به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

طیبی: می‌توانستیم قهرمان نیم فصل شویم

طیبی: می‌توانستیم قهرمان نیم فصل شویم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می‌توانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روزنامه خبر ورزشی، محمد طیبی درباره نتایج نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: خدا را شکر با توجه به مشکلاتی که تیم در اول فصل و همچنین در ادامه مسابقات داشت موفق شدیم نتایج خوبی بگیریم و اگر در ‌اواخر نیم‌فصل کمی شرایط بهتر بود و می‌توانستیم در بازی‌ها آخر خود به پیروزی برسیم حتی می‌توانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم.

مدافع صنعت نفت در خصوص مشکلات این تیم گفت: در ابتدای فصل کسی فکر نمی‌کرد که ما بتوانیم در بین مدعیان لیگ باشیم. ما دیر تر از همه تمرینات را آغاز کردیم و پنجره ما بسته بود اما با تلاش کارد فنی و بازیکنان موفق شدیم نتایج خوبی را کسب کنیم. نمی‌دانم چرا این مشکلات همیشه برای صنعت نفت پیش می‌آید. این تیم همه چیز مردم آبادان است. از مسئولین و نمایندگان این شهر در مجلس تقاضا دارم به کمک صنعت بیایند و به داد این تیم برسند.

وی افزود: همه تیم‌ها با توجه به وضعیتی که در جدول دارند به دنبال تقویت خود هستند تا بتوانند وضعیت خود را بهتر کنند و بهبود ببخشند اما متاسفانه صنعت نفت هنوز وضعیت مشخصی ندارد. هر روز وعده‌های در خصوص حمایت از تیم داده می‌شود که تا کنون محقق نشده و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات رفع شود تا نتایج خوب خود را تکرار کنیم.

طیبی در خصوص اینکه آیا پیشنهادی در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر دارد یا خیر گفت: به هر حال با توجه به نتایج قابل قبولی که در نیم فصل اول گرفته‌ایم بچه های تیم من جمله خود من پیشنهاداتی داریم. اما ما بازیکن صنعت نفت هستیم و با این تیم قرارداد داریم و برای موفقیت این تیم هم قسم شده‌ایم و اگر تیمی بازیکنی را می‌خواهد باید با باشگاه مذاکره کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
آره جون خودت
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
بله درست میگین
ولی دلیل قهرمان نشدن رو من بهت میگم که اینقد براتون جای سوال نباشه
دلیلش اینه که شما ذهنیت برنده شدن نداشتین و با همون چند تا نتیجه خوب اشباع شدین. بخاطر همین هم همه شما از مربی تا سرپرست تا بازیکن میگین کسی فکرشو نمیکرد این نتایج رو بگیریم.
یعنی چی همه فکر میکردن شما کجای جدول باشی به نظرت؟ اتفاقا ما امسال فکر نمیکردیم این نتایج ضعیف رو بگیرین و با این بازیکنا و این هزینه نسبت به پارسال انتظار رتبه بالاتری رو داشتیم ولی پارسال فقط به خاطر تعداد گل این موقع سوم بودیم امسال پنجم.
چرا متوجه نیستین هنوز نتایج خارق العاده ای نگرفتین تو تمام بازیهای خارج از خانه که فقط یه برد داشتین و حتی از پارسال هم امتیازات کمتری گرفتین.
اگه پارسال فلاحزاده رو داشتیم با اینکه تیممون پارسال جوان تر و کم تجربه تر بود ولی میتونست سهمیه بگیره ولی با انتخاب اشتباه مربی نیم فصل دوم رو از دست دادیم. امسال خدا به خیر بگذرونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
وقتی مدیریت باشگاه و کادرفنی و بازیکنا و هوادارا این خودباوری را ندارند که در فوتبال با فعل خواستن میشه به همه چیز رسید بایدم هیچیک باورش نشه که میشه این نتایج را گرفت و حتی خیلی بهتر نتیجه گرفت. سالی که اس خوزستان بدون هیچ قهرمان شد فقط بخاطر جنگندگی و خودباوری بود حتی دیگران هم نمی‌خوان باور کنن که صنعت میتونه. شما نگاه کنید فولاد بعد از یک نیم فصل تازه با اختلاف ول و هم امتیاز با ما یک پله بالاتر از صنعت قرار گرفته ولی در بیشتر مواقعهم مدیریت و هم بازیکنا و حتی جراید و مجریان تلویزیونی از این تیم بعنوان مدعی قهرمانی حرف میزنن ولی صنعت نفتی که در این نیم فصل یا صدر جدول بود و یا رتبه دوم و سوم را داشت نه مدیریت تیم و نه کادرفنی و نه بازیکنا و نه حتی جراید هیچ حرفی راجع به احتمال قهرمانی‌اش نمیزنن چون مافیای فوتبال نمیخواد قصه اس خوزستان دوباره تکرار بشه و اینگونه میخوان خودباوری را از مجموعه باشگاه صنعت نفت بگیرن حتی در مصاحبه با بازیکنا یکی از سوالات اصلیشون پرداختن به مشکلات مالی صنعت نفت تا اینگونه ذهن بازیکنا رو خراب کنن. ما در این فوتبال مهندسی شده بجایی نمیرسیم.
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
واقعن برای من مسجل شده که فدراسیون دشمن واقعی نفت ابادانه چرا بین تیمهای نفتی فرق میزارین نفت مسجدسلیمان پولشو گرفته واردوشو توی تهران برگزار میکنه اما نفت ابادان رو به حال خودش رها کردن اخه اونا میسوزن وقتی میبینن تیمهای لنگی وکیسه کش توی ابادان طرفدار ندارن اخه چقدر تبعیض چقدر نامردی پارسال سر تیمو تو نیم فصل بردین وامسال همون سناریو رو تکرار کردن هواداران هوشیار باشید بازیکنان نفت وکادر وقتی میبینن که نابرابری درروز روشن انجام میشه دیگه رمقی براشون نمیمونه فقط یه نمونه رو بگم که انتقال پیمان بابایی از ماشین سازی به تراکتور هشت میلیارد اب خورده ولی دریغ از یک میلیارد به صنعت بخدا تا اینجا هم مردانگی کردن این بازیکنان درود بر شرفشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
اگه مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان و تنها با یک نماینده در مجلس میتونن اینگونه پول جذب باشگاه شهرشون کنن به این دلیله که مدیریت باشگاشون بومیه و به میزش نچسبیده و یک نماینده دارن که با تمام وجودشون تلاش میکنن ولی در آبادان وقتی مدیریت باشگاه غیر بومی به میز چسبیده و سه نماینده بی رمق و بی تعصب و ما هوادارای در حد حرف داره بایدم اینجوری سر تیم را ببرن. وقتی هوادارای اس تهران را نگاه میکنم که برای اعتراض میرن در سرمای تهران جلوی مجلس و حق تیمشون طلب میکنن متوجه میشم اونها هوادار واقعی هستن ولی ما هوادارای صنعت مثل همیشه نشستیم تا دیگرا بیان و کاری بکنن متوجه میشم ما هوادار نیستیم فقط برای رفع کوتی کنار صنعت هستیم و حاضر نیستیم بریم و اعتراض بکنیم. خلاصه درد ما از خود ماست و تا این روحیه و روش را داریم همین بوده و خواهد بود.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
من با حرف های آقا rama موافقم در صنعت نفت صحبت همه فقط پول و مسائل مالی است البته مدیریت بخاطر عدم پاسخگویی مسئله مالی را بزرگ و بزرگتر جلوه میده انگار فقط صنعت مشکل مالی داره هرسال قصه همینه این ضعف مدیرعامل ۹ساله سابقه صنعت نفت است که هرسال همین سناریو را ارجاع میکند
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
ما خیلی راحت میتونستیم قهرمان نیم فصل بشیم ولی دلیل اصلیش خود شما بازیکنان بودید که خود باوری ندارید ما هواداران که از اول گفتیم فقط قهرمانی یعنی وقتی به شماها اطمینان داریم از کیفیت بازیکنامون این خاسته را طلب میکنیم حالا بحث مالی هم هست ولی مگر پرسپولیس چند درصد گرفته 20 درصد پس چرا آمد رو صدر چون همه جا صحبت قهرمانی میشه ولی بازیکن مربی مدیریت صنعت نفت همش تکیه کلامشون اینه که هیچکس فکر نمیکرد ما نتیجه بگیریم! حالا که گرفتیم پس چرا ادامه نمیدیم اگه خودتون را قبول دارید بجنگید وحقتان را که صدر جدوله پس بگیرید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
اشتباهات کادر فنی در تعیین ترکیب و تعویضها ربطی به پول نداره!
ماشین سازی سقف قراردادهای بازیکنانش 300 میلیون تومانه و با بازیکنهای گمنام صنعت رو شکست داد.
مشکل صنعت ترسو بودن و کم تجربگی کادرفی است که در تیمهای باشگاهی قبلیشون هیچوقت رتبه ای بهتر از هفتم نداشتن بعنوان سرمربی بهترین رتبه ای که داشتن هفتم بوده و بدترین رتبه سقوط به دسته پایین بوده.
تیم صنعت از نظر بازیکن و مهره کمبودی نداره امسال پرمهره ترین صنعت رو در سالهای اخیر داریم ولی دریغ از یک ناخدای کاربلد و شجاع.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
سرمربی و سرپرست و مدیرعامل صنعت نفت میگن ما اشتباهی بالای جدول هستیم و باید پایین جدول باشیم یکی نیست بگه اگر قرار باشد هشتم بشیم با جوانان خودمونم بودیم به رتبه هشتم برسیم یکنفر مسئول پیدا نمیشه بگه چرا در چهاربازی آخر فقط دو امتیاز آوردیم بجای پرداختن به مسائل فنی فقط صحبت پول و مالی را شروع کردن این فرار به جلوست
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
دوستان راست میگن هر سایتی میری از مدیرعامل و سرپرست و کادر فنی و بازیکنان(صنعت) همه از بی پولی صحبت میکنن.
چقدرمصاحبه!!
آقای مدیرعامل! توی قراردادهای بعدی حتما قید کن بدون اجازه از مدیریت مصاحبه بازیکنان مشمول جریمه سنگین میشه.
دوشنبه با پیکان و شنبه آینده با پرسپولیس بازی داریم با کدوم تمرکز میخایم بازی کنیم؟!
آقای پورموسوی جدیدا گفته صنعت قربانی جنگ درون شهری شده!
از کاربرانی که از چند و چون این "جنگ درون شهری" اطلاعاتی دارن بیان بفرمایند.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
بجای تمرکز روی تیم و کارهای فنی مدام قصه پول پول پول را فریاد میزنند آیاکسی هست که طلب خود را از باشگاه صنعت نفت نگیرد یا نگرفته باشد? نه نیست انکار هرکس میاد دروغگو میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها