به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

کاهش امتیازات تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال

کاهش امتیازات تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال

خوزستان اسپورت- مجموع امتیازات سه نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال نسبت به فصل گذشته 11 امتیاز کاهش داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از خاتمه دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات مشغول آماده‌سازی برای حضور در دور برگشت بازی‌ها هستند.

سه تیم فولاد خوزستان، صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان که سال گذشته در نیم‌فصل نخست 75 امتیاز کسب کرده بودند، در نیم‌فصل اول لیگ امسال مجموعا 64 امتیاز به دست آوردند که نشان از کاهش 11 امتیازی در جدول امتیازات لیگ دارد.

بیشترین کاهش امتیازات بین سه تیم خوزستانی را صنعت‌نفت آبادان داشت که 6 امتیاز کمتر از سال گذشته اندوخته است. این تیم پرطرفدار آبادانی سال گذشته در نیم‌فصل اول 29 امتیاز داشت و با فاصله فقط 2 امتیاز با پرسپولیس در رده سوم جدول قرار گرفته بود. صنعت‌نفت در این فصل 23 امتیاز به دست آورده و در رده پنجم جدول قرار گرفته است. تیم زردپوش آبادانی سال گذشته در نقل‌وانتقالات زمستانی از جذب بازیکن محروم بود و در نیم‌فصل دوم افت کرد، اما امسال مشکلی برای جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی ندارد و می‌تواند در صورت نیاز بازیکن جذب کند.

تیم نفت مسجدسلیمان هم که در این فصل با به خدمت گرفتن بازیکنان جوان لیگ دسته اول لقب جوان‌ترین تیم لیگ برتر را یدک می‌کشد، نسبت به سال گذشته 5 امتیاز کمتر جمع کرده است. نفتی‌ها در نیم‌فصل نخست سال گذشته با هدایت مهدی تارتار 23 امتیاز گرفته بودند و در رده هفتم جدول جای داشتند. تیم محبوب مسجدسلیمانی‌ها امسال در نیم‌فصل اول با رهبری مجتبی حسینی 18 امتیاز کسب کرده و در جایگاه دهم جدول ایستاده‌اند. نفت مسجدسلیمان بعد از جدایی حسینی با هدایت داریوش یزدی در دور برگشت لیگ برتر به میدان خواهد رفت و امیدوار است که نتایج خوبی با این مربی باتجربه کسب کند.

اما تیم فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال این خطه است که تعداد امتیازات آن نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نداشت. سرخ‌پوشان فولادی در نیم‌فصل نخست سال قبل با رهبری جواد نکونام 23 امتیاز به دست آوردند و در رده هشتم جای گرفتند. فولادی‌ها امسال نیز در نیم‌فصل نخست 23 امتیاز کسب کردند، البته با این تفاوت که این بار جایگاه چهارم جدول را از آن خود کرده‌اند. فولاد خوزستان در بین سه نماینده استان تنها تیمی بود که با همان کادر فنی سال قبل وارد بازی‌های فصل جاری شد و در ادامه لیگ به دنبال رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در فصل گذشته پرسپولیس و استقلال به ترتیب با 31 و 29 امتیاز در بالای جدول قرار داشتند و در این فصل پرسپولیس و سپاهان به ترتیب با 30 و 28 امتیاز صدر جدولی هستند.

تصاویر مربوط به جداول رده‌بندی نیم‌فصل لیگ برتر فصل گذشته و فصل جاری را مرور کنید.

کاهش امتیازات تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال


کاهش امتیازات تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
بنظر من قهرمان واقعی نیم فصل امسال تیم آلومینیوم اراکه برای اولین بار به لیگ برتر اومده اکثر بازیکنهاش لیگ یکی بودن با بودجه 18 میلیاردی رده ششم جدول واقعا شاهکار کرد
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
تشکر از بازیکنان فصل قبل و لیگ بیستم صنعت.
واقعا شاهکار کردین و با دست تقریبا خالی به مصاف حریفان گردن کلفت لیگ رفتین.
کاشکی این تیم در ادامه راه حمایت مالی بشه تا بتونه به رده های بالاتر جدول صعود کنه.
تشکر ویژه از خوزستان اسپورت به دلیل حمایتهای همیشگیش از تیمهای استان خوزستان. خسته نباشید.
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
امیدواریم فولاد امسال جام قهرمانی به خوزستان بیاره انشالا
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
نفت مسجدسلیمان نیاز به تقویت داره بازیهای بعدی سخت هستن کادرفنی بفکر بازیکن جدید باشه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
لیگ این فصل فرصت خوبیه برای فولاد و نفت ابادان که مدعی قهرمانی باشن یا حداقل سهمیه بگیرن نفت مسجدسلیمان هم میتونه جزو شش هفت تیم باشه در مجمع ارزوی موفقیت برای هر 3 تیم استان دارم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
صنعت نفت این فصل بیشترین بازیکنان باتجربه در تمام سالهای لیگ برترش داره بچه ها همت کنن به یاری خدا و حمایت هواداران آسیایی می شویم.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
مقایسه جدول امسال با سال گذشته نشون میده صنعت با اینکه امسال هزینه خیلی بیشتری کرد (جهت اطلاعتون فصل قبل با کمترین تغییر و کمترین هزینه لیگ رو شروع کرد) امسال با این همه بازیکن بزرگ اختلاف معناداری نسبت به پارسال داریم چون نگرش تیم به نگاه سرمربی بستگی داره.
پارسال هدف اسکوچیچ قهرمانی و نشان دادن خودش برا پیشرفت بود ولی نگاه امسال با توجه به مصاحبه هاشون فقط بودن تو میانه های جدوله. به نظرم تیم نیازی به خرید بازیکن جدید به هیچ عنوان نداره چون با همین بازیکنا هم میتونه اخر فصل وسط جدول بایسته .پارسال با بازیکنایی بازی کردیم که اکثرا جوان بودن و نگه داشتن اون تیم میتونست قدمی برا قهرمانی باشه ولی امسال اکثر بازیکنا باتجربه ان.
مقایسه دو جدول نشون میده آینده رتبه صنعت کجاست. چون روند نزولی است. امیدوارم هر چه زودتر باشگاه به پالایشگاه واگذار بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها