به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۳۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

علوی: سینا مریدی همچنان در اختیار باشگاه است

علوی: سینا مریدی همچنان در اختیار باشگاه است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کادر فنی ما همه جوره تیم العین امارات را زیر نظر دارند و آنالیز می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر نیم فصل نخست را با نتیجه خوبی تمام کردیم. تمریناتمان را در روزهای گذشته انجام داده‌ایم و آماده بازی با ذوب آهن می‌شویم. تعویق یک باره هفته شانزدهم جوری بود که نمی‌شد کار خاصی انجام داد.

وی افزود: این تعویق هفته شانزدهم فقط برای تیم‌هایی خوب شد که سرمربی خود را عوض کردند و فرصت داشتند تا تمریناتشان را در زمان بیشتری انجام بدهند وگرنه برای سایر تیم‌ها تفاوتی نداشت.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تقابل این تیم با ذوب آهن در هفته شانزدهم، تاکید کرد: سرمربی ذوب آهن تغییر کرده است و این تیم انگیزه‌های خاص خودش را دارد. بازی سختی داریم و امیدواریم دست پر از زمین خارج شویم.

علوی با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالات فولاد همچنان بسته است، یادآور شد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا محرومیت فولاد رفع شود. ان شاءالله این اتفاق رخ بدهد وگرنه مجبوریم با همین بازیکنان کار را پیش ببریم. فعلاً بلاتکلیف هستیم و چیزی نمی‌دانیم. اگر محرومیت رفع نشود کارمان سخت خواهد شد بخصوص اینکه باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برویم.

وی درباره تیم العین حریف فولاد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: هنوز میزبان این مسابقه مشخص نیست. با این حال کادر فنی فولاد همه جوره العین را زیر نظر دارد و به خوبی این تیم را آنالیز می‌کند تا با شناخت کافی به مصاف العین برویم.

سرپرست فولاد در پایان درباره سینا مریدی بازیکن این تیم هم گفت: مریدی همچنان در اختیار باشگاه است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
سلام آقای علوی عزیز شما و اقای مریدی سرمایه و دلخوشی هواداران و تیم هستید گفتن این جمله (در اختیار باشگاه است) که خیلی راحته شما به عنوان سرپرست تیم و حافظ منافع بازیکن و باشگاه چه اقدامی در جهت رفع مشکل انجام دادین لطفا این را بگویید .
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
هر وقت فولاد به یک آرامش نسبی میرسه اقای علوی با مصاحبه هاش حاشیه درست میکنه برای فولاد
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
اینده این بچه رو قربانی بازیکنان شمالی نکنید
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
تا زمانی که امثال شماها کمک نکردین که بچه های خوزستان بگردن خائن به تمام معنا هستین!!
ایا تاوان اشتباه دوتا جوان چی هست؟
گیریم اشتباه کردن چرا نباید برگردن‌؟؟
شماها چه می کنین اونجا ک یه وساطتت نمی کنین.
درود بر مبعلی که شرافتشو نفروخت و رفت؟
آقای نکونام و آذری تاوان اشتباه دوتا جوان سینا و فرزاد چند روز هست؟
این کشتی بدون اتحاد به مقصد نخواهد رسید.
محمد مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
آقای فرخ زاد از کدام مقصد صحبت می کنید نکونام و آذری سعی می کنند با پمپاز پول یک تیم پیر را باهاش نتیجه بگیرند بعد هم خداحافظ
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
زمان افتخار کردن به خودتون به پایان خواهد رسید اقای نکونام و دارودسته مخوفش با بازیکنای شمالی که تاریخ نشون داده هیچی نیستن، هیچی، زمان رفتنتون نزدیک، کرونا شرش کم شه، شما هم میرید، دقیقا کرونای فوتیال خوزستان شمایید