به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

نامه سعید آذری به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن

نامه سعید آذری به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن

خوزستان اسپورت- سعید آذری با ارسال نامه‌ای اعلام کرد که باشگاه فولاد خوزستان آماده میزبانی از تیم ذوب‌آهن در هفته نخست دور برگشت لیگ بیستم خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، در خصوص نگرانی آن باشگاه مواردی را مطرح کرد تا بازی دو تیم از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر در اهواز بدون مشکلی انجام یابد.

در نامه سعید آذری خطاب به مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نوشته شده است:

"احتراماً به استحضار می‌رساند با توجه به نگرانی آن باشگاه محترم در مورد وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان خوزستان و انجام دیدار تیم فوتبال آن باشگاه به میزبانی فولاد لازم به ذکر است این باشگاه اقدامات ذیل را در نظر گرفته است:

1- هماهنگی در خصوص ورود : رزرو سی آی پی فرودگاه اهواز انجام شده است تا اعضای آن تیم بدون حضور در مکان عمومی مستقیما وارد اتوبوس شوند، بدیهی است هزینه‌های مربوط به عهده این باشگاه می‌باشد.

2- مکاتبات لازم با کمیته محترم پزشکی و فدراسیون فوتبال جهت حضور دو نفر از اعضای محترم ایفمارک از ابتدای ورود آن این جهت نظارت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در نسب ورود هتل، محل تمرین و استادیوم تا مرحله خروج انجام شده است.

3- یک دستگاه خودروی حمل وسایل در محل فرودگاه حاضر خواهد بود تا بازیکنان نیاز به ورود و توقف در سالن فرودگاه را نداشته باشند بدیهی است اعضای محترم تدارکات می‌بایست در مورد انتقال اسباب و وسایل تیم اقدام نمایند.

4- ضمنأ ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به عنوان مجهزترین ورزشگاه ایران و کسب رتبه اول در جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی تدابیر ویژه‌تری برای انجام این دیدار خواهد داشت."

نامه سعید آذری به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی
|
United States of America
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
چرا فولاد باید نامه بزنه به ذوب آهن توضیح بده!!؟؟ مگه تو این چند روز لیگ دو سه و امید جام حذفی تو خوزستان برگزار نشد چه مشکلی پیش اومد!؟ چرا بقیه تیم ها و استان های که اومدن خوزستان بازی کردن اینجوری شیطنت نکردن؟ در ضمن آقای آذری اینقدر باشگاه فولاد رو حقیر نکن فولاد نباید نامه بزنه به مدیرعامل ذوب بگه لطفا تشریف بیارید خوزستان بازی کنید شآن باشگاه بزرگ فولاد رو داری میاری پائین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
دقیقا فرمایش این هوادار فهیم کاملا درست است که مدیر عامل فولاد به هیچ عنوان نباید به مدیر عامل ذوب آهن توضیح دهد ،
و تنها در صورت استعلام سازمان لیگ از هیئت فوتبال استان یا باشگاه به سازمان لیگ پاسخ وآنها رااز پروتکل ها و شرایط موجود استان و ورزشگاه آگاه سازد . برای مثال در قضیه حسینی مربی نفت مسجد سلیمان که بی خبر تیم را رها کرد و رفت ، مدیران و مسئولین نفت هر چه فریاد زدن و حنجره خود را پاره کردن که چرا یک طرفه فسخ کردی و تیم را ترک کردی تا این لحظه مسئولین و مدیران ذوب آهن حتی یک کلمه هم پاسخگو نبودن .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
اقای آذری, این همه خودشیرینی واسه یک تیم لبه تیغ و در پیت واسه چیه!؟ میخوام صد سال سیاه تیم هایی نظیر ذوب آهن پاشون رو تو خوزستان نزارن چون این تیم ید طولایی داره در حاضری خوری و قاپیدن فوتبالیست های خوزستان و اخیرا هم که دیدی مربی نادان و بی تجربه نفت مسجد سلیمان یعنی حسینی رو قاپید, البته خدا را شکر که یزدی عزیز بجای این آدم. آقای آذری بجای این خود شیرینی ها برو پنجره فولاد رو باز کن و بعدش خودت هم برو از خوزستان و نکونام و دار و دسته اش رو هم ببر.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها