به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

نظرات درخشان درباره پیوستن به نفت مسجدسلیمان

حرف‌های درخشان درباره پیوستن به نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که توافقات نهایی را با مسئولان این باشگاه خوزستانی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره پذیرش هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: نفت تیم جوانی است. امیدواریم به این جوانان کمک کنیم، با استفاده از تجربه خود بتوانیم تیم را نگه داریم و مسائل فنی آنها را توسعه دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم از داشته‌های خود به خوبی استفاده کنیم و از بچه‌های بومی مسجدسلیمان هم بهره ببریم. آنها کمک می‌کنند تیم‌شان سر و سامان بگیرد و نفت کیفیت بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه به کمک مربیان بومی مسجدسلیمان نیاز دارد، تصریح کرد: ما می‌دانیم به تنهایی موفق نمی‌شویم. از این عزیزان انتظار داریم به تیم خود کمک کنند و حتماً از مربیان بومی استفاده خواهیم کرد.

حمید درخشان در مورد عقد قرارداد با این باشگاه و نیز انتخاب دستیارانش گفت: امیدوارم با مشورت باشگاه و نظرات مدیران بتوانیم از این عزیزان استفاده کنیم. توافقات نهایی انجام شده و یک توافق‌نامه را هم امضا کردیم. فکر می‌کنم کار تمام شده است. البته هنوز مربیان تیم انتخاب نشده‌اند و مشغول بررسی هستیم.

درخشان درباره مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: کدام تیم است که مشکلی نداشته باشد؟ بدبختی فوتبال این است که همه تیم‌ها مشکل دارند؛ از پرسپولیس تا آخرین تیم لیگ.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
جالبه میگه تیم رو نگه داریم!!!؟؟؟ یعنی برای بقا میخوایی بیایی!! خاک بر سرتون، خاااااک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
اولین مصاحبه ( تیم را نگه داریم) یعنی سقوط اگه گفتی( تیم را بالا جدول نگه داریم ) میانه جدول قرار میگیری. درخشان از ابتدا ساز ناامیدی میزنه، حیف ازنفت و حیف از مردم مظلوم خوزستان که مریی بهش تحمیل میکنندو مربی که تیم را ساخته را به همین راحتی میبرند
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
آقای درخشان تیم الان تو رتبه تک رقمی هست باتوجه به بازیهای نیم فصل و میزبانی تیم های راحت تر تو میگی تو لیگ بمونیم تو رو خدا نیا این شهر کمی غم قصه نداره تو هم تیم شهر نابود نکن لطفا خواهشمندیم نیا ، این تیم و این بازیکنان دنبال آینده درخشان و تشنه موفقیت هستن ، آتش این تیم محبوب رو خاموش نکن ، برادر من بمون همون تهران ، این دلالها خدا ازشون نگذره! الهی ، خاک تو سرت که فوتبال آنالیز میکنی و مربی جذب میکنی این اولین شهر فوتبالی ایران بود خجالت داره با تاریخ قدمت فوتبالیش بازی نکنین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم بسیار سخت و با توجه به نبود هوادار در ورزشگاه حتی به بازیهای خانگی هم زیاد نباید امیدوار شد معمولا تمام مشکلات در نیم فصل دوم ظاهر میشوند از جمله بی انگیزه شدن اکثر بازیکنان غیر بومی که مسجد سلیمان و فولاد بیشترین تعداد را دارند بدلیل عدم دریافتی طبق قرارداد، مطمئن باشید اگر حسینی یقین داشت که در نیم فصل دوم میتوانست دوسوم امتیازات کسب شده در نیم فصل اول را کسب کند اصلا نمیرفت ذوب آهن و یکی از دلایل مهم رفتنش پرداختی خوب باشگاه ذوب آهن به بازیکنانشون میباشد
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
اصلا نمیدونه تیم چندمه بنده خدا خداروشکر منتفی شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها