به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
مطمئنم روزی یک بازیکن تیم‌ ملی روی این کرسی می نشیند

آذری: در انتخابات به عزیزی خادم رای ندادم

آذری: در انتخابات به عزیزی خادم رای ندادم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مطمئنم روزی یک نفر روی آن کرسی می‌نشیند که عضو تیم ملی فوتبال کشور بوده، تحصیلکرده و در بدنه اجرایی فوتبال کار کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سعید آذری پس از رای گیری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: رقابت خیلی شدیدی بود. باید به تصمیمات مجمع احترام گذاشت. به عزیزی خادم تبریک می‌گویم و امیدوارم مسئولیتی را که مجمع به عهده او گذاشته را به نحو احسن انجام بدهد. با توجه به چالش‌هایی که فدراسیون با آن مواجه است در 4 سال‌آینده اتفاقات مهمی برای فوتبال ما می‌افتد. از علی کریمی، هاشمی و آجورلو هم تشکر می‌کنیم که در انتخابات شرکت کردند. همه اعضای مجمع موظفیم از امروز مسئولیت سنگین را با هم قبول و برای پیشرفت فوتبال تلاش کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد اینکه علی کریمی امروز روز مهندس را با تاخیر تبریک گفت، عنوان کرد: من دور اول به کریمی رای دادم و دور دوم به هاشمی، به عزیزی خادم رای ندادم. بر اساس جدول مقایسه‌ای که تهیه کرده بودم رای دادم. این نظر علی کریمی است و من برای نظر او احترام قائلم. فکر می‌کنم اتفاقی که در مجمع افتاد نشان داد هنوز برای رسیدن به شناسایی مرز تخصص در هر حوزه ای باید تلاش کنیم و بررسی‌های لازم را داشته باشیم. با تمام این تفاسیر آرزو دارم عزیزی خادم موفق شود.

وی در مورد اینکه خیلی تلاش کرد کریمی رای بیاورد اما در نهایت 9 رای به دست آورد، گفت: با افتخار به علی کریمی در دور اول رای دادم. از کارم هم هرگز پشیمان نیستم. روز اول هم اعلام کردم و ورود او را هم تبریک گفتم. این پایان راه نیست. مطمئنم علی کریمی صف شکنی شد که می‌آید. با او صبح صحبت کردم. تنها مدیر باشگاهی که در سه سال اخیر برای تغییرات اساسنامه تلاش کرد من بودم. خیلی‌ها معتقد بودند که موج سواری می‌کنم تا کاندید شوم. دیدید در هیچ حوزه‌ای کاندید نشدم. من دنبال اصلاحات بودم. کار علی کریمی‌ها از امروز شروع می‌شود.

آذری تصریح کرد: با توجه به تجربه امروز، الان 4 سال فرصت دارند. امروز یک تابویی که شکسته شد. علی کریمی‌ها در این مملکت هستند. او باید مقداری استراحت کند. بقیه عزیزان 4 سال فرصت دارند و می‌توانند مدیریت فوتبال بخوانند. می‌توانند وارد بدنه اجرایی فوتبال شوند. این حق فوتبالیست‌ها است. مطمئنم روزی یک نفر روی آن کرسی می‌نشیند که عضو تیم ملی فوتبال کشور بوده، تحصیلکرده و در بدنه اجرایی فوتبال کار کرده است.

مدیرعامل فولاد در مورد اینکه آیا بهتر نبود علی کریمی برنامه ارائه می‌کرد، اظهار داشت: این نقطه نظر خودش بوده، روش خاص خودش را داشته و باید به آن احترام گذاشت. اما برای شرکت در چنین مبارزاتی باید شیوه‌هایی را در نظر بگیریم. من با او صحبت کردم. با فلسفه لابی‌گری مخالفت دارد. روحیات او را می‌دانید.

وی افزود: آرزویم این بود که یک فوتبالی امروز انتخاب شود. از این به بعد هرکسی از قهرمان‌هایمان خواست بیاید در این مجمع بنشیند باید این ذهنیت را داشته باشد که لابی‌گری به معنای فساد نیست. اما به هرحال بالاخره تعداد کثیری از آرا برای طیف خاصی است. تا وضعیت یک سری ساختارهای فدراسیون تغییر نکند، همین اتفاق می‌افتد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
علی کریمی بازیکن تکنیکی دریبل زن عالی بود اما مدیریت کلان نیاز به سواد و تخصص مدیریتی و برنامه و استراتژی داره. با دریبل زدن نمیشود یک فدراسیون بزرگ را اداره کرد
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
خب این هم از انتخابات فدراسیون که برگزار شد جناب آذری دیگه بهونه ای برای مصاحبه هاش نداره!!! بهتره حواست به فولاد و تیم های پایه وفولاد نوین و مشکلات موجود اون باشه
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
خداروشکر که باند مهدی تاج از فدراسیون رفتند اقلا فوتبال نفس راحت بکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
اقای اذری بازهم با انتخاب اشتباه بازنده شدی.
شما که میگفتی کیومرث هاشمی گزینه وزیر ورزشه نباید کسی بش رای بده حالا میی دور دوم به کیومرث هاشمی رای دادم!
بله حق داری چون نایب رییسش علیرضا رحیمی از اصفهان بود! بدبختانه انها شکست خوردن و رای باشگاه فولاد از بین رفت. یعنی ما باشگاهمون مال خوزستانه ولی شما رای رو میدی به گروهی که همشهریهای اصفهانی هستن که آخرشم اینجوری شد و درواقع باشگاه فولاد بازنده شد.
اقای اذری لطفا در سیاستهاتون تجدیدنظر کنین این 2 سال تمام ارکان فوتبال ایران با فولاد دشمن شدن بخاطر رفتارت و تصمیمات غلطی که میگیری همه فدراسیون ضد فولاد شدن حتی برای پنجره نقل و انتقالات هیچ کمکی به ما نمیکنن . فولاد خوزستان رو قربونی کردید بخاطر دفاع از دوستان اصفهانی که انتخاب بشوند و آخرش هم بازنده شدن و تاوان اشتباه شما را باشگاه فولاد میدهد و دشمنان جدیدی در فدراسیون به دشمنامون اضافه شدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
درود بر امیر کبیر فوتبال ایران سعید آذری
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
خب معلومه شما باید گزینه ترک رو انتخاب کنی نه گزینه لر
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
من کاری ندارم، یه جوری همه از مدیریت کلان میگن، انگار همه مدیران ذاتا مدیر بودن، کجا باید فرصت تجربه بدن به اینجور ادمها، نیست مملکت همش مدیر لایق و باسواده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
جناب آذری ما قبلا شما رو آدم زیرک و باهوشی میدیدیم ولی با اعلام اینکه به چه کسی رای دادید نشان دادید خیلی ساده لوحانه خود وباشگاه قدرتمند فولاد رو تضعیف و کوچک کردی (دشمنی فدراسیون جدید با باشگاه ). واقعا ناامیدمان کردی- باشگاه فولاد با شما و کادر فنی ضعیفتان و با این تفکرات به هیچ جا نخواهد رسید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها