به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

یزدی: تراکتور تبریز تیمی قابل احترام است

یزدی: تراکتور تبریز تیمی قابل احترام است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از حریف فردای تیمش به‌عنوان تیمی قابل احترام یاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحالم پس از چند سال به شهر اولین‌ها و شهر خودم بازگشتم. می‌دانیم تراکتور تیمی قابل احترام و خیلی خوب لیگ برتر امسال است که فردا با این تیم مسابقه داریم. امیدوارم بتوانیم برنامه‌ای که طی چند روز تمرین کردیم، به خوبی در مسابقه اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در بازی اول‌مان در نیم‌فصل دوم را باید شرایطی داشته باشیم تا کیفیتی که  نیاز است در این بازی ارائه دهیم به معرض نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که در بازی فردا بازیکن جدیدی هم در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت، گفت: در فصل نقل و انتقالات قرار داریم و من می‌خواهم از تیم‌های دیگر گلایه‌ای داشته باشم که بدون هماهنگی با باشگاه و بازیکنان صحبت می‌کنند. این کار حرفه‌ای نیست و باید بگویم که با بازیکنان ما صحبت شده است.

یزدی خاطرنشان کرد: پنجره نقل و انتقالات ما بسته است، دوستان ما در هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه قول دادند که به زودی این مشکل حل شود. قطعا ما در ادامه کار بازیکنانی را باید به تیم‌مان اضافه کنیم. برای چالش‌های پیش رو  حتما باید نفرات‌مان را تقویت کنیم تا قدرت و صلابت بیشتری در ادامه لیگ داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
فوتبال نشان داد شهرهایی که دم از فرهنگ و تمدن میزدند و فاخته وار بودجه شهرهای مثل مسجدسلیمان در ان شهرها سرازیر میشوند هیچگونه بویی از فرهنگ و انسانیت نبردند و با تظاهر و نیرنگ و در دست داشتن قدرت و صدا و سیما و تبلیغات دروغین و مردم فریبی به این جایگاه رسیدند
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
0
مدیریت نفت مسجدسلیمان بهتر است هر چه زودتر در جهت رفع بلاک نقل و انتقلات باشد ، همین الان کلی نواقص داریم حتا در چهارچوب ، نمی شود به سادگی از کنار این کمبودهای زیر ساختی گذشت و مسابقات رو باضعف پشت سرگذاشت و به حداقل ها راضی بود لطفا هر چه سریعتر در جهت رفع نواقص اقدام کنید چون عدم توجه شما باعث از بین رفتن فرصت ها می شود .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها