به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

لیگ جوانان؛ برتری ولایت اهواز مقابل نفت آبادان

لیگ جوانان؛ برتری ولایت اهواز مقابل نفت آبادان

خوزستان اسپورت- پیروزی ولایت اهواز مقابل صنعت‌نفت آبادان و رقم خوردن اولین شکست تیم نفت اهواز از نتایج امروز لیگ دسته اول جوانان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران عصر پنجشنبه برگزار شد و شش نماینده خوزستان در گروه نخست به میدان رفتند.

تیم ملی‌حفاری اهواز با نتیجه 2 بر یک از سد نفت اهواز گذشت تا اولین شکست تیم صدرنشین نفت در این فصل رقم بخورد. حفاری اهواز با این برد 9 امتیازی شد و امیدهای این تیم برای صعود به مرحله بعدی افزایش یافت.

دیدار تیم‌های پولاد اکسین ایذه و نفت امیدیه تنها بازی بدون گل این هفته در گروه نخست بود که در پایان 90 دقیقه توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و طرفین به یک امتیاز رضایت دادند.

در زیباترین بازی هفته نیز تیم جوانان ولایت اهواز با گلزنی وحید ورزیده با نتیجه 2 بر صفر مقابل صنعت‌نفت آبادان به پیروزی رسید. تیم جوانان نفت آبادان در حالی متحمل این باخت شد که از چند بازیکن عضو تیم اصلی صنعت‌نفت نیز استفاده می‌کرد و کادر فنی تیم بزرگسالان صنعت‌نفت نظاره‌گر مسابقه بودند.

ولایت اهواز با کسب این پیروزی همراه با تیم‌های ملی‌حفاری و نفت اهواز در مثلث بالای جدول قرار گرفت. باشگاه ولایت اهواز با هدایت برادران عساکره بیش از بیست سال است که با هزینه‌های شخصی در سطح فوتبال پایه‌ای خوزستان و کشور فعالیت می‌کند و با تیم‌های صاحب امکانات دولتی به رقابت می‌پردازد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، لیگ دسته اول جوانان ایران در چهار گروه انجام می‌شود و شش تیم خوزستانی با توجه به هم‌استانی بودن در گروه اول این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در پایان مرحله گروهی، از هر گروه دو تیم (جمعا هشت تیم) راهی مرحله بعدی خواهند شد. در پایان فصل نیز دو تیم جواز صعود به لیگ برتر جوانان ایران را دریافت می‌کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها