به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۳۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

اعلام زمان نقل و انتقالات لیگ‌های پایه‌ای کشور

اعلام زمان نقل و انتقالات لیگ‌های پایه‌ای کشور

خوزستان اسپورت- زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ قهرمانی نونهالان و لیگ قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ قهرمانی نونهالان از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۲۷ اسفند ۹۹ است. زمان نقل و انتقالات لیگ قهرمانی نوجوانان از تاریخ ۸ اسفند تا ۲۰ اسفند برای گروه های یک، چهار و پنج و از تاریخ ۱۵ اسفند ۹۹ تا ۲۷ اسفند ۹۹ برای گروه های دو و سه است.

شرایط جذب بازیکنان در نیم فصل به شرح زیر است:

* باشگاه‌ها می‌توانند در صورت داشتن جای خالی نسبت به اضافه کردن سه بازیکن آزاد یا بازیکنی که در زمان نقل و انتقالات نسبت به فسخ قردرادش اقدام کرده‌ منوط به اینکه برای بیش از دو باشگاه بازی نکرده و کارت صادر نشده باشد اقدام نمایند.

* باشگاه‌ها می‌توانند در صورت داشتن جای خالی نسبت به اضافه کردن سه بازیکن به صورت آزاد یا بازیکنی که در زمان نقل و انتقالات نسبت به فسخ قرارداد اقدام کرده باشد منوط به اینکه برای بیش از دو باشگاه بازی نکرده یا کارت صادر نشده باشد اقدام کنند.

* باشگاه‌ها می‌توانند تا سقف ۲ نفر، بازیکنان را با ارایه فسخ قرارداد از فهرست خارج و نسبت به جایگزینی بازیکن دیگر با رعایت اصول و مقررات نقل و انتقالات اضافه نمایند.

*  باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنی که تا نیم فصل به دلیل مصدومیت و یا عدم تکمیل مدارک یا نقص مدارک برای آنها کارت صادر نشده باشد را از لیست خارج و بازیکن جدید را با شرایط قانونی و با ارایه درخواست از باشگاه‌ و هیات فوتبال استان اضافه کنند.

* شایان ذکر است با توجه به نزدیک شدن به به پایان سال و تعطیلات عید نوروز مسابقات در اسفند ماه برگزار و سپس تعطیل خواهد شد.

پیامک :5000291247