به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شش باشگاه ورزشی در شهر آبادان پلمب شدند

شش باشگاه ورزشی در شهر آبادان پلمب شدند

خوزستان اسپورت- رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۶ باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های ستاد پیشگیری از کرونا در این شهرستان پلمب شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی رضایی‌شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این باشگاه‌های ورزشی از شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا سرپیچی کردند افزود: اکیپ‌های بازرسی اداره ورزش و جوانان آبادان این باشگاه های ورزشی متخلف را تعطیل کردند.

وی افزود: باشگاه‌های بدنسازی ایران زمین، اکسیژن 2، اوج و المپیک واقع در کوی امیرکبیر و باشگاه‌های بدنسازی سیب سبز و رهام آبادان واقع در احمدآباد با همکاری مقام قضایی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی آبادان امروز تعطیل شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: پیرو اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان آبادان و ستاد کرونای شهرستان مبنی بر تعطیلی تمامی باشگاه‌های دولتی و خصوصی تا اطلاع بعدی،‌ بازرسی اماکن ورزشی آبادان روزانه تا عادی شدن شرایط ادامه دارد و با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

رضایی‌شکیب بیان کرد: برخی باشگاه‌های ورزشی با این باور که ورزشکاران به کرونا مبتلا نمی‌شوند از شیوه‌نامه‌های بهداشتی سرپیچی می کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
خوب کاری کردن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها