به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

تصاویری از اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال در اهواز

ختتامیه کلاس مربیگری A آسیا در اهواز

خوزستان اسپورت- مراسم اختتامیه کلاس آموزش مربیگری A آسیا در اهواز با حضور سرپرست دبیر هیات فوتبال خوزستان برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان، با تلاش و‌پیگیری کمیته آموزش فوتبال خوزستان، مرحله دوم و پایانی کلاس A آسیا به مدرسی عباس چمنیان و حسن سالمی مدرسین رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا که اسفندماه سال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، از هفته گذشته آغاز و روز گذشته مراسم اختتامیه آن برگزار شد.

در آغاز این مراسم، حسن سالمی کمک مدرس و پیشکسوت فوتبال خوزستان از حضور عباس چمنیان و عوامل برگزاری و همچنین کمیته آموزش هیات فوتبال خوزستان در برگزاری این دوره تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه عبدالنبی شولی، سرپرست دبیر هیات فوتبال خوزستان در این مراسم با بیان اینکه ورزش یک علم است وابعاد فیزیولوژی، روانشناسی و ... را برمی‌گیرد، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم به توسعه دست پیدا کنیم جز راه آموزش نیست، آموزش تنها راه و رکن اساسی هر جامعه است. بر همین اساس نکاتی که توسط مدرسین مطرح می‌شود علاوه بر علم به روز دنیا، ارائه تفکرات و برنامه‌های جدید به شرکت‌کنندگان است تا بتوانیم در مسیر رشد حرکت کنیم.

وی همچنین افزود: پیشکسوتان هویت ورزش بوده و باید احترام و تکریم شوند. بنده و همکارانم در هیات فوتبال خوزستان با تمام وجود در خدمت این عزیزان خواهیم بود و باید مدیرعاملان باشگاه‌ها از ظرفیت این عزیزان در کنار جوانان به بهترین نحو استفاده نمایند تا به نتایج مطلوب‌تری دست پیدا نمایند.

در ادامه سجاد مهدی پور مسئول آموزش هیات فوتبال خوزستان اظهار کرد: این دوره در اهواز با حضور 20 شرکت کننده به کار خود پایان داد. آموزش یک روند است ویک قانون نیست و توقفی در آن وجود ندارد. مربیان عزیز همواره باید خود را به علم روز دنیا مجهز نمایند تا باعث رشد ورزش و فوتبال این رشته جذاب در سطح کشور و بین المللی باشیم.

ختتامیه کلاس مربیگری A آسیا در اهواز


ختتامیه کلاس مربیگری A آسیا در اهواز


ختتامیه کلاس مربیگری A آسیا در اهواز