به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

نماینده خوزستان به پلی‌اف سقوط رفت

نماینده خوزستان به پلی‌اف سقوط رفت

خوزستان اسپورت- یک نماینده خوزستان از خطر سقوط گریخت و یک تیم خوزستانی به پلی‌اف سقوط رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال ایران عصر جمعه برگزار شد که با شکست اهورا بهبهان و تساوی تیم حفاری اهواز مقابل حریفان همراه شد.

در گروه الف، تیم اهورا بهبهان با نتیجه 5 بر 3 مقابل شهروند ساری شکست خورد. فخرالدین موسوی‌پور، میلاد یوسفی و سجاد مسیحی برای اهورا و بهداد شیخ احمدی و رضا قنبری (هر کدام 2 گل) و بلال اسماعیلی برای شهروند گل زدند. تیم اهورا بهبهان با قبول این شکست به جمع 4 تیم حاضر در مرحله پلی‌اف سقوط پیوست و برای فرار از سقوط باید در این مرحله باید با سایر رقیبان مصاف کند.

اما تیم ملی‌حفاری اهواز در مصاف با تیم ایمان شیراز به تساوی 2 بر 2 رسید. محمدرضا احمدی و علی عرب‌زاده برای ایمان و محمد پیکان و امید خانی برای حفاری گلزنی کردند. تیم حفاری اهواز با این تساوی در رده پنجم گروه ب ابقا شد و از خطر حضور در مرحله پلی‌اف نجات پیدا کرد.

در پایان مرحله گروهی، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، مقاومت البرز، کراپ الوند، مس سونگون، فرش‌آرای مشهد و سن‌ایچ ساوه صعود خود را به جمع شش تیم پایانی مرحله دوم قطعی کردند این تیم‌ها در این مرحله برای مشخص شدن قهرمان مسابقات به مصاف هم می‌روند.

همچنین تیم‌های شهروند ساری، اهورا بهبهان، کوثر اصفهان و ایمان شیراز در مرحله دوم مسابقات، برای بقا در لیگ برتر مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

قرعه‌کشی مرحله دوم لیگ برتر فوتسال، فردا برگزار خواهد شد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که لیگ برتر فوتسال در این فصل به دلیل شرایط بیماری کرونا به صورت دو گروه 7 تیمی برگزار شد. از هر گروه 3 تیم به مرحله نهایی راه یافتند و از هر گروه 2 تیم به مرحله پلی‌اف سقوط نزول کردند.

بدین ترتیب، تیم ملی‌حفاری اهواز که قبل از مسابقات جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود، به سختی توانست در جدول لیگ برتر باقی بماند. تیم اهورا بهبهان نیز برای حفظ سهمیه لیگ برتری این استان باید با سایر حریفان رقابت کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها