به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

تجمع باشگاه‌داران به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی

تجمع باشگاه‌داران به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی

خوزستان اسپورت- باشگاه‌داران اهوازی به دلیل تعطیلی طولانی‌مدت اماکن ورزشی، با تجمع مقابل فرمانداری اهواز، اقدام به اعتراض کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، باتوجه به این که از اسفندماه سال ۹۸ با شیوع کرونا ویروس در کشور، خوزستان نیز یکی از استان هایی بوده که در بیشتر پیک های این بیماری درگیر با کرونا بوده است، با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای استان، اماکن ورزشی آن در بیشتر ماه های سال برای حفظ سلامتی علاقه مندان به ورزش، تعطیل بوده است.

در این مدت نیز باشگاه‌داران، از جمله قشرهای آسیب پذیر بوده‌اند که ضررهای بسیاری متحمل شده‌اند. در این بین نیز گفته می‌شود حتی برخی از باشگاه‌ها در اندیشه تغییر شغل یا جمع آوری باشگاه خود بوده‌اند.

امروز نیز باشگاه‌داران اهوازی با تجمع مقابل فرمانداری نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی اعتراض داشتند. نمایندگان باشگاه‌داران در دیدار با جمال عالمی‌ نیسی، خواستار بازگشایی باشگاه‌ها با نظارت شدیدتر اداره کل ورزش استان و بهداشت و اعطای وام بلاعوض شدند که فرماندار نیز قول پیگیری در این زمینه را به آن ها داد.

ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این زمینه به ایسنا، گفت: ما نیز نگران وضعیت باشگاه‌داران هستیم و شرایط پیش آمده برای آن ها را درک می‌کنیم اما در خصوص بازگشایی باشگاه‌ها تابع دستور ستاد استانی مبارزه با کرونا هستیم.

وی افزود: در حال حاضر نیز مصوبه این ستاد، تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی است و همه باید تابع امر باشیم. همچنین با توجه به وضعیت قرمز خوزستان همه باید دست به دست هم دهیم تا وضعیت استان رو به بهبودی پیش برود و فعالیت مشاغلی چون باشگاه‌ها و اماکن ورزشی از سر گرفته شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
0
بله صددرصد باید تابع دستورالعملهای بهداشتی بود، تا اینشالله واکسن بیاید،، اما وضع اقتصادی تابع کدام دستورالعمل ،،،،تابع کدام نهاد،،،،حرف خالی که درمان نیست،،،، دوصد گفتار به نیم کردار نیرزد،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها