقایسه با اصناف مختلف چنین آماری بسیار مثال‌زدنی است و نشانه تلاش این عزیزان است. بزرگترین تیم‌های اروپایی با وجود واکسن زدن و تحت پروتکل‌های بسیار دقیق قرار گرفتن به مراتب از فوتبالا ایران آمار بیشتری دارند. ان‌شاءالله سلامتی به جامعه فوتبال بازگردد و مردم شیوه‌نامه بهداشتی را رعایت کنند تا این ویروس به اتمام برسد.

مهدی درباره نگرانی خبرنگاران از وضعیت حضور در ورزشگاه‌ها با توجه به شروع موج جدید کرونا گفت:‌ بنا به ابلاغی که بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت گرفته، اصحاب رسانه عزیز که همواره دلتنگ آنها برای حضور در وزرشگاه هستیم می‌توانند در شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی ندارند تا سقف 10 نفر اجازه ورود در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه‌ها را پیدا کنند. این امر چند هفته‌ای است اتفاق می‌افتد. فکر می کنم از هفته یازدهم و دوازدهم این اتفاق افتاد و همچنان پابرجاست.

وی افزود: در شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارد، خبرنگاران نمی توانند وارد ورزشگاه شوند. در این شهرها تعداد عکاس‌ها هم کاهش پیدا می‌کند اما در شهرهایی که وضعیت زرد و آبی دارند می‌توانیم ظرفیت خبرنگاران و عکاسان را افزایش دهیم و امیدواریم شرایط به شکلی باشد که هرچه سریع‌تر بیش‌ترین سقف ورود خبرنگاران به ورزشگاه را داشته باشیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال تغییر زمان پخش برخی دیدارها توضیح داد: واقعیت این است که در این امر تلاش می‌کنیم اما به دلیل روزهای کمی که تا پایان مسابقات داریم برخی مواقع مسابقات خوب همزمان می‌شود. امیدوارم مردم این شرایط بحران را بر ما ببخشند. اینگونه نیست که جدا از مردم باشیم. اولین کسی که به من اعتراض می‌کند فرزندانم هستند که می‌خواهند پای تلویزیون بازی‌ها را ببیند.

مهدی تصریح کرد: جدا از مردم نیستیم و علاقه داریم بازی‌های خوب را به پخش برسانیم و شرایط پخش بهتر شود تا مردم استفاده کنند. اما برای پخش دیدارهای مهم، اهمّ و فی‌الاهمّ می‌کنیم. اگر کوتاهی هم هست از این تریبون استفاده کرده و باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره اینکه فرزندانش طرفدار کدام تیم هستند، گفت:‌در هر خانه و خانواده‌ای بحث علاقمندی‌ها وجود دارد و هرکدام از فرزندانم هم تیمی را دوست دارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
خداروشکر بازی لغو شده با این وضعی که تیممون داره حتما به استقلال میباختیم خوب شد چند هفته عقب بیفته یه کمی صنعت آماده بشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
خیلی به ضرر صنعت شد حتما استقلال را میزدیم حالا مدیر تیم باید اعتراض رسمی کنه و برنامه بازی جوری تنظیم بشه که تیم صنعت هفته‌ای یکبار بازی کنه
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
هیچ دلیلی برا کنسل کردن نیست
فاصله بازی با صنعت و بازی اسیایی به اندازه ای بود که نیاز به کنسل شدن نبود این کارو کردن که استقلال یعنی تیم دولت راحت باشه
کجای دنیا وزارت ورزش که متولی فدراسیون و بالادست فدراسیون هست تیم داری میکنه؟ کنسل کردن مگه دلبخواهی هست که صلاح بدونین حذف کنین یا برگزار کنین.مسخره کردین خودتونو.
اگه استقلال مشکل داشت با تیم دوم بازی میکرد مثل تمام دنیا
استقلال به اندازه ۳ تا تیم بازیکن داره
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
هیچ فرقی نمیکرد در هر صورت صنعت میبازه همون طور که امروز به ذوب آهن هم باخت البته همه تیمهای خوزستانی نه مربی دارن نه بازیکن .
پورموسوی به یاد گذشته بازیکن ازکار افتاده استخدام میکنه نکونامم که مربی نیست یزدی هم که اصلا مربی نبوده
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
باسلام کاربران محترم چراخودتونو خسته میکنید وعصبی وقتی ازفدراسیون به پایین همه چیز کلیشه ای ولیستی سازماندهی میشه دیگه نظریات ما اصلا مهم نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها