به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
ادامه صدرنشینی ولایت اهواز در گروه خوزستانی‌ها

نتایج بازی‌های امروز لیگ دسته اول فوتبال جوانان

نتایج بازی‌های امروز لیگ دسته اول جوانان

خوزستان اسپورت- پرونده هفته هفتم از مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور بسته شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته هفتم از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران پیگیری شد و نمایندگان فوتبال خوزستان در گروه نخست با یکدیگر به مقابله پرداختند.

تیم جوانان نفت اهواز در این هفته متحمل سومین باخت متوالی شد و با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت امیدیه شکست خورد.

ملی‌حفاری اهواز هم با دو گل حسین تابع جابری و پژمان دانش برابر صنعت‌نفت آبادان به برتری دست یافت. شاگردان حیدر حیدری با کسب این پیروزی خانگی در رده دوم جدول قرار گرفتند و همچنان جزو مدعیان صعود محسوب می‌شوند.

تیم جوانان ولایت اهواز هم در بازی خارج از خانه مقابل پولاد اکسین ایذه به میدان رفت و در حالی که با یک گل عقب افتاده بود، در دقایق پایانی با درخشش بازیکنان تعویضی به پیروزی 2 بر یک دست یافت تا همچنان صدرنشین جدول گروه خوزستانی‌های لیگ دسته اول جوانان باشد. عباس شرفی و سعید عالیوند گلزنان ولایت در این بازی بودند.

در حال حاضر تیم جوانان ولایت اهواز با 14 امتیاز صدرنشین است، حفاری اهواز با 12 امتیاز در رده دوم قرار گرفته و نفت اهواز با 10 امتیاز سوم است.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که لیگ دسته اول جوانان ایران در چهار گروه انجام می‌شود و شش تیم خوزستانی با توجه به هم‌استانی بودن در گروه اول این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در پایان مرحله گروهی، از هر گروه دو تیم (جمعا هشت تیم) راهی مرحله بعدی خواهند شد. در پایان فصل نیز دو تیم جواز صعود به لیگ برتر جوانان ایران را دریافت می‌کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها