به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

شهرداری از بازی حدفی با تراکتور انصراف می‌دهد؟

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1399/12/19/108599_591.jpeg

خوزستان اسپورت- مسئولان تیم فوتبال شهرداری ماهشهر اعلام کرد‌ه‌اند که از بازی روز جمعه مقابل تراکتور تبریز در جام حذفی انصارف داده‌اند اما مسئولان سازمان لیگ می‌گویند نامه رسمی در این خصوص دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر طبق برنامه باید روز جمعه 22 اسفندماه در بازی مقابل تیم تراکتور تبریز به میدان برود، اما مدیران باشگاه شهرداری امروز در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کردند که برای این بازی عازم تبریز نخواهد شد و از جام حذفی انصراف داده‌اند.

در همین رابطه، امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی ایران عنوان کرد که باشگاه شهرداری ماهشهر نامه رسمی مبنی بر کناره‌گیری از جام حذفی نداده است و صحبت‌های مدیران تیم شهرداری را تکذیب کرد.

شهرداری ماهشهر در مرحله قبلی مقابل تیم لیگ استانی شهداء دوکوهه اندیمشک به برتری رسید و به این مرحله از جام حذفی صعود کرد تا برساس قرعه حریف تراکتور تبریز شود.

این تیم در فصل جاری لیگ دسته دوم ایران نتایج خوبی نگرفته است و در شرایطی که یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول محسوب محسوب می‌شد، هم‌اکنون در رده نهم جدول گروه ب مسابقات لیگ 2 قرار گرفته است.

باید دید که طی 2-3 روز باقی مانده تا بازی مقابل تراکتور تصمیم مسئولان تیم شهرداری ماهشهر برای کناره‌گیری از مسابقات جام حذفی عملی خواهد شد یا برای انجام این مسابقه راهی تبریز می‌شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
تیم منحلش کنید بهتره فقط اسم ماهشهر خراب کرده هرسال میلیاردها هزینه و نتایجش افتضاح بوده تو لیگ فایدش چیه این تیم هرچی بازیکن غیربومی جمع کرده همش شده دلال بازی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها