به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

مقتدایی: اگر مشکلات حل نشود ضربه می‌خوریم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که این تیم با عملکرد خوبش در نیم‌فصل اول لیگ برتر نشان داده، تیم پرقدرتی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مجتبی مقتدایی در گفت‌وگو با تسنیم درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: ما قبل از این بازی تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و کادر فنی هم حریف را خیلی خوب برای ما آنالیز کرده بود، به همین دلیل روی نقاط ضعف و قوت حریف شناخت کافی داشتیم. در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و البته موقعیت آنچنانی هم به گل‌گهر ندادیم. در نیمه دوم هم می‌دانستیم گل‌گهر بیشتر فشار می‌آورد. آنها رو به بازی مستقیم آوردند و تیم ما هم مقداری عقب نشست و خوشبختانه بازی را کنترل کردیم. به نظرم تساوی در این بازی عادلانه بود.

وی در مورد نتایج خوب نفت مسجدسلیمان در لیگ امسال خاطر نشان کرد: وقتی لیگ را شروع کردیم شاید هیچکس انتظار چنین نتایجی را از تیم ما نداشت، ولی من به توانایی بازیکنان و کادر فنی ایمان داشتم، ما به همه نشان دادیم که تیم پرقدرتی هستیم. ما راه سختی در پیش داریم و چون امتیازهای تیم‌ها به هم نزدیک است نمی‌توان در مورد آینده پیش‌بینی کرد، ولی تلاش می‌کنیم تا در پایان لیگ امسال رتبه‌ای به دست بیاوریم که در شأن مردم مسجدسلیمان باشد.

مقتدایی با اشاره به مشکلات مالی و سخت افزاری تیمش تصریح کرد: در این مورد خیلی صحبت شده است و همه می‌دانند که تیم ما از لحاظ مالی و امکاناتی چه شرایطی دارد. از طرفی مسئولان هم قول‌هایی داده‌اند که نیم‌فصل این مشکلات برطرف شود و ما نیز چشم انتظاریم که همه چیز درست شود. در نیم‌فصل دوم نتیجه گرفتن و امتیاز جمع کردن سخت‌تر می‌شود و اگر مشکلات برطرف نشود نفت مسجدسلیمان ضربه خواهد خورد.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راجع به کار کردن با سیدمجتبی حسینی خاطرنشان کرد: این دومین سالی است که با آقای حسینی کار می‌کنم. خدا را شکر تا اینجا خوب پیش رفته‌ام، ولی برای پیشرفت بیشتر و رسیدن به اهدافم باید بیشتر تلاش کنم. آقا مجتبی هم نیازی به تعریف من ندارد و همه فوتبالی‌ها می‌دانند که ایشان چه توانایی‌هایی دارند. امیدوارم امسال با این مربی نتایج خوبی بگیریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها