به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

کجبافی: عملکرد پرسپولیس بهبهان قابل تقدیر است

کجبافی: عملکرد پرسپولیس بهبهان قابل تقدیر است

خوزستان اسپورت- رییس هیات هندبال خوزستان با تمجید از عملکرد تیم پرسپولیس بهبهان در لیگ برتر مقابل مس کرمان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: تیم بهبهان کاری کرد، کارستان.

به گزارش خوزستان اسپورت، سروش کجبافی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برد روز گذشته تیم پرسپولیس بهبهان در یکی از دیدارهای مرحله اول دور پایانی لیگ برتر هندبال کشور، اظهار کرد: تیم بهبهان کاری کرد کارستان و در حالی که تا این‌جای لیگ برتر تیم مس کرمان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شکستی را متحمل نشده بود، مقابل این تیم به برتری رسید که عملکرد تیم قابل تمجید است.

وی بیان کرد: تیم خوزستان با غیرت بازیکنانش و پتانسیل و دانش فنی مسعود ظهرابی سرمربی کاربلد خود توانست به این برد دست پیدا کند. خدا را شکر با آنالیز مناسب ظهرابی و کادرفنی‌اش از بازی‌های گذشته تیم مس، پرسپولیس بهبهان توانست کار بزرگی را رقم بزند و ظهرابی نشان داد که سرمربیگری تیم‌ملی جوانان شایسته او است و لیاقت این عنوان را دارد.

رییس هیات هندبال خوزستان افزود: نماینده خوزستان تا این‌جای لیگ عملکرد خوبی داشته است و حضور این تیم در مرحله پایانی لیگ، نشان از این مهم است. تیم بهبهان با یک کادربومی و بازیکنانی که بیشتر آن‌ها بومی هستند، نتایج خوبی کسب کرده است و به تداوم موفقیت هندبال خوزستان در رقابت‌های کشوری امیدواریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها