به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

ادامه یارگیری نفتی‌ها با جذب دو بازیکن جدید

ادامه یارگیری نفتی‌ها با جذب دو بازیکن جدید

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان 2 بازیکن جدید را به‌عنوان بازیکن آزاد سهمیه فیفا به خدمت گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسلم مجدمی هافبک خوزستانی که چندی پیش به پیکان تهران پیوست، همچنین عماد میرجوان مهاجم فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که در نیم‌فصل نخست به‌دلیل مصدومیت از میادین دور بود، پس از توافق با تیم نفت مسجدسلیمان به این تیم پیوستند.

مسلم مجدمی که سابقه چندین سال عضویت در نفت آبادان را داشته است، چندی قبل به تیم پیکان تهران پیوست، اما بعد از مدتی کوتاه از این تیم رضایتنامه گرفت و به جمع زردپوشان نفت مسجدسلیمان ملحق شد.

عماد میرجوان هم که در ابتدای فصل از نفت مسجدسلیمان به مس رفسنجان رفته بود، به‌دلیل مصدومیت چندین ماه از میادین دور شد و از لیست مس خارج شد تا در نهایت به نفت مسجدسلیمان بازگردد.

با توجه به اینکه مجدمی و میرجوان در فصل 1399-1400 برای هیچ‌کدام از تیم‌های لیگ برتر ایران بازی رسمی انجام نداده‌اند، بازیکن آزاد سهمیه فیفا محسوب می‌شوند و به همین دلیل تیم نفت مسجدسلیمان توانست بعد از خاتمه زمان نقل‌وانتقالات با این دو بازیکن باتجربه قرارداد امضا کند.

تیم نفت مسجدسلیمان در نقل‌وانتقالات میان‌فصل موفق شد تمامی بازینان اصلی‌اش را حفظ کند و چند بازیکن جدید را هم به لیست اضافه کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
خریدهای بدی نیستن امیدوارم بکار برن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها