به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

شرایط کرونایی مانع انجام مسابقات ورزشی در استان

شرایط کرونایی مانع مسابقات ورزشی در استان

خوزستان اسپورت- رقابت‌های انتخابی تیم های کشتی آزاد و فرنگی خوزستان به دلیل وضعیت قرمز استان لغو شدند.

ابه گزارش خوزستان اسپورت، احمد عبدالخانی رییس هیات کشتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: رقابت های انتخابی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان و جوانان خوزستان که قرار بود با عنوان یادواره شهدای سلامت از پنجم تا هفتم فروردین ماه در اهواز برگزار شود، به دلیل تشدید وضعیت قرمز در سطح استان لغو شدند.

وی با اشاره به پاسخ استعلام مرکز بهداشت شرق اهواز، افزود: مرکز بهداشت در پاسخ به استعلام هیات کشتی خوزستان برای برگزاری ان مسابقات عنوان کرد، "باتوجه به وضعیت قرمز خوزستان و شهرستان اهواز تا اطلاع ثانوی امکان برگزاری مسابقات گروهی و انفرادی در سطح شهرستان به خصوص در سالن‌های سرپوشیده و فاقد تهویه مناسب وجود نخواهد داشت" که بر اساس این استعلام و باتوجه به این که سلامت ورزشکاران خط قرمز هیات بوده و از هر چیزی مهم‌تر است، مسابقات استانی لغو شد.

رییس هیات کشتی خوزستان درباره چگونگی انتخاب اعضای تیم استان برای حضور در رقابت‌های کشوری پیش رو نیز گفت: قرار است کمیته فنی تشکیل شود و بر اساس آن و نظر اعضا، کشتی گیران شرکت کننده در مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد.

وی در پایان نیز عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که بهترین کشتی گیران رده های سنی نوجوانان و جوانان انتخاب شوند تا خوزستان بتواند بهترین نتایج را کسب کند. ضمن این که تمام کشتی گیران خوزستانی با بهترین تدارکات به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها