به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۸ نظر

نکونام: باید در همه بازی‌ها تمرکز داشته باشیم

نکونام: باید در همه بازی‌ها تمرکز داشته باشیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد که تیمش در مصاف با ماشین‌سازی تبریز به ویژه در نیمه اول این بازی فرصتی به حریف خود نداده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جواد نکونام پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی همیشه شکل و شمایل خاص خود را نسبت به لیگ دارند و هزار اتفاق ممکن است در این جام رخ بدهد. این جام، جامی است که باید تمرکز داشته باشید تا به موفقیت برسید.

وی در ادامه افزود: تیم ما بازی را خوب شروع کرد در نیمه اول دو سه موقعیت خوبی داشتیم، ولی گل نشدند. ما حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم دفاع چند لایه دارد. ما مالک توپ در نیمه اول بودیم و موقعیتی هم به حریف ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: در نیمه دوم با تغییر تاکتیک توانستیم به گل برسیم و گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر رساندیم. نکته‌ای که برای ما مهم است این است که در همه بازی‌ها تمرکز داشته باشیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
درود بر جواد لالیگایی خیلی مردی ممنون بابت برد امروز امیدوارم همیشه با تمرکز و اینگونه ظاهر بشید به امید موفقیت در بازیهای آسیایی
fouladi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
واقعا جای سوال چرا به جوانان آکادمی بازی نمیدی تو این بازی نجاریان بازی رو در آورد نجاریان، کی شمس ، صیدالی بهترین هستند. متاسفانه کادر فنی چیزی ازکیفیت بازیکن نمی‌فهمه فقط به اسم بازیکن توجه میکنه
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
نیمه اول ماشین سازی 2 تا گل صددرصد خراب کرد نیمه دوم فولاد بهتر بازی کرد تبریک صعود به امید قهرمانی
خوزستان قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
آقای نکونام ما باید تا کی شاهد فوتبال دفاعی و سر در گم فولاد باشیم ؟ امروز بیش از صد پاس به عقب بازیکنان فولاد بودیم هر پاس به عقب یعنی وقت تلف کردن -گرفتن سرعت تیم-گرفتن سرعت بازیکن کناری -احتمال لو رفتن توپ و خطر روی دروازه فولاد و ... تو رو به خدا کاری کن بازیکنان پاس به عقب ندهند و بازی رو به جلو که خاص فوتبال ناب خوزستان انجام دهند.
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
اقای نکونام درسته که فولاد مالکیت بیشتری داشت اما فرصتی که بوی گل بده نیمه اول نداشت اتفاقا نیمه اول ماشین سازی دو موقعیت صد در صد داشت که اگر یکیش گل میشد فولاد به مشکل میخورد فولاد تبمی نیست که بشه بهش دل خوش کرد
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
مایه ننگ خوزستان این تیم و نکونام هستن.
یه نفر بگه از چی بگیم؟ از کجا انتقاد کنیم که واقعا شرافت فوتبال خوزستان رفته.نکونام ارزش حمایت نداره. تحت هیچ شرایطی قابل دفاع نیست عملکردش. اگر دفاع کردیم اشتباه کردیم فکر کردیم درست میشه و هماهنگ میشه تیم و برای نام فولاد دفاع مصلحتی کردیم.
ماشین سازی تیمی که با جوانان و انواع مشکلات به زمین اومده اما توی خلق موقعیت عاجزیم.
دل خوش کردیم به پنالتی و یک و دوی پریرار پاتوسی و ضربه سری که پریرا زد. تیم ماشین تیم محلات بود وگرنه چرا با استقلال و تیم های لیگ برتری نمی تونن چهارتا پاس بدن؟؟؟ گل ها رو نگاه کنید تیم از پیش باخته ماشین دارن نگاه می کنن ک پریرا سر بزنه. وگرنه بلال حسینی و... اجازه میدن پریرا به راحتی سر بزنه و یک و دو بکنه؟
استقلال بحران زده و غرق در درگیری و مشکلات ما رو برده.
چرا تاکتیک ما اوت دستی و ضربه ایستگاهیه؟ فولاد بزرگ زمانی که مثل الان هزینه می کرد و مدعی بود تمام تیم هاورو میزاشت توی محوطه خودشون و در محوطه رو می بست روی تیم حریف!!
استاد میری تمام بازی ها اشتباه می کنه باز تو ترکیب فیکس.
دل بستن به شوت های چهل متریش ولی اچز تو شش قدمم نمی زنه.
چرا مثلا تیم دو بر صفر جلو هستیم ساسان بازی بکنه و فرشاد؟؟ ما که برده بودیم و خیالمون راحت چرا مربی با دانش و نخبه ما دوتا جوان بازی نمیده ببینیم چی دارن برا اینده؟؟
بابا پیر اینا شرافت فوتبال خوزستان رو بردن هر کی با برد نکونام خوشحال بشه توی فکر فولاد و خوزستان نیست ! وگرنه این بازی ها ارزش نداره.
بارها گفتم پورموسوی رو به تیم محلاتم راه نمیدم اما شرف داره به اینا تمام تیمو بومی کرده.
اقای نکونام چرا اول فصل بازیکن نگرفتی که الان عدم موفقیت رو میزاری گردن پنجره بسته ؟؟شما که می دونستین پنجره موقت باز شده.
من که یک هوادارم می دونستم این تیم در کنار پریرا عباس زاده تراکتور رو میخاد اما شما ساسان رو گرفتی و شروین و.....
ایا پول ساسان و شروین و اون دفاع موسوی رو چرا ندادین عباس زاده و درکنار این دو نفر یه دوتا جوان بومی؟ چرا مجتبی حق دوست باید ذوب اهن باری بکنه؟ چرا برزای و صادق صادقی پدیده ؟بازیکنان بومی که بسیار شایسته هستن رو نمی خرن اونوقت عباسی و ....
حسین ابراهیمی با سی سال سن با اینکه بازیکن توانمندی بوده اما بدرد ما نمی خوره ما جوان می خایم.
تیم فولاد با سه دفاع عالی مانند اقاسی و کولیبالی و والی و در کنار اینها بدرقه جوان برای اینده چه نیازی به مهران موسوی داشت؟؟
بابا چقد خود خوری کنیم چقد توهین به هواداران و استان خوزستان یه حرکتی بکنید این چه تیمیه. کادر نوبر و خنده دارمون.
لیگ ک از دست دادیم. تمام هنرشون اینه که با بازی شانسی و چهارتا اوت دستی و پنالتی تیمو قهرمان حذفی بکنن بگن بلللع ما کردیم. بللللله مااا می توانیم ! این موفقیت نیس دوستان بازی با حیثیت فوتبال خوزستانه. انقد ذلیلیم که همه شهرا دارن بازی تیم و نیمکت ما رو مسخره می کنن .بی بی سی تیتر زده راجع به اضافه کردن عرض زمین ببینید چقد داریم تحقیر می شیم.
و هزارااان مشکل دیگر...
جناب اذری چنانچه فوتبال و مردم شریف خوزستان برای شما مهم هستن هر چه سریعتر نکونام رو اخراج کنید .
چرا یه نظر سنجی نمی زارید مگر تیم مال مردم نیست؟؟ قسم می خورم هفتاد درصد موافق اخراج جواد نکونام هستن. زیر هفتاد درصد گفتن بمونه بعبارتی 69 درصد بگن اخراج و 31 درصد بگن ابقا بشه، ما هم میگیم بماند!!
به مرگ خودم نیمه اول دقیقه چهل و پنج خوابم گرفت دقیقه 60 بیدار شدم .این چه فوتبال مزخرفیه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
اقای نکونام یه کار مثبتی که امروز انجام دادی به بازیکنان ذخیره میدون دادی. همیشه چنین بازیهایی که سبک هستن به بازیکنان ذخیره میدون بده تا از شرایط بازی رسمی خارج نشن. فقط اگه ممکنه ساسان رو بازی ندی بنفع فولاده مثل امروز که ذخیره بود .
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
تبریک برای صعود فولاد خوزستان خسته نباشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها