به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

قاسمی‌نژاد: می‌خواهیم باز هم آسیایی شویم

قاسمی‌نژاد: می‌خواهیم باز هم آسیایی شویم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان امیدوار است که این تیم در پایان فصل جاری نیز سهمیه آسیایی کسب کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد قاسمی‌نژاد در مصاحبه‌ای با ایران ورزشی درباره آخرین شرایط تیم فولاد خوزستان، بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ و اهداف تیمش در ادامه فصل صحبت‌هایی کرده است که در ادامه می‌خوانید.
 
اوضاع فولاد خوزستان این روزها چطور است؟
خدا را شکر همه چیز خوب است و بچه‌ها سرحال و باانگیزه تمرین می‌کنند تا نیم فصل دوم را بهتر شروع کنیم و نتایج بهتری بگیریم. البته باید جلو برویم جلو و ببینیم تکلیف نقل و انتقالات و پنجره تیم‌مان چه می‌شود. امیدوارم مشکل زودتر حل شود چون انگیزه تیم واقعاً بالاست و اگر پنجره هم باز شود می‌توانیم در نیم فصل دوم کار بزرگی انجام دهیم.

ظاهراً هنوز هم خبری از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد نیست و این مسأله می‌تواند به ضرر تیم‌تان شود.
بله، اینطور دست کادر فنی بسته می‌شود. البته ما بازیکنان خوبی داریم که اگر پنجره بسته هم بماند اتفاق خاصی نمی‌افتد اما اگر باز شود و کادرفنی بتواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کند، تیم تقویت خواهد شد. به هر حال مدیریت باشگاه  تلاش می‌کند که پنجره زودتر باز شود که اگر باز شود بدون شک می‌توانیم در نیم فصل دوم کار بزرگی انجام دهیم.

در نیم‌فصل اول توانستید انتظارات کادرفنی را برآورده کنید؟
ما در تمام بازی‌ها همه تلاش‌مان را انجام دادیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم اما بعضی وقت‌ها خواه ناخواه شرایطی پیش می‌آید که نمی‌توانی به خواسته‌ات برسی. این مسأله ممکن است برای هر تیمی به وجود بیاید. در واقع ما یک جاهایی کم‌شانسی آوردیم و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. بعضی وقت‌ها هم اشتباهات داوری اجازه نداد به خواسته‌مان برسیم. مثلاً گل را آفساید اعلام کردند یا اشتباهات اینچنینی. به هر حال یکسری ضعف داشتیم که کادرفنی به خوبی آنها را شناسایی کرد و برای حل آن راهکار داد. خدا را شکر در این کار موفق بودیم و توانستیم بازی قبلی‌مان را با 2 گل ببریم. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم و روند خوبی را در پیش بگیریم.

آمار تیم‌تان در نیم فصل اول جالب به نظر می‌رسد. فولاد خوزستان در بازی‌های خانگی هیچ باختی نداشت و 15 امتیاز به دست آورد اما در خارج از خانه، 2 شکست داشتید و کلاً هشت امتیاز کسب کردید.
به نظرم تا الان در داخل خانه، نتایج خوبی گرفته‌ایم چون با توجه به کار بزرگی که فصل گذشته انجام دادیم، اکثر تیم‌ها روی ما حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و وقتی برای بازی به اهواز می‌آمدند، اکثراً با 5 دفاع بازی می‌کردند. به خاطر همین کارمان سخت بود اما با این حال در هر بازی حداقل 4، 5 موقعیت داشتیم که اگر از آنها بهتر استفاده می‌کردیم نتایج بهتری هم به دست می‌آوردیم. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و در هر بازی با تمام وجود به میدان برویم. این فصل هم برای آسیایی‌شدن تلاش می‌کنیم که برای آن باید تمام وجود و توان‌مان را بگذاریم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم. این روزها که کرونا شرایط سختی را به وجود آورده، تلاش می‌کنیم دلخوشی خوبی برای مردم خوزستان باشیم و کارهای بزرگ انجام دهیم که شرمنده هواداران، کادرفنی و باشگاه نشویم.

فولاد خوزستان در 15 دقیقه پایانی بازی بیشترین گل را زد که 5 گل بود اما در همان دقایق هم بیشترین گل را دریافت کرد که عجیب است.
تیم ما به لحاظ بدنی تیم بسیار خوبی است و تا لحظات پایانی بازی می‌جنگد. بعضی وقت‌ها در این لحظات، گل به وجود می‌آید اما بعضی وقت‌ها هم تمرکزمان را از دست می‌دادیم و گل می‌خوردیم. سعی می‌کنیم بهتر از قبل از فرصت‌هایمان بهره ببریم و شرایط بهتری داشته باشیم.

نحوه بیشترین گل زده‌تان، پاس در عمق و ارسال از سمت چپ بود که با هر کدام 4 گل زدید. در مورد این مسأله توضیح می‌دهید؟
ما برای هر بازی تمرینات خاصی داشتیم و کادرفنی با توجه به آنالیزی که از حریف داشتند، طبق آن، برای تاکتیک تیم برنامه‌ریزی می‌کردند و در هر بازی با برنامه خاص به میدان می‌رفتیم. واقعاً کادرفنی خوبی داریم که تلاش زیادی برای پیشرفت تیم انجام می‌دهند. از آقایان جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب گرفته تا آقایان حسین کعبی، علی بداوی و حمید رجبی که واقعاً همه بادانش هستند. خوشحالم که در این مدت با آنها کار کرده‌ام. از طرفی باید بیشتر تمرکز کنیم تا نتایج بهتری بگیریم و خستگی از تن کادرفنی دربیاید.

البته بیشترین گلی هم که خوردید، پاس در عمق بوده.
این مسأله را نباید به مدافعین ربط داد چون هر وقت گل بخوریم، همه مقصر هستیم و هر وقت گل بزنیم هم همه تلاش کردند. در فولاد، کار تیمی انجام می‌دهیم یعنی تیمی دفاع می‌کنیم و تیمی حمله می‌کنیم. نمی‌دانم چرا در عمق بیشترین گل را خوردیم اما حتماً آن را حل خواهیم کرد.

فکر می‌کنی در جدول بیشترین دقایق بازی، رتبه چندم را داری؟
نمی‌دانم اما مهم نیست چقدر بازی کرده‌ام. بیشتر از هر چیزی دوست دارم به تیمم کمک کنم. من در یکی، دو بازی مصدوم بودم و هر وقت هم به زمین رفتم تلاش کردم بهترین عملکردم را داشته باشم.

این هفته با ذوب‌آهن اصفهان بازی سختی دارید. ارزیابی‌ات از این بازی را می‌گویی؟
بازی با ذوب‌آهن خیلی مهم است و ما می‌خواهیم نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم. در این بازی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمرینات خوبی هم انجام می‌دهیم تا در زمین بازی پیروز میدان باشیم.

کادرفنی ذوب‌آهن هم تغییر کرده که شاید این مسأله کارتان را سخت کند.
بله، آقای مجتبی حسینی سرمربی ذوب‌آهن شدند که ایشان هم یکی از مربیان بادانش است و انگیزه‌های خاص خودش را دارد اما ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
اصلا ارزشی ندارین که وقت بزارم این چند خط صحبت هاتون رو بخونم.
این همه هزینه و امکانات سهمیه بگیرین ؟؟؟
پرداختی به موقع و....
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
اگر منظورتان ازسهمیه مقام چهارم است بخدا هیچ هنر نکردین،،،، چون برای چهارمی به نظرمن رقیبانتان تراکتور است که تاحالا 3بار سرمربی اش راعوض کرده وصنعت نفت است که کل بودجه تیمش کمتراز 2بازیکن سرخابی هاست وحدود پانزده درصد شماست،،،، مجموعه فولاد امسال نزدیک به 4برابر سالهای پیش بودجه کسب کرده اما نتایجش اصلا راضی کننده نیست،،، بخصوص فولادنوین وپایه ها،،،، بزرگسالان هم کاری نکردند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
روزی که شما وبازیکنان بی کیفیتی مثل شما وکادر فنی ضعیف رو توی تیم فولاد محبوب نبینیم برامون حکم قهرمانی هست
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
امیدوارم هم اسیا حذف شید، هم تو لیگ هیچی نشید، شرتون کم شه، کل این بازیکنانای بنجل و کادر و نکونام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها