به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

مجدمی: از تیم نفت آبادان پیشنهادی نداشتم

مجدمی: پیشنهادی از تیم نفت آبادان نداشتم

خوزستان اسپورت- بازیکن خوزستانی تیم پیکان اعلام کرد که از سوی باشگاه صنعت‌نفت آبادان پیشنهادی برای پیوستن به این تیم نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسلم مجدمی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا درخصوص پیوستن به تیم پیکان تهران با جدایی از تیم المعیذر قطر گفت: من شرایط خوبی در قطر داشتم و در تمام بازی‌ها حضور داشتم و مشکل خاصی نداشتم. تجربیاتی که لازم بود را به نظرم آنجا به دست آوردم و هرگز از حضور در فوتبال قطر پشیمان نیستم. در المعیذر 13 بازی کردم و یک گل و یک پاس گل هم ثبت کرد. در دو سه بازی هم فقط مدافع راست بازی کردم.

او درباره جدایی از المعیذر گفت: به خاطر این تعداد مسابقات فشرده است و بازی‌ها هم زود آغاز شده بود، مسابقات در فاصله هر پنج روز یکبار برگزار می‌شد و تقریبا 5 بازی دیگر مانده است که این ماه مسابقات تمام می‌شود. من یک بند جدایی داشتم و هر زمان که می‌خواستم می‌توانستم آن را فعال کنم و جدا شوم.

مجدمی درباره انتخاب تیم پیکان همچنین گفت: من از چند تیم ایرانی پیشنهاد داشتم ولی با صحبتی که با آقای تارتار داشتیم، دوست داشتم با ایشان کار کنم چون تعریف‌شان را شنیده بودم و مربی باکیفیتی هستند. پیکان باشگاه خوبی است و توافق کردیم که برای نیم فصل در خدمت این تیم باشم. امیدوارم در کنار این تیم پیشرفت کنم و انگیزه دارم تا روزهای خوبی را در کنار هم سپری کنیم.

هافبک جدید پیکان درباره رقابت با بازیکنان پیکان در خط میانی گفت: رقابت در همه تیم‌ها وجود دارد و فقط مختص من نیست. به عنوان بازیکن وظیفه دارم تلاشم را در تمرینات انجام بدهم و کادرفنی تصمیم می‌گیرند که کدام بازیکن در ترکیب حضور داشته باشد.

بازیکن سابق تیم صنعت نفت آبادان درباره شرایط طلایی پوشان با سیروس پورموسوی همچنین گفت: شرایط نفت را دنبال می‌کردم چون دوستان زیادی آنجا دارم. از صنعت‌نفت پیشنهادی نداشتم و تماسی نبود. نفت در مسیر موفقی حضور دارد اما اگر شرایط مانند سال گذشته باشد در نیم فصل دوم به مشکل می‌خورند. قهرمانی به راحتی ممکن نیست و سال گذشته هم ما نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشتیم اما در نیم‌فصل دوم وضعیت تغییر کرد. امیدوارم که اینگونه نباشد و به موفقیت برسند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
مدیریت فعلی کلا بومی پرونه . اصلا قابل باور نیست که مجدمی بجای صنعت نفت که خانه اول او هست رفته باشه به پیکان . عیسی زاده با چشم پوشی از جذب تارتار و اجازه دادن به کوچ اسطوره های فصل قبل صنعت نشون داد کلا ضد آبادان و صنعت نفته . خدایا کی میشه از شر این مدیرعامل راحت بشیم .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
مقصر عیسی زاده نیست. کادرفنی درباره انتخاب بازیکن تصمیم میگیره. صنعت هافبک دفاعی زیاد داره فعلا تو این پست نیاز به بازیکن نداشتن.
برا مسلم مجدمی در تیم پیکان آرزوی موفقیت دارم از زحاتش در صنعت بسیار ممنونیم انشالاه یک روزی دوباره به تیم صنعت برمیگرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
راست میگه پیشنهاد نداشت وگرنه حتما میامد صنعت ایشالا فصل بعد حیف همچین بازیکنی با تعصب را از دست بدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
دوست عزیز درسته صنعت الان هافبک دفاعی زیاد داره ولی آیا هر گردی گردو میشه . مجدمی کجا و بعضی از اینهایی که الان هستن کجا . ضمنا چرا عیسی زاده مقصر نیست؟ وقتی بدستور استاندار سرمربی خاصی را انتخاب میکنه وقتی بجای تارتار که همواره تیمهای تحت رهبریش موفق بوده اند میره و پورموسوی ترسو و سقوط دهنده پارس جنوبی جم را جذب میکنه مقصر نیست . اینجا آبادانه و این تیم هم صنعت نفته با اونهمه هوادارای متعصب و پرشور که در اکثر استانها هم حضور دارن و هیچکس نمیتونه هرجوری که دلش خواست عمل کنه . ما سالهاس که به دلمون مونده یک تیم جنگنده داشته باشیم که این مهم فقط با حضور افرادی چون خطیبی و تارتار و .... امکان‌پذیر. خیلی از تیمهای فعلی لیگ هرچند حال و روز خوبی ندارن ولی هواداراشون راضی هستن چون تیمشون جنگنده و با تعصب بازی میکنه ولی کافیه به بازی صنعت مقابل ماشین سازی نگاه کنی هم نتیجه را واگذار کرد هم غیرت فوتبال را . پورموسوی اگه قابل دفاع بود شک نکن فولاد و هواداراش بیخیالش نمیشدن .
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
پیشنهاد نداشتم چیه تو اصلا گذاشتی دو روز از شروع نقل انتقالات بگذره؟
لطفا با شعور مردم بازی نکن رفتی پیکان برو نوش جونت ولی حرف مفت نزن
تو اگه راست میگفتی روز اول نقل انتقالات نمیرفتی پیکان
بیخیال ما رو چی فرض کردی؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
ببینید یکسری ادمهای خودی هستن که به خاطر منافع خودشان نمیگذارن تیم نتیجه بگیره شک نکنید همینا روی مجدمی تاثیر گذاشتن امیدواریم این بازیکنان به حرف این آدمها گوش نکنند چون فوتبالشون خیلی زود نابود میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها