به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

لیگ جوانان؛ برد دزفول و باخت سنگین فولاد خوزستان

لیگ جوانان؛ برد دزفول و باخت سنگین فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- پیروزی تیم چندی شاپور دزفول و شکست سنگین فولاد خوزستان از نتایج امروز لیگ برتر جوانان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران عصر چهارشنبه برگزار شد که با یک برد و یک باخت برای دو نماینده‌ی فوتبال خوزستان در گروه الف همراه بود.

تیم جوانان فولاد خوزستان صدرنشین گروه الف در مقابل ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد. نیمه اول این دیدار بدون گل مساوی تمام شد، اما تیم ذوب‌آهن در نیمه دوم توسط مهدی احمدی (48 و 55)، امیرحسین دلفی (61) و سیف‌الله شیرمردی (65) به گل رسید تا با این برد به صف مدعیان صعود از این گروه اضافه شود.

تیم جندی شاپور دزفول نیز در یک بازی خانگی پذیرای تیم رده سومی هلال احمر گراش شد و توانست با نتیجه 2 بر یک برنده شود. علی ناصری و حدر شجاعی گل‌های جندی شاپور را به ثمر رساندند. این تیم دزفولی که برای نخستین بار در لیگ برتر جوانان حضور یافته است، با کسب این سه امتیاز به ماندن در جدول لیگ امیدوارتر شد و در چهار هفته باقی مانده باید امتیازات کافی را برای حفظ سهمیه کسب کند.

لیگ برتر جوانان ایران در این فصل به دلیل شرایط بیماری کرونا به صورت دوگروهی برگزار می‌شود که دو نماینده خوزستان در گروه الف به مصاف حریفان می‌روند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
باخت سئوال برانگیزیه تیمی که هیچ باختی نداشته یهویی 4 تا میخوره از اصفهان!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
شکست بزرگسالان فولاد، فولاد نوین، امید فولاد و گل سر سبد افتخارات هفته جوانان با شکست سنگین.
فولاد تیمی که تا اینجای کار نسبت به بقیه رقبا با اقتدار واختلاف صدرنشین شده توی یک بازی ویک نیمه چهار گل بخوره اون هم از تیم اصفهانی وبخصوص ذوب آهن . متاسفانه نمیشه نسبت به این شکست دید منفی نداشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها