به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مقتدایی:‌ هیچ توهینی به داور مسابقه نکردم

مقتدایی:‌ هیچ توهینی به داور مسابقه نکردم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:‌ 10 نفره شدن کار ما را برابر تراکتور سخت کرد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد حریف را شکست می‌دادیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مجتبی مقتدایی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص بازی با تراکتور که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت:‌ شروع خوبی در این بازی داشتیم اما در دقیقه 24 تصمیم اشتباهی توسط داور گرفته شد که کار تیم ما را سخت کرد. در یک صحنه هیچ خطایی انجام ندادم که داور خطا گرفت. اعتراض کردم و داور کارت زرد داد و بعد از چند ثانیه به من کارت قرمز مستقیم نشان داد. هیچ بی‌احترامی یا توهینی به داور نکردم و نمی‌دانم چرا از زمین مسابقه اخراج شدم.

وی خاطرنشان کرد: اگر اخراج نمی‌شدم قطعا کار نفت مسجدسلیمان سخت نمی‌شد و تراکتور را شکست می‌دادیم. داور با تصمیم اشتباه خودش باعث شد شانس برد برابر تراکتور را از دست بدهیم. بعد از 10 نفره شدن مجبور شدیم بیشتر دفاع کنیم. با این حال بچه‌ها جانانه جنگیدند و فقط چند ثانیه با برد فاصله داشتیم.

مقتدایی در خصوص جدایی مجتبی حسینی از نفت مسجدسلیمان و اینکه آیا آنها بابت این موضوع ضربه نخواهند خورد، اظهار داشت: شرایط خوبی با حسینی داشتیم و همه بچه‌ها با تفکرات این مربی آشنا شده بودند. حالا هم تیم ما با آمدن داریوش یزدی شکل خوبی دارد و برابر تراکتور هم با وجود 10 نفره شدن فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
سلام اقای مقتدایی
بنده از تلویزیون شاهد بودم اصلا خطایی صورت نگرفت کلا خطیبی زد و بند میکنه با داور و اگر چیزی هم بهش گفتی حقش بود
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
0
0
درود بر مقتدایی عزیز، داور خیلی خاص برنامه داشت برا نفت دیگه حساب کتاب مالی دارن با خطیبی ، خطیبی تو لیگ بک هم با داورا زد بند داشت میشع راحت بازیهای قبلی که خطیبی سرمربی تیم ها بوده نگاه و تایید کرد.اما مقتدایی عزیز فقط هر روز بیشتر تلاش کن برا پیشرفت فوتیالت ایشالله بزودی به تیم ملی میرسی ، مثل بعضی بازیکنا نباش از این شاخه به اون شاخه و هر نیم فصل دنبال یه تیم هستن .دوست داشتنی هستی ....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها