به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

احتمال پیوستن دو بازیکن فولاد خوزستان به ذوب‌آهن

احتمال پیوستن دو بازیکن فولاد خوزستان به ذوب‌آهن

خوزستان اسپورت- احتمال پیوستن دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به ذوب‌آهن اصفهان وجود دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه مشکل رضایت‌نامه فرزاد جعفری مدافع راست فولاد خوزستان برای جدایی از این تیم و پیوستن به سایپا تهران برطرف شد، اکنون نوبت رسیدگی به وضعیت سینا مریدی هافبک میانی سرخ‌پوشان جنوبی است.

سینا مریدی که گفته می‌شد احتمالا همراه با فرزاد جعفری به سایپا تهران خواهد رفت، اکنون مورد توجه تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز قرار گرفته است. ذوبی‌ها مشغول رایزنی با مسئولان تیم فولاد خوزستان هستند تا در صورت موافقت فولادی‌ها برای امضای قرارداد با سینا مریدی اقدامات لازم را انجام دهند.

علاوه بر سینا مریدی، بحث پیوستن یکی از مدافعان نیمکت نشین تیم فولاد خوزستان به ذوب‌آهن اصفهان نیز مطرح شده و احتمال می‌رود این بازیکن که فرصت بازی در ترکیب فولاد را پیدا نمی‌کند به تیم اصفهانی ملحق شود.

در همین رابطه قرار است که طی همین هفته تصمیمات نهایی در خصوص انتقال احتمالی این دو بازیکن به ذوب‌آهن اصفهان یا سایر تیم‌ها اتخاذ شود چرا که نقل‌وانتقالات زمستانی تا 28 اسفندماه ادامه خواهد یافت.

باید دید که آیا باشگاه فولاد خوزستان با انتقال دو بازیکن مزبور به ذوب‌آهن موافقت می‌کند یا تصمیم دیگری در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
کاشکی ساسان انصاری و شروین بزرگ هم میفرستادن ماشین سازی که از بحران خارج بشه
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
اذری باید یه حالی به همشهریاش بده دیگه
سلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
چقدر اذری زرنگه هم از شر این دوبازیکن راحت میشه که هواداران فولاد دوستشان دارن هم ذوب اهن رو تقویت میکنه چرا به نفت ابادان یا نفت مسجدسلیمان بازیکن نمیده
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
عجیب هست که بازیکن خوزستانی برای همه ی تیم ها واستان ها خوب هست الا برای خود تیم های خوزستانی!!!
نکونام وآذری دست در دست هم ریشه بازیکنان بومی رو خشک کردن واین در حافظه فوتبالی هواداران باقی خواهد ماند کسانی که بیشتر ادعا دارن طبلی توخالی بیش نیستن، موقع شعار دادن قشنگ صحبت میکنن ولی وقت عمل به گونه ای دیگر.
آقایان محمدی و آذری در مصاحبه های قبل از شروع فصل بارها به این نکته اشاره کرده بودن که در فصل جدید بیشتر بومی گرایی خواهند کرد اما انگار سرزمین واژه های وارونه اینجا هم مصداق پیدا کرده بود بیشتر خروجی،نیمکت نشینی وکم وکمتر شدن ترکیب خوزستانی داشتیم تا ورودی .
فقط منتظر پایان لیگ هستم تا از کادر فنی بومی ستیز خلاصی پیدا کنیم البته اگر مدیرعامل محترم اجازه جدایی به مربی محبوبش بده ونخواد اون رو تا سالیان سال مربی تیم محبوب دیار جنوب نگه داره!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها