به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

سامری: بازیکنان خارجی تیم حریف را کنترل کردیم

سامری: بازیکنان خارجی تیم حریف را کنترل کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت کادر فنی این تیم برای بازیکنان خارجی ذوب‌آهن برنامه داشت که کنترل آنها با موفقیت انجام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد پیروزی 68 بر 60 تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان، در بازی سوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال و صعود شاگردانش به مرحله نیمه نهایی اظهار داشت: پیش‌بینی بازی سختی داشتیم و فکر می‌کردیم این دیدار تا دقایق پایانی، مساوی باشد. ما برای بازیکنان خارجی ذوب‌آهن برنامه داشتیم که کنترل آنها با موفقیت انجام شد.

سرمربی تیم نفت ادامه داد: تلاش کردیم با آنالیز دقیق، دو بازیکن خارجی حریف را کنترل کنیم و به همین دلیل، سرعت بازی ما کم و از ریتم همیشگی خارج شد. کنترل زمان بازی هم از مهمترین برنامه‌های ما بود. ما در دقایق پایانی نیز چند پرتاب موفق داشتیم که پیروزی ما را قطعی کرد.

سامری در پایان گفت: ما در سال‌های گذشته همیشه جزو چهار تیم برتر لیگ بوده‌ایم. در مرحله نیمه نهایی نیز با مهرام بازی داریم که تیم خوب و قابل احترامی است. برای بازی و پیروزی مقابل این تیم به تمرکز و تمرین بیشتر نیاز داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
عادل غبیشاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
انشالله سال ۱۴۰۰با قهرمانی ابادانی‌ها همراه باشه تیم خوبی داره اقای سامری ولی بیشتر باید حمایت بشن تا بتونن تو اسیا هم خوب ظاهر بشن انشالله سال خوبی داشته باشین امیدوارم امسال فوتبال ابادان هم بتونه خوب نتیجه بگیره انشالله قهرمانی صنعت در جام حذفی
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
سلام علیکم
درود بر شرفت ای مرد، حرف نداری، به امید قهرمانی
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
0
آقای سامری عزیز،،،،بچه های نفت آبادان،،،ما عیدی میخوایم،،،غیرت کنید وقهرمانی را به ما عیدی دهید،،،به انتظارقهرمانی لحظه شماری میکنیم،،،سربلند باشید ،،تا،،،،همیشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها