به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
تعداد نظرات: ۲۰ نظر

پیروانی: تیم ماشین‌ سازی با انگیزه بازی کرد

پیروانی: ماشین‌سازی با انگیزه بود و برنده شد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان ماشین‌سازی امروز باانگیزه بودند و به خواسته خود رسیدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امیرحسین پیروانی بعد از بازی مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری اظهار داشت: از بازیکنان‌مان توقعاتی که داشتیم پیاده نکردند. برخی از بازیکنان در حد و اندازه خود ظاهر نشدند. شروع خوبی داشتیم و 30 دقیقه نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان، عنوان کرد: فوتبال بی رحم ما را جریمه کرد باید از این شکست درس بگیریم. لیگ به پایان رسیده و باید ارزیابی خوبی از مسابقات برگزار شده داشته باشیم تا با تقویت تیم پرتلاش ظاهر شویم. این برد را به ماشین‌سازی تبریک می‌گویم، آنها با انگیزه بازی کردند و در این چند بازی هم مقابل تیم‌های خوب مسابقات خوبی را به نمایش گذاشتند. ما موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم. با وجود موقعیت در نیمه دوم در نوع بازی باید بهتر عمل می‌کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید نفت امروز سردرگم بود، عنوان کرد: ماشین‌سازی باانگیزه بازی کرد و به خواسته‌اش رسید. باید کادر فنی هم خودش را ریکاوری کند که چرا در نیمه دوم بازی خوبی نداشتیم. شرایطی که از قبل ترسیم کرده بودیم بازیکنان خوب پیاده نکردند و دوندگی بازیکنان ماشین‌سازی هم مزید بر علت شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
نفهم، شما چرا با انگیزه بازی نمیکنید؟؟؟؟
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
آقای پیروانی خواهشا دهنتو ببند!!
شما چهارم جدولی .شما و تیمت هم باید انگیزه داشته باشی که ایجاد انگیزه کار کادر فنی بیعرضه ای مثل شماست.
لطفا دهنتو ببند و عذر خواهی کن و برو ساکتو ببند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
خنده داره تیم آخر جدول انگیزه داره تیم چهارم جدول برای رسیدن به صدر انگیزه نداره برو آقا برو جلو
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
حرف های تکراری و بهنه های تکراری و بحث غیرفنی.
اقای بیسواد کجاست؟ چرا نمیاد جوابگوی باخت ها بشه؟ فقط وقتی تیم میبره منم منم میکنه؟
تعویضهای دقیقه 90 برای چیه ؟ برای وقت تلف کردن بنفع ماشن سازی؟
چند بازیه تعویضهای صنعت دقیقه 90 به بعد انجام میشه وقتی عقب هستیم تا بازیکن داخل زمین میشه داور سوت پایان میزنه.
جناب پیروانی متاسفم برات که شماهم بخاطر حفظ صندلی واقعیتها رو نمیگی اقا شجاع باش به مدیریت بگو ضعف تیم از سرمربیه.
اشتباهای سرمربی تیمو از صدر اورد پایین و هی داریم به سقوط ادامه میدیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
والله اینجوری بازی کردن و باختن هیچ نیازی به کادرفنی نداره . تروخدا یکی بیاد بمن بگه وقتی تیم عقبه و کادر فنی در دقیقه ۹۰ اقدام به تعویض میکنه چه مفهومی داره اگه از نظر کادر فنی این دو بازیکن تعویضی آخر توانایی بازکردن دروازه حریف را دارن پس چرا قبل از اینکه تیم گل بخوره وارد زمین نمیکنی . بخدا اهوازیا راست میگفتن که این پورموسوی مربی کاربلدی نیست . ترو خدا نگاه کنید تیم صدر جدولی رو آورده کرده پنجم . آخه خجالت نمیکشی که به تیم ته جدولی با فقط پنج امتیاز میبازی . چرا در این بازی مهم دروازبان اول تیم را عوض کردی چرا نباید طالب در طول بازی نتونه یک شوت بسمت دروازه بزنه . خلاصه آقای پورموسوی بهتره بذاری بری اینجا فرصت دیگه ای بت نمیدیم که دوباره به خودت و تیم گند بزنی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
آقای پیروانی دراین بازی و در برابر تیم ته جدولی که فقط پنج امتیاز دشت کرده فهمیدیم نه خودت و نه آقای سیاهپوش لباس قشنگ فهم تاکتیکی ندارید . خجالت بکشید و بذارید برید . در روزی که میتونستیم ماشین را براحتی ببریم باختیم و مثل همیشه نشان دادیم که توانایی عجیب در خارج کردن تیمها از بحران داریم . لعنت به عیسی زاده
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
واقعا خنده داره تازه میخای بررسی کنی که چرا امتیاز از دست دادی؟
اگه تا حالا بررسی نکردین الانم نمیخاد بررسی کنی
داداش سهمیه پر ، رتبه بالا پر افتاد
میخام کارتو ساده کنم
دلیل عدم نتیجه گیری:
۱_ استفاده از دروازه بان چرخشی و عدم تمرکز دروازه بان بدلیل این روش.
۲_عدم دقت در پاس کاری
۳_ عدم دوندگی کافی در خط هافبک و تهاجمی
۴_عدم پرس از جلو
۵_ عدم بررسی نقاط ضعف تیم مقابل و فشار روی نقاط ضعف حریف و پافشاری روی گرفتن فقط تک امتیاز خارج از خانه
۶_ عدم دقت در تعویض ها و ارنج اشتباه
۷_ استفاده از تعداد زیادی بازیکن سن بالا در کنار هم مخصوصا در خط هافبک و حمله
۸_ عدم تمرکز روی قهرمانی و نداشتن برنامه برای هر ۳ امتیاز
۹_ بالا بودن میانگین سنی تیم
۱۰_ عدم برنامه روی ارسالها از جناحین چه در دفاع و چه در حمله
۱۱_ حامد فلاحزاده روی ارسال ها عالی عمل میکند ولی هنوز سرمربی به این نقطه ضعف عدم اقدام مناسب در زمان ارسالها توسط دروازه بان دوم توجهی ندارد
اشکالات تیم بیشتره ولی به همینها بسنده میکنم.
امیدوارم تا دیر نشده پورموسوی نیم فصل جای خودش رو به یک سرمربی بادانش بدهد
با تشکر
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
تیمی که در نیم فصل اول خوب بازی میکند و اواخر نیم فصل ضعیف کار میکند مشکل بازیکن نیست مشکل کادر فنی هست تیمی تا حالا نبرده میاد تیم صنعت میبره مشکل سرمربی هست خدا شکر نیم فصل تمام شد اخه این چه نوع بازی کردن است مشکل شماهاست اقایی پیروانی
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
به خدا نظرات هواداران فهیم صنعت رو می بینم که خیلی بهتر از سرمربی و کادرفنی نقاط ضعف تیم محبوب صنعت رو متوجه هستند.
والا حیف از صنعت که کادرفنی خوبی نداره خپحالا میفهمم چرا فولادیها میگفتن پورموسوی مربی نیست و از فولاد اخراجش کردن. اگه قراره یکی مثل پورموسوی سرمربی باشه خب همون علی فیروزی رو بذارید سرمربی که یه تار موهاش میارزد به کادرفنی صنعت ازنظر فنی . علی اقا نتایجش و مربیگریش عالی بود در صنعت چرا گذاشتیدش سرپرست اقای عیسی زاده یه بار تو عمرت یه تصمیم درست بگیر .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
اقای پیروانی صنعت از 4 بازی آخر از 12 امتیاز فقط 2 امتیاز گرفته این یعنی فاجعه.
هیچ تیمی این 4 هفته بازیکن جدیدی نگرفته که بگید بازیکن نداشتیم نقل و انتقالات هنوز شروع نشده و ترکیب تیمها همون ترکیب قبلیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
با سلام به جناب پیروانی عزیز لطفا به استاد بگو که مربیگری تو لیگ برتر نیاز به سواد و علم داره. لطفا بگو که بجای رفتن دنبال خریدن فالوور فیک اینستاگرامی و خریدن تیک آبی و کپی کردن پستهای مفهومی و دکمه پیراهن و دنبال تیترهای تبلیغاتی در سایت دلال 3 و ... کسی با این چیزها تبدیل به مربی موفق نمیشه.
آقای پیروانی شما از لحاظ اخلاقی محترمی مثل برادرت شاغلام ولی لطفا قبول کن صنعت با این کادرفنی بجایی نمی رسه.
دیگه هیچ امیدی به قهرمانی نداریم تمام رویاهامون به باد رفت.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
باند بازی و حق خوری . چرا احمد شریعت و عبدالله زاده تو ترکیب نمیذارید یه چندتا پیرمرد بالای 35 سال بازی میدی میگین جوونگرایی کردیم ؟
احمد فولادی
|
Germany
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
بازی قبل مقابل فولاد گفتی تقصیر داور بود چون دیدی داور خوزستانی بود زورت به این بدبخت رسید حالا داور خوب بود؟ بخدا بازی قبل داور خوزستانی عالی قضاوت کرد مشکل شما بودی اقای پیروانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
قصد توهین به جناب بیت سعید را ندارم ولی میخوام بدونم وقتی ایشان چه بدلایل سنی و چه به دلایل انگیزشی و چه به لحاظ فنی مدتیه که اون بیت سعید هفته های اول نیست چرا کادر فنی اصرار داره که همچنان فیکس و تعویض نشه . بابا هوادارا تورا خدا بیاییم کاری کنیم والله حیفه بالله حیفه. یا کلا بیخیال صنعت بشیم یا مثل هوادارای تیمهای دیگه حرکتی بزنیم اینجوری بشینیم نگاه کنیم بازم میریم پایین . پورموسوی لیاقت بالانشینی را نداره او باید اخراج بشه . آقای عیسی زاده اینو بفهم . باختن به تیمی که تاحالا هیچ تیمی را نبرده وحشتناکه . آقایان کادر فنی خجالت بکشید . آقای عیسی زاده خجالت بکش .
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
اقای ناشناس احسنت درست گفتی حسن بیت سعید 15 بازی هیچ گل نزده حتی یه گل نزده نیم فصل تموم شد آمارش صفر بود. امروز 2 تا تک به تک خراب کرد دلش خوشه فقط یه پاس گل داد مقابل فولاد آمار گلزنی صفر (0)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
باید قبول کنیم که استاد خارج کردن تیمها از بحران هستیم ماشین ۱۴ بازی بدون برد بود . امروز نفت آبادان و پورموسوی نشان دادن که تصمیم دارن مانند سال قبل از صدر نشینی به سرعت به سمت قعر نشینی درحرکت باشن ، امسال تیمها بسیار قوی و با انگیزه هستن و امتیازات نزدیک به هم سهمیه که سرجای خود دیر بجنبیم و تیم را تقویت نکنیم به پایین جدول میرسیم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
شما خودتان هم در حد و اندازه خودتان عمل نکردید . چرا سعی میکنید اینگونه اشتباهات را توجیه کنید و گناه را به گردن بازیکنان بیاندازید . مسئولیت این باخت به گردن کادر فنی است که از ابتدای فصل ادعا میکرد برای هر بازی تیم حریف را قبل از بازی آنالیز میکنیم و تاکتیک مناسب برای مسابقه را یک هفته تمرین میکنیم ، همچنین میگفتید در شرایط برابر به بازیکن جوان بازی میدهیم ، حرفتان حقیقت داشت و همین گونه رفتار میکردید امروز مقابل تیم ته جدولی و اولین گزینه سقوط در پایان نیم فصل که چهارده تیم دیگر را نتوانسته شکست دهد حتی چند تیم انتهایی را که شما بقدری ضعیف بودید که از خود ماشین هم ضعیفتر بودید آنوقت لازم نبود تقصیر را توجیه کنید. صنعت نفت یک تیم است یک تیم با پیشینه روشن خودتان بهتر میدانید چند بازیکن در تیم ملی داشته اما آیا فکر میکنید امسال حتی یک بازیکن به تیم ملی دعوت شوند ؟ چرا ؟ چون شما نتوانسته‌اند وظیفه خودتان را درست انجام دهید و بازیکن ستاره بسازید که تیم های سرخ و آبی بیایند حاضر و آماده ببرند مثل آل کثیر بدون حتی یک بازی رسمی و هماهنگی لازم با تیم جدیدمستقیما با پرسپولیس در جام باشگاههای آسیا گلزنی کند .
یک تیم اگر خوب یا اگر بد این همه تیم است که خوبند یابد . و این وظیفه مربی است وقتی می بیند که بازیکن در حد و اندازه همیشگی نیست نباید اینگونه آرنج کند . شما الحمد لله بازیکنان جوان خوب کم ندارید که برای باج دادن به باتجربه ها به هر قیمت از جوانان استفاده نمی کنید حتی در زمانی که اصلا انگیزه و علاقه ای ندارند.
آنوقت در نشست خبری نشان میدهید که چقدر از داشتن انگیزه تیم مقابل کیف کرده اید !!!
از روزهای قبل که می دانستید نیمی از بازیکنان روحیه شان پایین است و انگیزه ندارند نه تنها در ترکیب قرار نمی دادید بلکه از بازیکنان جوان و باانگیزه که دوست دارند دیده شوند و تشنه بازی در لیگ برتر و حاضرند دست و پا و سر خودشان را مقابل استوک حریفان قرار دهند باید استفاده میکردید نمونه آن در تیم مقابل یعنی ماشین سازی آقای اتابک زارعی که از نظر من خیلی قابل احترام هستند بعلت مصدومیت شدید از زمین بازی یکسره به بیمارستان منتقل شد .
پس کجا هستند جوانان مثل علی خرم آبادی که در بازی مقابل پیکان پایه گذار گل دوم صنعت نفت بود یا میر دورقی یا علی هزامی یا سعدیان نیا یا فرهادی ویا .......... که دقیقا میتوانستند جای آن 6 یا 7 نفری که گفتید در حد و اندازه خودشان نبودند ، که در حد و اندازه ماشین سازی که بودند را پر کنند و چنانچه آنها نتیجه را واگذار میکردند هیچ هواداری ناراحت نمی شد چون می دانست با تیم دوم باختیم اما اکنون که با تیم اول باختیم مثل آدمهای سر شکسته چنان زخمی برداشته ایم که معلوم نیست کی بهبود یابیم.
یادتان نرود اتفاقی که امروز رقم زده اید در تاریخ صنعت نفت باقی می ماند و هر وقت از آن یاد شود از شما به بدی یاد میشود ، مقصرید لااقل به فکر جبران باشید تا سو سابقه دیگری مانند پارس جنوبی جم باقی نماند .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
افرین که اعتراف کردی اونا انگیزه داشتن پس شما چرا بی انگیزه بودی خاک برسر
علی
|
Canada
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
چرا صنعت نفت چند تا بازیه که از بین دفاعهای وسط با ضربه سر گل میخوره و شما این اشکال را رفع نکردید؟ مشکل دفاع وسط به قوت خودش باقیه.. امروز پاسهای اشتباه به حریف دادن و بازی رو به عقب از اون شاهکارا بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
واقعا چرا از خرم آبادی بجای بیت سعید استفاده نکردید یا پارسا درون دروازه پس عبدالله زاده چی شد کی میخاد بیاد به خط دفاع کمک کنه شما ایده هم ندارید لااقل عبدالله زاده میامد خط حمله با توجه به قدرت سر زنی خوب روی سانتر به گل میرسیدیم شماها کنار زمین چی کار میکنید شاید حواستان جای دیگه ای باشه خط هافبک وحمله ما صفر بودن والبته دروازه‌بان که یک خروج درست نکرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها