به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
صدرنشینی نمایندگان خوزستان در لیگ برتر امیدهای ایران

لیگ امید؛ پیروزی فولاد خوزستان و نفت اهواز

لیگ امید؛ پیروزی فولاد خوزستان و نفت اهواز

خوزستان اسپورت- تیم‌های خوزستانی هفته‌ای موفق را در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور پشت سر گذاشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازی‌های عصر شنبه لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران با پیروزی تیم‌های فولاد خوزستان و نفت اهواز در مقابل حریفان همراه شد و با توجه به برد قبلی نفت امیدیه هر سه نماینده استان هفته‌ای موفق ر سپری کردند.

در گروه الف، تیم امیدهای فولاد خوزستان در ورزشگاه صنایع فولاد با نتیجه 2 بر صفر مقابل نود ارومیه پیروز شد. این سومین برد متوالی شاگردان حبیب خدریان در فصل جاری بود که امتیازات فولادی‌ها را به عدد 13 رساند تا برای ادامه فصل روحیه‌ای بالاتر داشته باشند.

در گروه ب، تیم امیدهای نفت اهواز عصر امروز میزبان مس رفسنجان بود و با نتیجه 2 بر یک حریف رفسنجانی را شکست داد. تیم نفت اهواز با رهبری محمد خمیسی ضمن اینکه 15 امتیازی شد، به صدر جدول رده‌بندی این گروه صعود کرد و همچنان جزو مدعیان اصلی صعود به جمع چهار تیم پایانی است.

اما روز پنجشنبه نیز تیم امیدهای نفت امیدیه در بازی معوقه برابر آلومینیوم اراک به یک گل به پیروزی دست یافته بود. نفتی‌های امیدیه که در این فصل خوش درخشیده‌اند، با کسب این برد 19 امتیازی شدندو صدر جدول گروه الف را تصاحب کردند تا صدر جدول هر دو گروه در اختیار تیم‌های خوزستانی باشد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که این فصل از مسابقات لیگ برتر امیدهای ایران به دلیل شرایط بیماری کرونا به صورت دو گروهی انجام می‌شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها