به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

نظری: پول بازیکنان نفت مسجدسلیمان آماده شد

نظری: پول بازیکنان نفت مسجدسلیمان آماده شد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: از اسپانسرها پول گرفتیم و طی 48 ساعت آینده به حساب اعضای تیم واریز می کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد نظری در خصوص مسائل مالی که باعث ایجاد برخی حواشی در روزهای اخبر برای نفت مسجدسلیمان شد، اظهار داشت: باشگاه طبق برنامه پیش می‌رود و تعهداتمان تا نیم‌فصل را انجام می‌دهیم. از اسپانسرها پول دریافت کرده و مشکل مالی نداریم. این حواشی همیشه وجود داشته و نباید به آنها دامن زد. ما به تعهداتمان طبق قراردادهای اعضای تیم عمل می‌کنیم و تا اوایل هفته آینده این کار کاملا انجام می‌شود.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در خصوص  اعتراض بازیکنان به پرداخت نشدن مطالبات که باعث شد فرصتی 10 روزه به باشگاه بدهند و در غیر اینصورت قراردادشان را فسخ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، گفت: این کار به 10 روز نمی‌کشد. به احتمال زیاد طی 48 ساعت آینده پول به حسابشان واریز خواهد شد.

نظری در خصوص اینکه گفته می‌‌شود مجتبی حسینی مورد توجه و پیشنهاد چند تیم لیگ برتری قرار گرفته است، عنوان کرد: در این مورد چیزی نشنیده‌ام. اگر حرفی هم زده شده، دوستان کار حرفه‌ای نکرده‌اند. باشگاه و حسینی به هم متعهد هستند. تا آخر فصل با حسینی قرارداد داریم. مشکلی هم با هم نداریم. به خوبی با هم کار می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا قرارداد حسینی بند فسخ دارد، گفت: او هیچ شرایطی برای فسخ ندارد و در کنار ماست.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه گفته می‌شود 12.5 میلیارد تومان از وزارت نفت برای واریز به حساب باشگاه نزد اداره ورزش و جوانان استان خوزستان قرار دارد، عنوان کرد: این‌ها اطلاعات غلطی است که برخی می‌دهند. استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای رفع مشکلات با ما همکاری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند ولی اسپانسرها پولمان را می‌دهند. همکاری‌های لازم صورت می‌گیرد و ان‌شاالله کار به موقع انجام می‌شود. پول ما از طریق اسپانسرها و شرکت‌های خصوصی مثل بیمه دانا واریز می‌شود. این صحبت‌ها اشتباه است. ما طبق برنامه پیش می‌رویم و مشکلات مالی تیم هم تا اوایل هفته آینده حتماً حل خواهد شد.

نظری در خصوص اینکه آیا باشگاه از سرمربی لیستی برای تقویت تیم در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی دریافت کرده، گفت: مجتبی حسینی هنوز به ما لیستی نداده ولی برنامه داریم که این کار را انجام بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
امیدوارم که مشکلات تیم حل شود و بازیکنان بتوانند با خیال راحت و بدون دغدغه بازی های خوبشان را به نمایش بگذارند. مجتبی حسینی مربی بزرگ و با شرفی است. درست است که پول در زندگی بسیاری از مردم معیار و ارزش است، اما مجتبی به یک اصل ایمان دارد. آن هم به اصل انسان بودن و انسان ماندن که در وجود برخی از مربیان ما نیست.
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
مسئولین همت کنید تیم نیاز به حمایت مالی داره پولها رو بدید تا بازیکنها مشکل ساز نشوند.
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
جناب نظری لطفا سخنرانی نکن سریع عمل کن ببین سرمربی تیم احتیاجات چی نیاز داره ......مرد محترم تو بایستی الان گزینه های سرمربی رو هم جذب کرده بودی اگر مدیر خوب و لایقی هستی پس نشون بده ....لطفا هر چه سریعتر به این تیم محبوب برسید حیف هست نیم فصل دوم امتیاز گرفتن اصلا کار آسانی نیست .
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
اقای نظری سلام
ده درصد بیشتر ندی بهشون اگه سی درصد دادی میشه حقوق کامل نیم فصل و پیرو مجتبی حسینی خواهند رفت
این جماعت رفتنی هستند پس پولهای باشگاه را الکی خرجشون نکن
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
چطوری یک تیم لیگ برتری سرمربی خود را از دست می دهد و در بازی آخر با آلومنیوم اراک بدون سرمربی حاضر می شود،
امیدوارم در مقابل آلومنیوم حداقل امتیاز رو بگیریم با توجه به تمرینات کم و شوک رفتن مجتبی و تاثیرات روحی و روانی رفتن سر مربی و مشکلات مالی
لطفا به فکر یک سرمربی خوب و لایق باشید همچنین تیم رو در نیم فصل دوم از لحاظ بازیکن شارژ کنید اولا سریع سرمربی جدید انتخاب کنید و از ایشون برنامه بخواهید
دوما دست دست نکنید زمان برای این تیم مهم است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها