به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۳۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

فیروزی: صنعت نفت هیچ بازیکنی را نمی‌فروشد

فیروزی: صنعت نفت هیچ بازیکنی را نمی‌فروشد

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به هواداران تیمش اطمینان داد که هیچ کدام از بازیکنان اصلی نفت آبادان فروخته نخواهند شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته شایعات عجیبی مبنی بر فروش تعدادی از بازیکنان صنعت‌نفت آبادان به سایر تیم‌های لیگ برتری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که نگرانی هواداران آبادانی از جدایی بازیکنان اصلی تیم محبوب‌شان را به همراه داشت.

در همین رابطه، علیرضا فیروزی ستاره اسبق فوتبال آبادان که در این فصل سرپرستی تیم صنعت‌نفت را عهده‌دار است، در مصاحبه با خبرگزاری‌ها به روی تمامی این شایعات خط بطلان کشید و به طرفداران آبادانی اطمینان داد که هیچ کدام از بازیکنان اصلی فروخته نمی‌شوند.

علیرضا فیروزی در مصاحبه با میزان گفت: «مدیریت تلاش می‌کند با رایزنی، مشکلات مالی را حل کند. مدیرعامل باشگاه به این موضوع اشاره کرد، اما من فکر می‌کنم این حرف‌ها بیشتر برای این مطرح شد که منابع مالی تامین شده و میزان نیاز تیم به پول مشخص شود. در غیر اینصورت نه قصد فروش بازیکنان را داریم و نه بازیکنانی برای جدایی درخواست داده است.»

بدین ترتیب مشخص شد که تمامی نفرات اصلی تیم نفت آبادان حفظ می‌شوند و فقط بازیکنانی که مورد تایید کادر فنی نباشند از تیم جدا خواهند شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
آقای فیروزی سلام. میبخشید ولی حسابی هواداران رو هم فیلم کردین و هم سرکار گذاشتین. پس این همه مصاحبه از صدر تا ذیل باشگاه بخاطر بی پولی برای چی بود؟! ملت خیلی اعصاب دارن با روح و روانشون بازی میکنین؟!
می‌فرمائید "........من فکر میکنم........‌"
آقا مگر مسئله ریاضی میخاید حل کنید شما سرپرست و بزرگ تیم هستید و روی چشم ما جا دارید و باید شفاف و قاطع با هواداران صحبت کنید .حدس و گمان زنی مربوط به هواداران است نه شما که در بطن مشکلات هستید.
هرکس این جمله پایانی جناب فیروزی رو متوجه شد بزرگی کنه برای ما هم ترجمه کنه.
"من فکر میکنم این حرفها بیشتر برای این مطرح شد که منابع مالی تامین شده و میزان نیاز تیم به پول مشخص شود"!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
من از روز اول گفتم کادر فنی صنعت این بحث فروش بازیکنان رو راه انداخت که حواس هواداران رو پرت کنه از نتایج 4 بازی آخر که از 12 امتیاز فقط 2 امتیاز گرفتیم.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
خداراشکر با درایت عیسی زاده هیچ بازیکنی فروخته نمیشه.
حفظ اسکلت و شاکله تیم بسیار مهم است حتی مهمتر از جذب بازیکنان مازادی که از بقیه تیمها خط خروده اند.
بنظرم همین که صنعت بتونه ستاره های تیم مثل طالب ریکانی رو حفظ کنه کار بزرگی کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
منظور این بود که بگن بابا ما پول نداریم چرا بودجه‌ای که به ما تعلق گرفته را بحساب تیم واریز نمیکنید تا بتونیم به بازیکن بدهیم وتیم را تقویت کنیم وگرنه کدوم مربی عاقلی که تیمش تو کورسه میاد بازیکن اسش را میفروشه خدا را شکر امسال بازیکن خود فروش نداریم در آخر به مسعولان میگوییم پس چرا پول فقط برای صنعت نیست چرا دست از تبعیض بر نمیدارید
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
شایعهٔ فروش بازیکنان از طرف خود باشگاه مطرح شد تا ضعف مدیریت بی‌کفایت در نقل و انتقالات نیم فصل به حاشیه برود، در واقع به مرگ گرفتن تا به تب راضی بشیم. در ضمن آقای میلاد که همیشه در جهت منافع مدیریت باشگاه کامنت مینویسید از کدام درایت عیسی‌زاده حرف میزنید؟ ایشان اگر این فوتبال حساب و کتابی داشت کارگر باشگاه صنعت نفت هم نمیشدند، مدیریت هر باشگاه ورزشی حق پیشکسوتان آن هست یعنی امثال همین آقای فیروزی، قاسمپور، برزگری، بزمه و... نه کسانی که هیچ قرابتی با ورزش و فوتبال ندارند و با رانت و پارتی پست و مقام میگیرن.
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
خدا نیم فصل دوم بخیرکنه آین همه باشگاه اینقدر شایعه دورش نیست از حالا معلومه مدیران صنعت هدف گذاریشون رتبه دهم هست و سلام هوادارها دنبال آسیایی شدن نباشند
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
درود به علیرضا خان فرزند طلایی ابادان ما ابادانیا عادت کردیم به زجر کشیدن ازوقتی چشم بازکردیم جنگ و اوارگی توشهرها وتنهایی ومهاجرت و بیکاری و تنها دلخوشیمون تو شهرها بخصوص شیراز همین تیم صنعت نفت بود جمع شدن دور هم بچه های جنگ زده ابادان ابادان وتنها شهری هست که هیچکس هیچوقت درکش نکرد و قدر زیبابودنشوندونست قدر جووناشو رشادتاشون ندونست عمر ما گذشت و اما ابادان تا بوده وهست برزیلته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
اقایی عیسی زاده این کار کرد که بگیم فقط بازیکنانمون بزار کافیه با یکن نمیخواهیم همین خواست اقایی عیسی زاده ابادانها ناب فوتبال هستن اینو بدان
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
مساله مالی و فروختن یا نفروختن بازیکن و خریدن یا نخریدن بازیکن یه بحثه.
قایم شدن پورموسوی پشت این موضوع نخ نما برای لاپوشانی نتایج داغون بعدی یه مساله دیگه س.
با این شو به راحتی دیگه میتونین نتایج ضعیف رو توجیه کنین.
و اینکه پورموسوی فاتحانه میگه میمونم وبخاطر ابادان به پیشنهادهام فکر نمیکنم یه بحث دیگست.
آقای پورموسوی شما باید افتخار کنی که تو این باشگاه داری مربیگری میکنی نه اینکه منت بزاری. ضمنا تا وقتی استقلال و پرسپولیس و سپاهان رو نبردی هیچ کاری نکردی و هر وقت دوست داری میتونی بری چون نتایجت هم اونجوری که فکر میکنی شاهکار نبوده یه نیم فصل یه برد تو بازیهای خارج از خونه و سیر نزولی تیم تو هفته های اخر و عدم نتیجه گیری جلو سرخابی ها. اگه بردهای احساسی با پنالتی های ریکانی بازیهای داخل خونه نبود جایگاه صنعت هم با بازیهای ضعیفش همخونی بهتری پیدا میکرد. امیدوارم اشتباهاتت را مرور کنی و تیم رو به جدول برگردونی هر چند خوشبین نیستم نه به مدیریت نه به سرمربی نه به مربی دروازه بان چون این تیم روح قهرمان شدن نداره و معلوم نیست خودش با خودش چند چنده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
وقتی هنوز بازیکن جدید جذب نکردید خب معلومه که نباید بازیکن فعلی را فروخت ولی بدون تقویت امیدی نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها